Daj cynk
Reklama

Aktualności

Begadi: silniki Novatech już dostępne

Aktualności, 10.08.2017, h. 22:09, dodał: Fishbonee
20

W ofercie sklepu pojawiły się nowe silniki bezszczotkowe dedykowane do replik AEG.



Przez długi okres czasu silniki bezszczotkowe były czymś, czego ogromnie zazdrościliśmy modelarzom. Technologia znana z samochodzików RC i podobnych zawitała w końcu także w airsofcie. Obecnie oferuje je firma Novatech.

 

Sklep dodał do swojej oferty produkt wyżej wspomnianej firmy - Xpert GP350 Brushless Motor.

 

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

 

Silnik ten jest dedykowany do współpracy z replikami AEG. Producent deklaruje, że konstrukcja posiada moc większą do 40% oraz pobór prądu do 14% niższy niż zwykłych silników szczotkowych. Co więcej, Xpert GP350 posiada wbudowany układ MOSFET, który nie tylko odcina zasilanie od silnika w przypadku wykrycia awarii (zbyt niski, lub zbyt duży opór podczas kręcenia się silnika), ale także posiada funkcje programowania serii od 2 do 5 kulek oraz monitoruje temperaturę układu i stan baterii LiPo. Możliwy jest montaż silnika do chwytu pistoletowego wraz z kablem programującym, jednak może to wymagać dodatkowych przeróbek. Jeśli chodzi o kompatybilność, to jest to silnik typu długiego i pasuje do praktycznie każdego standardowego chwytu pistoletowego replik korzystających z silnika tej długości. 

Produkt można nabyć za kwotę 230 euro.

 

 

Źródło:

Begadi.com

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
sarmon 11.08.2017, h. 04:13 sarmon
"...konstrukcja posiada moc większą do 40%..." w stosunku do czego... do najlepszego silnika na rynku? A jaki jest najlepszy silnik na rynku :<
do 40% czyli np o 20% większą od sinika x i 35% od silnika y. I tak można gdybać. Zakładam, że od silnika stockowego repliki budżetowej.
Karol88 11.08.2017, h. 08:57 Karol88
Fenr1r 11.08.2017, h. 09:17 Fenr1r
Fajnie, że się coś dzieje i pojawiają się nowinki, coś nowego zawsze spoko. Uważam jednak, że się to nie przyjmie, póki cena będzie dość zaporowa w stosunku do ceny szczotkowców do tej pory używanych w replikach. Nawet sumując cenę silnika, programowalnego mośka i całego porządnego okablowania wyjdzie taniej, niż ta oto nowość na rynku ;)
grpi84 11.08.2017, h. 09:20 grpi84
Tysiak za silnik to troche nie dla mnie :)
No ja wydałem tyle ale na półautomatyczna konwersję Mancrafta do snajperki. Tutaj nie widzę sensu. Do tej pory musiałem w jednej replice wymieniać silnik z powodu zużycia szczotek, a nie stosuję w swoich żadnej elektroniki.

Silnik do RC z regulatorami są mniej więcej 4x tańsze. Dlatego Fenr1r ma rację - można (prawie) to samo mieć taniej, zatem jak cena nie spadnie do ludzkiego poziomu to ten produkt się nie przyjmie.
SHOGUN_YAMATO 11.08.2017, h. 10:40 SHOGUN_YAMATO
Tak samo jak LiPole z napisem ASG są 2x droższe od identycznych modelarskich odpowiedników. Widocznie airsoftowcy dają się doić.
Ryzbor 11.08.2017, h. 10:52 Ryzbor
Niby tak, Ryzbor, ale.. Tu nie zawsze taniej znaczy lepiej, zwłaszcza, a propos baterii.Używam LiPo od początku, jak tylko pojawiły się w sprzedaży. I choć dziś kosztują 1/4 lub mniej niż 9 lat temu, i do niedawna złościłem się na ich ceny, to po doświadczeniach z Turningami (notabene, całkiem niezłymi) jakość raczej spadła wraz z ceną. Już dwukrotnie w ciągu dwóch lat wymieniłem Turningi - a nienadużywam replik! Co ciekawe, ciągle działa bateria kupiona w 2010 roku w ASGShopie. Właśnie taka z napisem ASG! Jest na niej taka mała naklejeczka z datą. Podejrzewam, że chcieli się zabezpieczyć na wypadek replamacji bo to wówczas była nowa rzecz na rynku. Tymczasem działa! :D Co do tematu newsa to nie też widzę tego. Macie rację. Nie ta cena. Do tego zapowiada się na własnoręczne dłubanie.A to tylko silnik do AEGa!
Lambert 11.08.2017, h. 12:27 Lambert
Tak się składa, że cena nie wynika tylko z tego, że jest to "niesamowity silnik ASG". Po prostu silniki BLDC są droższe konstrukcyjnie. Dodaj do tego, że jest to pierwsza tego typu konstrukcja w airsofcie. Silniki BLDC są cichsze, nie grzeją się tak, jak standardowe szczotkowe, a w dodatku można niezależnie regulować prędkość i moment. Przy odpowiednim sterowniku z MOSFETem dałoby się z tego wykręcić naprawdę fajną zabawkę. Teoretycznie można by było sterować ROFem i szybkością reakcji w miarę dowolny sposób, dostosowując silnik do posiadanej sprężyny i przekładni zębatek.
PiterTKD 11.08.2017, h. 14:07 PiterTKD
Przykro słyszeń to tych Turnigach. Mnie jeszcze żaden nie padł czy nie spuchł za to ta z ASG Shopu oraz 2 Redoxy spuchły bardzo szybko, trzeci się trzyma.

Ale - ta pierwsza była ładowana na bardzo złej ładowarce, potem kupiłem B6, nie mam żadnych problemów.

Redoxy trzeba po użyciu zaraz rozładować w stan magazynowania, niestety przy modelach RC czasem i tym zapomną stąd te spuchnięcia. Z repliki zawsze wyjmuję po strzelaniu i podłączam do ładowarki.
SHOGUN_YAMATO 11.08.2017, h. 14:43 SHOGUN_YAMATO
Szeryf_Wlkp 11.08.2017, h. 12:33 Szeryf_Wlkp
przydałaby się jeszcze kostka na mikrostyk do zespołu spustu w aeg :)
szmerglu 11.08.2017, h. 13:34 szmerglu
Zacznijmy od tego że silnik ten na lipo 11 ciągnie bez najmniejszego problemu M190
Dodatkowo przy lipo 7 reakcja na spust jest niemal natychmiastowa przy M120
Daje też możliwość programowania i posiada integralnego feta
Możliwe. Ale to ciągle tylko silnik, Szmerglu. Jego zastosowanie z M190, czy choćby M130 pociągnie wymianę wszystkiego w GB. Zatem, wyjdzie bardzo drogo. Kiedyś, Systema wypuściła serię kompletnych gearboxów RGB, wraz z silnikami i reakcją na spust podobną do PTW. To rozwiązanie było o tyle lepsze, że nabywałeś komplet z odpowiednio dobranymi podzespołami. Ten zestawik silniczka z gadżetami, bo to tylko gadżety, oferuje znacznie mniej - aczkolwiek, ciekawe. Przyznaję.
Lambert 11.08.2017, h. 13:57 Lambert
Kiedyś te kompletne GB i tak musiał poskładać od zera na nowo ktoś kumaty bo to po prostu paczka części zamknięta w GB była.
Miałem silnik sytemy i nie oferował takich osiągów, jakie widać na pewnym niemieckim filmiku na YT :)

Drogo - fakt, nawet piekielnie.
szmerglu 11.08.2017, h. 14:58 szmerglu
Żaden argument. Mam zbudowany silnik szczotkowy, który robi to samo.

Silniki bez szczotkowe były mokrym snem od dawna w airsofcie. Aktualnie cena jest zbyt wysoka. Trzeba poczekać, aż Chińczycy skopiują i będą w podobnych cenach jak na rynku RC
AnR 12.08.2017, h. 20:35 AnR
Na miliard procent tego nie robi tak samo.To jak być posiadaczem hondy po tuningu z 90tego i udawać, że da się doścignąć nowe ferrari. Silnik daje radę i tyle - a cena jest z kosmosu.
szmerglu 12.08.2017, h. 21:02 szmerglu
shamoth 11.08.2017, h. 17:44 shamoth
Strasznie drogo biorąc pod uwagę, że od kilku lat ludzie adaptują modelarskie bezszczotkowce+bec do replik...
Zarzuć link jakiś, chcę z ciekawości zobaczyć.
SHOGUN_YAMATO 11.08.2017, h. 18:25 SHOGUN_YAMATO
Wątek sprzed 7 lat :) http://forum.wmasg.pl/topic/130115-silnik-bezszczotkowy/
Buniek92 11.08.2017, h. 21:31 Buniek92
shamoth 11.08.2017, h. 23:15 shamoth
Dzięki Buniek, nie chcialoby mi się wykopywać tematów z przed kilku lat.
Silników na rynku w ciągu ostatnich lat przybyło więc pewnie nie ma też takiej rzeźby jak kiedyś żeby to wpasować a i same regulatory są mniejsze i wydajniejsze i można je jeszcze programować... Dlatego dziwię się że tyle lat zajęła adaptacja dla ASG i ta cena, no ale taki trend od lat że nie płaci się za jakość czy materiały a za pomysł...
Spoko :) Pamiętałem, że gdzieś jest taki wątek.
Buniek92 12.08.2017, h. 15:19 Buniek92
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 2267

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane