Daj cynk
Reklama

Profil maniaka

SEETHER - komentarze

Komentarzy: 30
Dodano: 26.05.2014, h. 00:18 [1] #558729

Super. Dzięki za pomoc i zrozumienie :). Odezwę się w przeciągu tygodnia z prośbą o pewien konkretny test. Pozdrawiam! :)

Dodano: 25.05.2014, h. 21:55 [1] #558702

Jasne. Wersję na 'czystą' Javę mogę w przyszłości wydać. Im więcej osób ma dostęp do aplikacji tym ciekawsze mogą być rozgrywki. Natomiast nie mogę zgodzić się na to by wersje takie powstawały chaotycznie bez mojej kontroli / koordynacji. Nie chcę by ktoś, nie znając systemu, zrujnował wszystko co do tej pory zbudowałem.To raz. Dwa, wersja na Javę musi być napisana praktycznie od zera. Są olbrzymie różnice pomiędzy Javą Androidową a Javą 'natywną'. Nie mówiąc już o sterowaniu hardware'm (chipsety GPS/magnetometr), rozdzielczości ekranu, czy zarządzaniem mapami. Wydanie wersji na nową platformę to naprawdę gruby temat ;).

Dodano: 25.05.2014, h. 21:37 [3] #558695

Z całym szacunkiem, bo bynajmniej nie mam zamiaru w tym temacie prowadzić Flame'a. Nie zgadzam się na dekompilację mojej aplikacji. Projekt udostępniam za friko, prowadzę korespondencję z użytkownikami, systematycznie wprowadzam modyfikację na ich życzenie. Staram się robić co mogę, praktycznie po kosztach. @LastSniper: Co chcesz osiągnąć mówiąc że masz APK? Co z tego że starasz się zdekompilować kod? Zapraszam Cię do domu, podaje obiad za friko a Ty zaczynasz mi meble rozkręcać. Tak to wygląda. Kurde no... co jest?Nie chce się spierać, ale wstrzymaj się proszę. Chętnie przyjmę Twoje wsparcie odnośnie testów (jak się powyżej oferowałeś), czy w postaci inżynierii wymagań. Rozgrzebywanie mi systemu, konwersja kodu, wydawanie własnych wersji mojej aplikacji jest delikatnie mówiąc nie na miejscu. Jako autor systemu wcześniej czy później wydam wersję na iOS (nigdy tego nie negowałem; informowałem jedynie o wysokich kosztach inwestycji). Pozwólcie mi proszę działać.

Dodano: 25.05.2014, h. 10:07 [0] #558472

Apka powinna zachować proporcje, bez rozciągania. Będę potrzebował jednak wsparcia / testera. Sam Nexusa nie posiadam, więc w kontekście tego urządzenia - piszę 'w ciemno'.

Dodano: 24.05.2014, h. 18:17 [3] #558369

Właśnie pracuje nad możliwością obsługi horyzontalnego widoku w aplikacji. Aktualizację planuje wydać w przeciągu tygodnia.

Dodano: 08.05.2014, h. 00:10 [0] #553998

Najprościej założyć darmowy serwer FTP (warto rozejrzeć się po ovh.pl, domena.pl, prv.pl) a następnie wrzucić mapę na serwer choćby przy pomocy programu FileZilla. Jeśli potrzebujesz pomoc, odezwij się na PW - pomogę.

Dodano: 08.05.2014, h. 00:07 [0] #553997

@Dor: Dzięki wielkie! Praktyczne źródło :)

Dodano: 04.05.2014, h. 21:19 [0] #552978

PRO będzie dostępne najprawdopodobniej w przeciągu tygodnia. Potrzebuje jeszcze troszkę czasu by upewnić się czy obecna infrastruktura to udźwignie.

Dodano: 28.04.2014, h. 23:11 [0] #551495

Piękna inicjatywa! Jeśli nadal zastanawiacie się jak możecie pomóc, pomyślcie ponownie nad linkiem z opisu :). Warto ruszyć licznik z miejsca, choćby kosztem jednego piwka :).

Dodano: 17.04.2014, h. 22:39 [0] #548294

Większość energii zużywanej przez telefon ulatuje przez ekran ;). Przygotowałem aplikację w taki sposób, by urządzenie nadawało pozycję - bezobsługowo - także po wygaszeniu ekranu.

Dodano: 23.01.2014, h. 23:38 [0] #523083

Ileż emocji. Czuje się zobowiązany do zabrania głosu :P. Marketów jest kilka, lecz faktycznie publikuje wersję wyłącznie w jednym miejscu. Nie publikuje tez czystych plików APK na mojej stronie.Argumentacja:1. Ponieważ jest to dla mnie po prostu wygodniejsze. Jedna strona, jeden panel kontrolny. Oszczędzam sobie biegania po stronach, dbania o komentarze, ranki, odpowiedzi dla użytkowników. 2. Różne markety posiadają różny czas publikacji. Na GooglePlay publikacja nowej wersji pojawia się po ok 2h od mojego kliknięcia na 'publikuj'. W innych marketach bywa poślizg do 6-8h. Trzymając się jednego marketu, nie ryzykuje 'życia' kilku wersji jednocześnie.3. APK nie publikuje, ponieważ staram się ograniczać ilość instalatorów krążących po sieci. Każda wersja AFT komunikuje się z serwerem. Zatem... na moim serwerze musi istnieć coś co odbiera dane od danej wersji aplikacji. Im więcej wersji aplikacji działa w sieci, tym więcej takich cosiów muszę trzymać na serwerze i tym droższy jest dla mnie ten projekt ;).Ktoś wspomniał o utrzymywaniu projektu z donacji. Nie mogę się powstrzymać od ironii. Przez dwa lata zebrałem jakieś 70zł. Nie zwróciło mi się nawet na piwo, które wypiłem przy kompie pisząc ten soft :P

Dodano: 22.01.2014, h. 20:20 [0] #522791

Zgadza się. Tym bardziej, że wydanie aplikacji na iOS wiąże się ze sporą inwestycją. Musiałbym zakupić Mac'a, urządzenie (urządzenia?) na testy, a do tego co roku płacić Apple'owi podatek - jakieś 300zł ;). W sumie, dość znaczny koszt.

Dodano: 22.01.2014, h. 18:24 [0] #522750

Dzięki za pozytywne opinie. W tym miejscu chciałbym podkreślić że najważniejszy w temacie jest nie opis, nie film, ale ---link---. Coś takiego można wygenerować dla każdej strzelanki, każdego milsima. Przełożenie tego na animację w postaci przedstawionego filmu jest kwestią pół godziny zabawy w grafika-amatora ;).

Dodano: 22.01.2014, h. 18:20 [1] #522748

Gdybym zrobił ;). Działam w pojedynkę, a czas i inne zasoby mam ograniczone ;) Inna sprawa, że wiedza i umiejętności są, więc przy paru sprzyjających okolicznościach na wiosnę mógłbym wydać pierwszą wersję pod Windowsa.

Dodano: 19.06.2013, h. 21:39 [0] #454570

Dokładnie, nie ma co szukać dziury w całym. Dostęp do internetu jest z roku na rok coraz tańszy. Coraz częściej pojawiają się usługi darmowego, nieograniczonego dostępu do sieci. Idziemy ku lepszemu :). Nawiązując zaś do BattleTac: mamy wolny rynek i całe szczęście możemy z niego, jeszcze, dowolnie korzystać. Na zdrowy rozsądek, nie poświęcałbym jednak setek godzin prywatnego czasu, na rozwój darmowego AFT gdybym wierzył że BattleTac spełni kiedyś moje oczekiwania ;).

Dodano: 19.06.2013, h. 21:34 [1] #454567

Będę działać. Niestety, jestem programistą, a nie lingwistą ;). Wszelkie uwagi są mile widziane ;).

Dodano: 21.05.2013, h. 19:02 [0] #443817

Witam serdecznie,faktycznie, mam w planach iOS oraz Windows Phone, jednakże na drodze stoją koszty środowiska programistycznego (zakup komputera Mac, zakup testowego iPhone, dodatkowo coroczna licencja na iStore. Gdyby założyć że poświęcę prywatny czas za friko (co jest realne) to i tak koszt wynosi przeszło 3 tys złotych). Zachęcam więc do wsparcia projektu ;). Więcej informacji zamieszczam w FAQ pod numerem 003 :).http://forum.wmasg.pl/topic/137926-faq-najczesciej-zadawane-pytania/

Dodano: 17.05.2013, h. 20:39 [0] #442423

Można bezpiecznie liczyć 0.5mb na godzinę, dla kilku markerów. Im więcej graczy, meldunków, waypointów, tym więcej danych trzeba przeciągnąć przez sieć. Podobnie z aktywnością użytkownika - im więcej działa, tym częściej łączy się z serwerem przekazując nań dodatkowe dane.

Dodano: 17.05.2013, h. 20:37 [0] #442420

Zgadza się. Czasu, lecz także funduszy. Do rozwoju aplikacji pod Windows Phone konieczny jest telefon do testów (1000zł?) i Windows 8, plus dodatkowe licencje na programy do pisania programów. Windows Phone jest w moim zasięgu, lecz... koszta niekoniecznie.

Dodano: 17.05.2013, h. 20:34 [0] #442417

już wkrótce :)

Dodano: 17.05.2013, h. 20:33 [3] #442416

Cieszę się że ktoś zauważył ten skromny fakt. AFT jest darmowy, lecz... tworząc go poniosłem spore koszty. Przykładowo, w czerwcu muszę odnowić roczną opłatę za serwer. Byłoby miło gdyby ktoś postanowił dobrowolnie pomóc mi drobną kwotą ;)

Dodano: 17.05.2013, h. 20:30 [1] #442414

Jak najszybciej! Niestety, jest to koszt około 5 tys. złotych (iPhone do testów, Mac do pisania programu, licencje i płatne konto dewelopera na iStore). Nie wspomnę już o paruset roboczogodzinach by ów soft napisać. W przypadku Androida wszystkie koszty wziąłem na siebie. Wersję iPhone chętnie utworzę, ale przy założeniu, że zaczną spływać na to donacje.

Dodano: 17.05.2013, h. 20:25 [1] #442413

Nie. Transmisja odbywa się co minutę i przy niewielkiej sesji liczy około 9kb danych na minutę (upload+download). Wolne łącze nie odgrywa tu żadnego znaczenia.

Dodano: 17.05.2013, h. 20:23 [1] #442409

Zgadza się. iPhone, Mac (wyjdzie razem z 2000-3000zł), licencje na oprogramowanie, do tego abonament na iStore (jakieś 1200zł rocznie), no i pareset godzin wypalania oczu przed ekranem ;). Brzmi jak dobry plan! Niestety... nie przy założeniu że projekt jest darmowy, i że z własnej kieszeni muszę utrzymywać nawet część serwerową :]. Wersję na iOS mam stale na uwadze, ale podejdę do tematu dopiero gdy zostanę odpowiednio dofinansowany.

Dodano: 17.05.2013, h. 20:18 [0] #442405

Sprawdziłem przed momentem zużycie transferu. Dla niewielkiej sesji na 6 graczy, transfer wychodzący liczy 1.6kb a transfer odbierany 7.4kb. Daje to w przybliżeniu 540kb na godzinę (9kb * 60min). Standardowa czterogodzinna strzelanka zjada więc ok 2mb (tyle co jeden parominutowy filmik z YouTube) ;).

Dodano: 04.12.2012, h. 18:43 [2] #376415

Póki co, przyznaje rację. Daj mi jednak pare miesięcy a przekonam Cię że AFT przyda się i na strzelance (choć w nieco inny sposób :P).

Dodano: 02.12.2012, h. 20:34 [0] #375683

@Promant: I w pełni podzielam Twoje zdanie :). Nie sądziłem, że temat AFT przesłoni główny wątek tego newsa. Bura może nie jest trafionym określeniem. Moim celem było zasugerowanie, że lepszym miejscem do dyskusji będzie albo fanpage, albo publikacja na WMASG, która... pewnie wkrótce powstanie :).

Dodano: 02.12.2012, h. 19:14 [0] #375648

Dziękuję Wam bardzo za opinie i cenne pomysły. Moduł dowodzenia jest już w produkcji. Zakładam, że skończę z nim przed końcem świata ;). Nowa wersja będzie udostępniać funkcje wydawania rozkazów, wzywania wsparcia, medavacu i kilka innych ciekawostek ;). Dostałem burę od Administracji za spamowanie w tym temacie (:P), tak więc nie będę się tutaj rozpisywał. Zainteresowanych planami, nowinkami, stanem prac, zapraszam na fanpage produktu.

Dodano: 02.12.2012, h. 09:02 [3] #375431

Dziękuję za pozytywne słowa :). Nie ukrywam, że pojawienie się Personal Eye System troszkę miesza mi w planach (wszak dotąd trzymałem AFT we względnym ukryciu) zdobycia władzy nad Światem, ale... widzę też pozytywy ;). Airsoft Force Tracking ma tą przewagę, że nie jest demówką softu dla ochrony, lecz aplikacją dedykowaną dla airsoftu. Co więcej, jak widać przez ostatnich pare miesięcy, budowaną jest przez polską społeczność. Cóż, jest konkurencja, trzeba się więc jeszcze bardziej spiąć i zrobić jeszcze lepszy soft ;).

Dodano: 02.12.2012, h. 02:55 [3] #375409

Zapraszam do zapoznania się z podobnym produktem, który wkrótce wystartuje na rodzimym rynku, z polskim supportem ;) http://www.seethersky.com/

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane