Daj cynk
Reklama

Aktualności

Nowe repliki JG

Świat, 22.02.2010, h. 23:31, dodał: Promant
55

Zapowiedź nowych chińskich replik ASG AEG oraz EBB, produkcji firmy Jing Gong, zamieszczona została na stronie sklepu Cop9Gun.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zapowiedź całych serii nowych replik, produkcji chińskiej firmy Jing Gong, pojawiła na stronie sklepu Cop9Gun. Brak na razie jakichkolwiek szczegółów, podano jedynie, że repliki będą dostępne "wkrótce", w sprzedaży detalicznej. Przodują ilościowo repliki z systemem EBB. Potwierdziła się zatem informacja udzielona nam przez przedstawicieli firmy JG podczas targów IWA2009 na temat przygotowywanych kolejnych wersji EBB replik broni z rodziny AK i SIG oraz nowych AEG z serii G3.

Trzy repliki SIG blow back: 550, 551 oraz 552:

 

 

 

 

Ciekawostkę stanowi niewątpliwie LK-58 FAL BlowBack:

 

 

Dziesięć wariacji AEG, na bazie podstawowych modeli z rodziny G3:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wśród nowych replik EBB JG, z rodziny AK, przeważają modele wzorowane na broni serii AK Tactical produkcji Krebs Customs. Ale nie tylko. W sumie mamy tu sporo konstrukcji, także dość dziwnych, które mogą przyprawić o bezsenność ortodoksyjnych miłośników AK:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oprócz powyższych, w zapowiedziach, pokazano także JG Type 89 oraz JG Aug RAS:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródła:

www.cop9gun.com

www.airsoftnews.fr 

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
polskipolakpl 22.02.2010, h. 23:40 polskipolakpl
2 życzenia do panów z JG:
- żeby body G3 i SIG było metalowe
- żeby zrobili wersię G3 z klasyczną kolbą
Dogtag 22.02.2010, h. 23:40 Dogtag
Ale te G3 brzydkie... Mogli po prostu zrobić metal body do starych giwer.
O AK nawet się nie wspomnę.
adrian19921 22.02.2010, h. 23:53 adrian19921
ja jestem "ortodoksyjnym miłośnikiem AK" i zgadzam się ze stwierdzeniem, że wygląd tych AK jest tragiczny
Teo 22.02.2010, h. 23:54 Teo
oszaleli !:D:D:D
qurcz 23.02.2010, h. 00:04 qurcz
żadnych eMek?
Promant 23.02.2010, h. 00:08 Promant
Emki robi inny dział.

A co do AK... Nie mam nic do Krebsa, ani Tacticali w ogóle, sam składałem sobie tacticale, jednak robienie fantastycznych wariacji na bazie konstrukcji niszowej, która produkowana jest właściwie jednostkowo na rynek cywilny... to już z lekka jest chore.
JG zaczyna mutować AK jak niektóre firmy mutują emczwórki.
volf13 23.02.2010, h. 00:17 volf13
Type 89
_majster_ 23.02.2010, h. 00:25 _majster_
pojęcie brzydoty nabiera nowego znaczenia
0wn 23.02.2010, h. 00:55 0wn
Szkoda że nie ma G3 w wersji SBS.Co do tych ak to dla mnie profanacja;/.
A ten ak74 real wood z magiem od AK47 to już jest amen w pacierzu.
Timonek 23.02.2010, h. 01:07 Timonek
@ _master_ : Zgadzam się całkowicie z Tobą... leave alone AK.!
Stalker 23.02.2010, h. 01:31 Stalker
Wreszcie robią coś z FN!!! Czekam na długiego Fala

Kolby G3 paskudne, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by je wymienić na stałą.

Kiedy wreszcie zrozumieją, że to coś to NIE jest AUG A3. Chyba im w Chinach Wikipedii nie zablokowali

Oby korpusy były metalowe (mogą być znalowe), ale czuję, że plastik fantastik dalej króluje u JG. Dlatego przesiadłem się na Cymę i nie żałuję.

Kałasze do odstrzału!
Zwiesix 23.02.2010, h. 02:54 Zwiesix
Z tym AUGiem szaleją troche tyle, ze to jest jakiś tam RAS a nie AUG A3 który zresztą w wydaniu JG jest daleki od oryginału.
A jeśli chodzi o FALe długie to robi je King Arms (patrz asgshop.pl), no i na pewno JG nie pobije ich jakością w żaden sposób
jebutek 23.02.2010, h. 05:25 jebutek
Matko Boska, co oni zrobili z akaczem
Shadus 23.02.2010, h. 05:34 Shadus
@rokatanski

Tak się składa, że w Chinach jest cenzura m.in. na Wikipedię....

A co do samych replik to FAL jest całkiem całkiem Reszta już taka średnia
siridar 23.02.2010, h. 07:33 siridar
Ktoś ma więcej informacji na temat zastosowanych systemów EBB? Mechaniczne, pneumatyczne, z symulacją odrzut/bez? Kurde i coś nie widzę szyn pod optykę na tych SIGach. Może dodadzą w wersji produkcyjnej? Anyway, dobrze wiedzieć, że JG podniosło się po ostatnich nalotach. Jing Gong FTW!
HellCat 23.02.2010, h. 08:14 HellCat
SIG 551! Nareszcie! Odłączyć tylko ten klekoczący zamek i będzie pięknie :]
luglo 23.02.2010, h. 08:46 luglo
Zdjęcia zrobione z prospektu reklamowego Jing Gong na 2010r... Większość tych giwer ma tylko kosmetyczne zmiany; tu kolba, tam chwyt przedni czy tylni, magazynek... Cudowne plasticzane korpusy G3, które po czasie skrzypią jak Trabant. Nie ma czym się podniecać Ale oczywiście ładnie wyglądają
grzechotnik 23.02.2010, h. 08:57 grzechotnik
JG górą! Ale tą żenadę z G3 mogliby sobie odpuścić...

Pozdrawiam.
kimin 23.02.2010, h. 09:27 kimin
Ciekawe, czy JG zrobi midcapy do tych FALi? Będzie alternatywa dla CA
Noir 23.02.2010, h. 09:28 Noir
Zaryzykuję własnym życiem, ale:
Ten pierwszy kałach jest super, szyny ris, ale z odsłoniętą rurą gazową (?) i składaną kolbą, nowe + stare. Mnie to rusza To samo z ostatnim, drewno, ris i najfajniejszy tlumik płomienia w AK, miód dla mych oczu.
No i wszystkie SIGi. Nice.
wija99 23.02.2010, h. 09:29 wija99
Prawie jak w Subwayu.
Karol_K 23.02.2010, h. 09:45 Karol_K
hmmm czyli w chinach nie jest tak źle wcale skoro JG już się pozbierało ... może AGM też da radę..
Dread 23.02.2010, h. 10:29 Dread
Nie rozumiem co chcecie od tych akaczy. Sam jestem zwolennikiem klasyki, ale skoro ktoś lubi, to niech nawet sobie piłę łańcuchową i ipoda zamontuje. Klasycznych ak na rynku mamy naprawdę sporo, tak więc dobrze, że wychodzą nowe wersje. Przynajmniej wygląda to normalnie, a nie jak ta wariacja magpulowej emki z korpusem ak.
Promant 23.02.2010, h. 10:36 Promant
Tyle, że taka magpulowa "emka/AK" istnieje, a tutaj połowa jest wyssana z palca.

Co do EBB: jak sama nazwa wskazuje - stosują mechaniczny, generowany ruchem tłoka. Pytaliśmy o ewentualne zmiany, ale nie mówili, że zrobią coś innego, tylko taki.
shamoth 23.02.2010, h. 10:41 shamoth
Patrze FAL... myślę jak nic GBB ale po przeczytaniu nagłówka szybko ochłonąłem.
Mam tylko nadzieję że wzorowali się na KA i będą dostępne tańsze magi ;]
A może i w końcu będzie można kupić tą 1/2 dziwnego koszyczka na silnik...
swirekster lol 23.02.2010, h. 10:47 swirekster lol
autor ma rację co do ak; nie zasnę :E
Grzela93 23.02.2010, h. 10:48 Grzela93
Z drugiej strony to dobra informacja dla osób, które o takim stateczku marzyli od zawsze. Moim skromnym zdaniem na rynku powinno byc jak najwięcej wariacji różnych modelów replik. Nikt nikogo przecież do kupowania nie zmusza a inni kupili by z chęcią
Pozdrawiam
Pritcher 23.02.2010, h. 11:00 Pritcher
Mnie natomiast ciekawi czy kałaszki w standardzie TM wszystkie, czy może jednak się pokuszą na VFC. To byłoby chyba jednak zbyt piękne....
siridar 23.02.2010, h. 11:04 siridar
Egzaktli, zamiast narzekać, że wydziwiają, to trza się cieszyć, że wrócili na rynek z nowymi rzeczami.
Jangi 23.02.2010, h. 11:11 Jangi
Druga gietrójka od dołu jest świetną bazą pod norweskie AG-3

Aha! No i ten krótki FAL ma szynę pod optykę w komplecie, co sugeruje, że jest to raczej kopia SA-58 CA a nie FAL KA, a to znaczy, że pojawiają się nadzieje na tańsze SA-58 OSW! Super!
Gogin 23.02.2010, h. 11:32 Gogin
MC51!!
Sledzikmaster 23.02.2010, h. 11:45 Sledzikmaster
Mam nadzieję że te G3A4 z risem będzie miało metalowe body ... Jeśli tak to chyba zacznę reko norweskiej armii
MyN3 23.02.2010, h. 11:47 MyN3
No no no ciekawe jaka cena
Jeśli cena tego "czegoś" z X47 nie przebije 600zł no to będzie pewnie mała rewolucja
Jedyne co bije po oczach to to że AK74 ma magazynek z AK blee..
No i zastanawia mnie to coś co wygląda jak Galil ale Galilem nie jest..
Codename666 23.02.2010, h. 11:50 Codename666
Swoją drogą nie podoba mi się polityka JG, jest tyle broni, które aż czekają na replikę (nawet klona jakieś 1klasy).
Spicmir 23.02.2010, h. 12:05 Spicmir
z g3 no.107 prezentuje się całkiem przezwoicie. Reszta też ujdzie. SIGi też całkiem całkiem - kałasze udziwnione ale to dobrze - im więcej zabawek tym większy wybór.

shamoth 23.02.2010, h. 12:08 shamoth
@Jangi
Specjalnie nic nie mówiłem że to klon CA żeby nie zapeszyć a ty mi tu z takim tekstem...
No nic, może przynajmniej będą normalne magi do FAL'ek CA bo stockowy HiCap i jeszcze większy HiCap do kupienia to nie najfajniejsze opcje ;]
jj94 23.02.2010, h. 12:52 jj94
Ogółem to G3 trochę są zbyt udziwnione co niektóre, SIG'i bardzo ładne a z kałachów to dwa ostatnie warte uwagi z czego ten real wood ma ciekawie rozwiązaną szynę ris co bardzo by ułatwiło montaż wszelkiego typu optyki.
kozaq 23.02.2010, h. 16:29 kozaq
Ciekawe czy też będą trzeszczeć po 3 strzelankach...
kotbury 23.02.2010, h. 17:54 kotbury
Ponieważ lubię G3 to zapodaję linka:
$3

Mam nadzieję, ze kolbę gdzieś się uda kupić za sensowne pieniądze
Ogniomistrz 23.02.2010, h. 18:50 Ogniomistrz
Żeby body w SIGach i G3 były metalowe i tak rozkładane jak w ICS to się skusze.
rafal433 23.02.2010, h. 19:00 rafal433
''No i zastanawia mnie to coś co wygląda jak Galil ale Galilem nie jest.. ''


$3 Proszę MyN3, na jego podstawie powstał galil
Devito 23.02.2010, h. 20:05 Devito
To się nazywa chiński flood. 24 repliki tak po prostu ciach!
Marcinek83 23.02.2010, h. 20:26 Marcinek83
Nie patyczkowali się chinole, wielki bum o jedna emke i rozpis na 4 strony tylko 24 sztuki replik i ot mamy coraz wiecej do kolekcji super info jak dla mnie.
Tuksiak 23.02.2010, h. 20:30 Tuksiak
Do Kolegów poniżej.
Patrząc na obrazek, to to nie jest FAL w dosłownym tego słowa znaczeniu . To replika SA58, czyli kopia Classic Army .
BB pewnie rozwiązany (znowuż patrząc na obrazek) na zasadzie wycięcia w GB, czyli tak jak ma KA w swoim L1A1.

@Zwiesix: Nie masz pojęcia jakim fajansem jest FAL z KA . L1A1 z KA jest już bardzo dobrą repliką, ale FAL to taka lipa, że byle chińczyk kupiony teraz jest 5 razy lepiej wykonany.
Promant 23.02.2010, h. 22:00 Promant
FAL KA nie jest super repliką, tylko chyba zapominasz, że jest to najstarsza replika tej firmy i w ogóle pierwszy model AEGa jaki zaczęli produkować, bo przedtem robili tylko akcesoria.
Ale przynajmniej od tego czasu uczą się na błędach i poprawiają, a CA jak zrobiło markę to siadło na laurach na 3 lata i klepało te same żęchy. Dopiero w zeszłym roku poszli po rozum do głowy bo ich chinole przeskoczyli.

L1A1 KA ma dopiero rok na rynku, a wszystkie późniejsze repliki też są lepsze od niego.
L1A1 KA niedługo pojawi się na WMasg w formie recenzji, może już za tydzień, półtora.
Tuksiak 23.02.2010, h. 22:21 Tuksiak
@Promant. Wiem o tym, mam takiego już dwa lata (albo ciut więcej, czy tam mniej) i na śpiąco mogę go rozbierać i składać.

Co do L1A1 KA też już je posiadam jakiś czas i też już trochę tą replikę poznałem chętnie mogę posłużyć uwagami do recki.
Co do opinii o jakości KA to, chciałem tylko wyjaśnić zachłystującym się poniżej Kolegom, że FAL KA naprawdę jest baaaaaaaaardzo daleki od tego co nazywamy "prawie idealną repliką".
Jeżeli chodzi o FAL`opodobne, to nie licząc L1A1 Aresa którego w życiu na oczy nie widziałem, więc się nie wypowiadam, prym jak dla mnie wiedzie SA58 z CA. Tutaj chinole bez dwóch zdań zrobili kopię właśnie tego, z czego się bardzo cieszę, bo może magi dla Małżonki (bo ona z tym lata) będą bardziej dostępne (chodzi o coś innego niż hi-cup). Skąd wiem, że to kopia CA... no cóż, pewnym być nie można nigdy na 100%, ale patrząc na:
- tłumik płomienia
- muszkę z obudową
- front
- pokrywę komory z risem
- zamek
- selektor ognia
- chwyt z osłoną spustu
- szczerbinkę
- kolbę
To wszystko jet wypisz wymaluj zerżnięte z CA .
Promant 23.02.2010, h. 23:40 Promant
Ale chyba nikt się tu nie upiera, że to kopia KA. Zdecydowanie wygląda na CA.
gryncek1 24.02.2010, h. 09:46 gryncek1
JG na 100%
Aliant 24.02.2010, h. 10:09 Aliant
G3A4 cudo. W końcu coś dla gebirgsjagerów Mam nadzieję, że obejdzie się bez przykrych niespodzianek typu chwiejna i łamliwa kolba, słaby zatrzask kolby.
Seth 24.02.2010, h. 14:35 Seth
Aliant....
kolba w G3?
Łamliwa? ))))
Ale to jest JG a nie CA.

Dla niewtajemniczonych:
stałe kolby do G3 produkowane przez CA się łamią nader często.
"hinskie podroby" z JG się nie łamią (tak łatwo).

Dane z pierwszej ręki. Mieliśmy w ekipie 5 G3 od CA - wszystkie kolby popękały.
z 3 G3 JG ani jedna nie pękła...
Jangi 24.02.2010, h. 15:06 Jangi
Możliwe, ale jemu chodziło chyba o gietę z wysuwaną kolbą. A te lubią się i telepać i łamać.
von_Zakapior 24.02.2010, h. 18:48 von_Zakapior
Hmm... ale jest krok naprzód (mam nadzieję, że nie ostatni i nie w przepaść). Jeszcze mogliby dać długie magazynki do FAL OSW....
Aliant 24.02.2010, h. 19:40 Aliant
Seth, chodziło mi o tą kolbę wysuwaną czyli G3A4
krugerheini 25.02.2010, h. 09:10 krugerheini
@ Seth
A u mnie w ekipie jest jeden G3 JG. I dwa razy juz się stała kolba złamała.

To nie jest jako taki problem kolby, a mocowania. Dwie takie cieniutkie śrubeczki to zgroza. Nawet w solidniejszym plastiku kolby gwint by sie wyrobił. Dla porównania posiadam właśnie SA58 gdzie stała kolba mocowana jest jednym wkrętem, ale solidnym!
I tu się przychylam do marzeń, że JG wypuści do swojej 58-ki jakiekilwiek inne niż hi-cap magi. Ale wątpię. G3 jak widać rozbudowali do potęgi n-tej, a poza hi-capem nic nie wymyślili.
Ligerius 25.02.2010, h. 11:46 Ligerius
Do pełnego szczęścia by starczyło w tych G3 metalowe body... wiadomo, że chinol zawsze będzie chinolem, ale wypuszczanie G3 w plastiku to zbrodnia
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 70847

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane