Daj cynk
Reklama

Aktualności

Nowe repliki w ofercie Classic Army

Świat, 05.12.2009, h. 17:59, dodał: Promant
35

Firma Classic Army włączyła do swojej oferty, zapowiadaną na początku bieżącego roku, replikę ASG AEG M134-A2 Vulcan Minigun. W ofercie producenta są także dostępne repliki LWRC PSD oraz LWRC M6A2, w nowej wersji kolorystycznej.



 

 

 

 

 

 

 

 

Firma Classic Army włączyła do oferty na swojej stronie, zapowiadaną na początku bieżącego roku, replikę ASG AEG M134-A2 Vulcan Minigun. Replikę Minigun CA prezentowaliśmy już w naszym sprawozdaniu z targów IWA 2009, gdzie, po raz pierwszy w Europie, zaprezentowano prototyp.

 

 

 

 

Replika full metal, korpus wykonany w technologii CNC. Sześć obrotowych luf systemu Gatlinga napędzanych jest akumulatorem 12V.

 

 

 

 

Pojemność integralnego magazynu: 2000BB. System gazowy: top gas lub CO2.

 

 

 

 

W ofercie producenta są także dostępne repliki LWRC PSD oraz LWRC M6A2, w nowej wersji kolorystycznej. Te karabinki, znane już z wersji czarnej, prezentowano również po raz pierwszy w ramach ekspozycji na Targach IWA. Od tego czasu rozpowszechniły się w ofercie detalicznej. Obecnie producent oferuje wersję kolorystyczną określaną jako dark bronze. Repliki posiadają system symulacji ruchu zamka - EBB.

 

 

 

Model LWRC PSD charakteryzuje się posiadaniem tego samego indywidualnego numeru seryjnego zarówno na dolnym jak i górnym korpusie. Karabinek ma stalowy tłumik płomienia, metalowe przyrządy celownicze flip up, magazynek o pojemności 300BB, chwyt pistoletowy oraz kolbę MagPul MOE, front Free Float [CNC] i licencjonowane oznaczenia zgodne z pierwowzorem. Wewnątrz znajdziemy: silnik High Torque, zębatki Super Torque Up, aluminiową łożyskowaną głowicę tłoka, komorę HU nowego wzoru oraz 8mm łożyskowanie gearboxa.

 

 

 

 

 

 

Model LWRC M6A2 charakteryzuje się również posiadaniem tego samego indywidualnego numeru seryjnego zarówno na dolnym jak i górnym korpusie. Karabinek ma stalowy tłumik płomienia, metalowe przyrządy celownicze flip up, magazynek o pojemności 300BB, front Free Float [CNC] i licencjonowane oznaczenia zgodne z pierwowzorem. Części wewnętrzne: silnik High Torque, zębatki Super Torque Up, aluminiowa łożyskowana głowica tłoka, komora HU nowego wzoru oraz 8mm łożyskowanie gearboxa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło:

army.com/">www.classicarmy.com

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Striker 05.12.2009, h. 18:06 Striker
To tylko Vulcan, nie ma się czym zachwycać
Jackall37 05.12.2009, h. 18:12 Jackall37
O kurka, oby tylko żadnemu z lokalnych terminatorów nie przyszło do głowy kupić coś takiego.
marcin p 05.12.2009, h. 18:16 marcin p
to jest gun!!!
Shadus 05.12.2009, h. 18:18 Shadus
A niech kupują, zobaczymy jak z tym biegać będą Po za tym to się bardziej nada na terminatorów niż dla nich
Foka 05.12.2009, h. 18:20 Foka
Nie, to nie jest M61 Vulcan i daleko mu do niego. Chciałeś zabłysnąć i... nie wyszło.
Majin_Spider 05.12.2009, h. 18:22 Majin_Spider
niby minigun ale za bardzo nieporęczne to jest...
Gandzialf 05.12.2009, h. 18:27 Gandzialf
Miniugun na kulki... Kiedy zaczynałem, nawet nie myślałem żeby pomyśleć o takim potworze... Poszukałem w necie i jak zobaczyłem, to nie wierzyłem oczom. Ale to bardziej bajer niż sprzęt na strzelanki wg mnie.
Goral16 05.12.2009, h. 18:31 Goral16
Majin_Spider jednak nazwa trochę myli :>:> he he
grzechotnik 05.12.2009, h. 18:31 grzechotnik
Ludzie... tylko minugun i w kółko to samo...
Adikos2050 05.12.2009, h. 18:32 Adikos2050
Vulcan, pod Fallout'a byłaby to świetna rzecz Ciekawe ile ma fps.
jj94 05.12.2009, h. 18:47 jj94
Dużo jest tego na zagranicznym rynku ale mimo to ładna zabaweczka. Taka mini w sam raz na boczną
Ale tak na poważnie to ja jestem RKM'istą i latam z RPK. Mając coś takiego to by była siekana
Neon1992 05.12.2009, h. 18:54 Neon1992
Już wiem co zamontuje na dachu mojego hummera ^^
$3
Promant 05.12.2009, h. 18:56 Promant
Tak, bardzo dużo tego jest na zagranicznym rynku, raptem 3 firmy robią w pełni funkcjonalny M134.
ZeeMike 05.12.2009, h. 19:22 ZeeMike
Za mało risów ma ten minigun, zdecydowanie nie kupię.

radzio2k 05.12.2009, h. 19:53 radzio2k
"Mówią na to minigan... nie wiem co za dureń na to wpadłł"
Promant 05.12.2009, h. 20:05 Promant
E tam, jak na takie małe, to całkiem niezła armata.
Taka ilość kulek każdego by przygniotła do ziemi. Tylko bez magazynu tornistrowego to się skichać można zmieniając magazynki przy takiej szybkostrzelności.
jj94 05.12.2009, h. 20:09 jj94
Według mnie 3 firmy produkujące taką broń to jest dużo.
Fear Factor 05.12.2009, h. 20:39 Fear Factor
Minigun jest cudny, genialny na pewno na bron stacjonarną lub dopiętą do pickupa lub innej fury. Ale nie widzę go jako broni do noszenia (może do zabawy w Predatora) , chyba, że ktoś wyciska 150 na klatę.
Czekam tylko na info kiedy CA Dragunov pojawi się w Polsce.
pafcio 05.12.2009, h. 21:55 pafcio
Szkoda, że żaden producent nie pomyślał o zrobieniu wersji stacjonarnej na tri-pod'zie z mechanizmem spustowym i osłoną lufy/tłumikiem płomienia jak w wersji lotniczej .
Prohunter 05.12.2009, h. 22:06 Prohunter
Ta pucha po lewej patrząc od lufy wygląda troszkę jak rozrusznik od trafika xD Każda z luf jest wykorzystywana przy strzale ? Wie ktoś może ?
0L0 05.12.2009, h. 23:27 0L0
Fajniutkie to LWRC. Pasuje do Beretty z poprzedniego newsa
Kaszub 05.12.2009, h. 23:41 Kaszub
Prohunter nie ;p w orginale też niestrzela z 6 naraz ;D tylko przez obrót lufy wprowadza się następny nabój do komory czy jakoś tak, nie wiem nie znam się zabardzo na tego typu zabawkach. A tak pozatym to ja bmy wolał sypać chyba groch ;p niż kulki ja kby miał podbną srednice i sie nierozwalał w środku taniej by wychodziło.
Goose 06.12.2009, h. 00:21 Goose
"Gatling" idealny na post-apo, kolekcjonersko bym się zaopatrzył


Takie pytanie, nie łatwiej by było Wam,droga redakcjo WMASGa po prostu wyłączyć możliwość komentowania ?
Promant 06.12.2009, h. 00:41 Promant
Nie idziemy na łatwiznę
Fear Factor 06.12.2009, h. 07:20 Fear Factor
Prohunter, wykorzystuje wszystkie lufy ponieważ to konstrukcja bazująca na minigunie Pipera, który dał im licencję, to nie wymysł CAW/Echo 1 z środkową lufą.
Psycho_Mantis 06.12.2009, h. 09:04 Psycho_Mantis
fajniej wygląda guzik na samej górze rączki, zamiast spustu z przodu
ładny LWRC!
PiterTKD 06.12.2009, h. 12:09 PiterTKD
Czy w przypadku tego Miniguna, CA postarało się o licencję cywilnego producenta, jak to zwykle robi? xD
Promant 06.12.2009, h. 12:25 Promant
CA tego zwykle nie robi. Poza LWRC, które było pierwszą licencją wykupioną przez CA.
Właścicielem licencji udzielanych CA jest duńska firma Action Sport Games, dystrybutor produktów CA na Europę, która ma prawa do wizerunku i oznaczeń replik kulkudziesięciu producentów broni ostrej.

W jej zestawieniu licencji nie było M134, nie ma również informacji jakoby CA wykupiło taką licencję.
Ale M134 CA to produkt na rok 2010 i w zestawieniach licencji oraz katalogach 2009 nie jest jeszcze ujęty. Tak więc całkiem możliwe, że CA lub ASG/AS wykupiły taką licencję.
Trochę trudno uwierzyć, że ktoś chciałby wypuszczać na rynek tak rzadką i charakterystyczną replikę bez jakichkolwiek praw licencyjnych czy zezwoleń.
Prezes_____ 06.12.2009, h. 13:19 Prezes_____
A wiadomo coś o nowej serii g36?
Promant 06.12.2009, h. 13:26 Promant
Na razie nie.
volf13 06.12.2009, h. 13:29 volf13
Z tego co mi wiadomo to jedyna broń strzelecka która mieści się ledwo w kategorii to jest XM214 i do niego istnieje dwójnóg.
shamoth 06.12.2009, h. 23:39 shamoth
Ciekawe kiedy ktoś wpadnie na pomysł wypuszczenia komercyjnego robota bojowego/saperskiego na rynek ASG, na takim można by już śmiało mocować miniguny i tym podobne zabawki ;]
Na większe mili taki minigun na tripodzie z autonomicznym systemem prowadzenia ognia do obrony baz jak znalazł, nie podejdzie żaden wróg czy przyjaciel
ZeeMike 07.12.2009, h. 12:20 ZeeMike
Taa, do tego UAV (chociaż już chyba jakaś firma produkuje na zamówienie, było kiedyś w newsach..), termooptyka, zbroje reaktywne i najlepiej AWACS nad polem walki...
Marcinek83 07.12.2009, h. 14:07 Marcinek83
Na stronie nie ma ceny tego potwora a szkoda Pewnie około 4k baxów.

Foka
05-12-2009, 18:20

Nie, to nie jest M61 Vulcan i daleko mu do niego. Chciałeś zabłysnąć i... nie wyszło.

Napisz do CA to na bank zaświecisz.


Un4rm3D 08.12.2009, h. 16:20 Un4rm3D
i 6 precluf promyka do tego )
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 100518

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane