Daj cynk
Reklama

Aktualności

Replika GBB AKM GHK

Świat, 30.01.2011, h. 16:54, dodał: Promant
53

Firma GHK zaprezentowała kilka zdjęć oraz filmy video przedstawiające replikę GBB AKM.



Firma GHK zaprezentowała kilka zdjęć swojej najnowszej repliki - zapowiedzianego na 2011 rok gas blow back AKM - pozwalających wstępnie ocenić jakość zewnętrznego wykończenia repliki.

 

GHK-AKM-1.jpgGHK-AKM-3.jpgGHK-AKM-4.jpgGHK-AKM-5.jpgGHK-AKM-2.jpg

 

Producent udostępnił również dwa filmy video, przedstawiające strzelanie i częściowe rozkładanie karabinu.

 

 




 

 

 

Źródło:

www.airsoftnews.fr

Ocena wszystkich (6.00, głosów: 3)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
denvey 30.01.2011, h. 17:28 denvey
CUDEŃKO! :D
Anaruk 30.01.2011, h. 17:32 Anaruk
widać przyłożyli wkońcu się do AK GBB . Tylko ciekawe ile  będzie kosztowała ...
guzio29 30.01.2011, h. 17:32 guzio29
Niech tylko wypuszczą "S" i mi nic więcej do szczęścia nie trzeba !!
rafcio132 30.01.2011, h. 17:34 rafcio132
Szkoda że pan Azjata taki małomówny
albo niemowa albo mu za to nie zapłacili :)
zaki123 31.01.2011, h. 07:29 zaki123
Meche 30.01.2011, h. 17:41 Meche
pan azjata zachowuje sie jak by za kamerzysta w jego strone bylo pelno wycelowanych ostrych akm :D
Zachowuje się raczej, jakby chcial kogos postrzelic z magazynku :D
Ortega 30.01.2011, h. 23:58 Ortega
Promant 30.01.2011, h. 17:46 Promant
Jak mówią to od razu narzekania na azjatycki akcent w angielskim. Nie mówią - też źle. 
Zdecydujcie się :)
Piotro 30.01.2011, h. 17:56 Piotro
W końcu coś co przestaje strzelać po opróżnieniu maga. 

Niech gadają można zawsze sie pośmiać.
maciejek123 30.01.2011, h. 18:04 maciejek123
z takiego sobie Beryla zrobić... mmmm
Jak wyjdą gazowe magazynki kalibru .223 :)
Dread 30.01.2011, h. 18:26 Dread
Taa a wiesz w ogóle na czym bazuje Beryl? Bo widać, że raczej nie.
kaziustein 30.01.2011, h. 19:34 kaziustein
No i co z tego na czym bazuje? Wszystko da się zrobić, to tylko "pudełko", dla chcącego nic trudnego, a koledze pewnie chodzi o sam mechanizm GBB a nie wygląd AKM-a i jego pokrewieństwo z berylem. ;)
gadzinka 30.01.2011, h. 19:39 gadzinka
"Taa a wiesz w ogóle na czym bazuje Beryl? Bo widać, że raczej nie"

Beryl pochodzi od AKM, konkretnie od AKM wz.80.

W sumie dobra podstawa na Beryla, tylko tak jak mówię - potrzeba tylko magazynków gazowych .223. No ale skoro udało się niektórym przerobić gazowy magazynek od AK74, na magazynek AKM, to tym bardziej powinno sę udać zrobić magazynek berylowy.
Dread 31.01.2011, h. 21:54 Dread
"Beryl pochodzi od AKM, konkretnie od AKM wz.80. "

Hehe. Beryl pochodzi od Tantala wz.88, a ten z kolei od AK-74, więc jakim cudem wcisnąłeś tam AKM'a, a AKM wz.80 to zwykły AKM z ogranicznikiem długości serii. A tak w ogóle to raczej żeby przerobić tego GHK na Beryla trzeba by było wymienić wszystko oprócz korpusu i części lufy, więc powodzenia.
Przemo7648 01.02.2011, h. 18:09 Przemo7648
Tantal pochodzi od AKM, konkretnie od wersji z ogranicznikiem (stąd ogranicznik w Tantalu i Berylu), zaś AK74 nigdy na oczy nie widział, a to z tego powodu, że Polska nie miała licencji na AK74. Tantal powstawał poprzez zmodyfikowanie AKM, zaś bazowy Beryl to Tantal, z inną kolbą, w innym kalibrze i z innym łożem i gwizdkiem.
Zaś w temacie replikowania Beryla, nieważne czy wybierzemy AK74, czy AKM zakres zmian będzie identyczny. Pozostaje tylko nieszczęsny magazynek...
Dread 01.02.2011, h. 21:56 Dread
BodzioSkrzyszów 30.01.2011, h. 18:08 BodzioSkrzyszów
Coś pięknego, a ten odgłos na ciągłym.
Dokładnie, odgłos serii jest przepiękny...
senkuPH 30.01.2011, h. 18:17 senkuPH
SiwuseKK_93 30.01.2011, h. 18:10 SiwuseKK_93
;D Boskiee AKM ;D ja go chce ;P
JuniorStress 30.01.2011, h. 18:12 JuniorStress
Nie jestem rusofilem i nie przepadam za AK, ale ten jest po prostu cudny! Wymieniłbym go nawet za eMkę g&p... No może nie, trochę się rozpędziłęm... Ale to i tak: CUDO!
Krabii 30.01.2011, h. 18:12 Krabii
Czy mi się wydaje czy on ma tylko zwykłe okularki korekcyjne??
No ba... Taki Harry Potter
JuniorStress 30.01.2011, h. 18:13 JuniorStress
gadzinka 30.01.2011, h. 18:14 gadzinka
Albo mi się zdaje, albo suwadło chodzi jak w EBB, tylko do połowy...
Zdaje się :)
Dread 30.01.2011, h. 18:27 Dread
Dzięki Bogu :D
gadzinka 30.01.2011, h. 18:45 gadzinka
Patroniusz 30.01.2011, h. 18:17 Patroniusz
Piękny dzwięk...ciekawe ile BB wystrzeli na 1 ładunku gazu.
darksoviet 30.01.2011, h. 18:18 darksoviet
Zajefajny dźwięk przy strzelaniu.
sjzmisiek 30.01.2011, h. 18:36 sjzmisiek
fajnie to nawet
piasek43 30.01.2011, h. 18:43 piasek43
Trzeba zacząć kasę odkładać.
lipek12 30.01.2011, h. 18:55 lipek12
MMmmmm Cudny :D
Slodziol 30.01.2011, h. 19:00 Slodziol
Miodne  :)
chce takiego!
gadzinka 30.01.2011, h. 19:40 gadzinka
Jak koleś przeładowywuje AK to widać że do połowy tylko. Tak powinno być?
Weź na cały ekran i się przyjżyj, jeżeli mnie wzrok nie myli to przeładowuje do samego końca, i tak samo chodzi też blow back. Bynajmniej na pierwszym filmie to widać, no chyba że mnie już wzrok zawodzi.
rafalkrawiec 30.01.2011, h. 19:55 rafalkrawiec
Bynajmniej to nie przynajmniej... :/
pidzejfat 30.01.2011, h. 21:36 pidzejfat
Jankus 30.01.2011, h. 20:28 Jankus
On przeładowyje do końca. To jest doch widać.
delin0m 30.01.2011, h. 20:48 delin0m
Dziwne, że nikt nie zwrócił uwagi, że rozbiera się go podobnie do ostrego.
Każdy zwrócił, ale większosć replik AK rozkłada się podobnie do ostrego :P
Z tą różnicą, że ten posiada pełnowymiarowy zamek, spręzynę, tłok i prowadnice co mnie bardz cieszy :D Ogólnie to wyśmienicie wygląda podczas serii, no i ten dźwięk :D Tylko napewno mnóstwo gazu zjada... No i cena...
dodge6666 30.01.2011, h. 21:53 dodge6666
rumak 30.01.2011, h. 21:52 rumak
Ajjjj...chyba trzeba będzie zrobić zamianę;)
luglo 30.01.2011, h. 22:13 luglo
Taa... Mam nadzieję, że to się w Polsce nie pojawi. GHK znowu udaje, że coś zrobiło kręcąc film, na którym nie widać najważniejszego.
grzesio93 30.01.2011, h. 22:34 grzesio93
a ja mam pytanie: Czy w prawdziwym AK tak czasem zamek nie odchodzi aż do końca tej cienkiej szczeliny?
No tak całkiem do końca, to nie da rady. :D
Zakładam, że chodzi Ci o położenie suwadła i miejsce, do którego cofa się rączka przeładowania.
Promant 30.01.2011, h. 23:19 Promant
tak, dokładnie mi o to chodziło ^^
grzesio93 30.01.2011, h. 23:33 grzesio93
Sovieta 30.01.2011, h. 22:42 Sovieta
Hhmm... AKM jakoś mi nigdy nie przypadały do gustu, co innego '74..., ale ten muszę przyznać przynajmniej z zewnątrz jest cudny. Dźwięk faktycznie genialny...sporo zabawy dodaje przy strzelaniu ;]
mg schutze 30.01.2011, h. 23:09 mg schutze
Śliczności ..........
Armagedon981 31.01.2011, h. 08:20 Armagedon981
Piękny AKM... Ciekawe jak z ceną no i gazożerność pewnie potworna... Piękny dźwięk i efekt przy strzeleniu. Ja go chcę!!!! <3
Może nie będzie tak tragicznie, w moim aks74u z konwersją ghk przy 490fps, w temp. 16 stopni na 1 kapsule można wywalić ok. 80 kulek na singlu, na auto ok. 20 mniej. Magi mają ładownosć 50 kul, greengazowe też dają radę, choć troszkę gorzej, jest nieźle. Mimo że w akm samo suwadło jest masywniejsze, to powinno być podobnie z gazożernością, zwłaszcza jak się skręci npasa do pwoiedzmy 430fps. A dźwięk i odczucia przy strzelaniu są fatycznie inne niż przy emkach gbb ;]


Mnie ciekawi modyfikacja mechanizmu, umożliwiająca blokadę zamka po wystrzeleniu kulek, może w konwersji ghk też dało by się to osiągnąć.
Mendi 31.01.2011, h. 09:31 Mendi
świetna, ale zapewne jak kogoś stać na taką replikę to na gaz raczej też.
Jastra 31.01.2011, h. 23:03 Jastra
mirus 31.01.2011, h. 08:55 mirus
sweetaśne :D kocham AK
Adikos2050 31.01.2011, h. 13:17 Adikos2050
Najlepsza replika AK jaką widziałem do tej pory :) Postarali się.
bachu 01.02.2011, h. 18:40 bachu
Może by mi ktoś wytłumaczył na czym polega fascynacja GBB? No ok realizm, solidnoąść i tak dalej ale cena, pojemność magów, temperatura Greengaz itd. Trzeba by było ze co najmniej 8 magów nosic. GBB nie ma szans z AEG na szczelance. Poco ładowac w to kase? By se do tarczy na w lesie poszczelać? No ok snajperka, pistolet wporządku ale karabin szturmowy ??  No przyznaje moze mało sie znam siedze w Irelandii a tu za 1,02 J nie ma wstępu na szczelanke.
W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś: większy realizm. Nie idealny, ale większy. Z solidnością to już różnie - stalowe części ok.
BTW
strzelać, a nie szczelać
Promant 01.02.2011, h. 19:34 Promant
Bo w airsofcie nie chodzi o to, żeby wygrać, tylko o to, żeby mieć radochę :)
Dread 01.02.2011, h. 21:59 Dread
Ja tam nie do końca rozumiem fascynację "wiertarkami" szturmowymi :D Byłem przez krótki czas szczęśliwym posiadaczem SCAR'a i muszę powiedzieć, że jeśli kupię szturmówkę to napewno będzie to GBB a najprawdopodobniej to właśnie ten wspaniały AKM. Amunicję można oszczędzać - na 5-godzinnej strzelance mając dwa magazynki po 30 kul (raz tylko doładowałem ze 20 kulek na respie) zdjąłem 10 wrogów sam schodząc 2 razy. A jak gość z zaprzyjaźnionej ekipy usłyszał strzały i spytał czy ja strzelam na 5.56.... bezcenne :)
Teraz tylko czekać na premierę i aż podadzą cenę AKM... i liczyć, że jakiś polski sklep to sprowadzi
Tofikos 02.02.2011, h. 10:32 Tofikos
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 68321

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane