Daj cynk
Reklama

Aktualności

Customowe repliki snajperskie

Polska, 21.08.2009, h. 23:37, dodał: Promant
52

SpecShop włączył do swojej oferty customowe repliki ASG karabinów snajperskich, bazujące na produktach firm Classic Army, Maruzen, Well i HFC.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

W ofercie SpecShop można nabyć customowe repliki ASG karabinów snajperskich, bazujące na produktach firm: Classic Army, Maruzen, Well i HFC

M24 SOCOM - Sniper Set to zestaw z repliką karabinu wyborowego M24 SOCOM zbudowaną na bazie M24 firmy Classic Army. W komplecie celownik optyczny z montażem dwuczęściowym i osłonami flip up: BFT 3-9x40.

 

 

 

W karabinie zastąpiono podzespoły stockowe częściami tuningowymi najwyższej jakości, produkcji  PDI Japan. Pojemność magazynka: 25BB. Długość: 1135-1195mm. Długość lufy: 515mm [precyzyjna MadBull 6.03mm]. Waga: 3700g. Prędkość początkowa: 650fps [sprężyna główna Guarder M160]. Cena: 2200PLN.

 

 

APS SR-2 - Sniper Set zawiera karabin wykonany na bazie repliki SR-2 firmy Maruzen oraz celownik optyczny z montażem dwuczęściowym: BFT 3-9x40.

 

 

 

Prędkość początkowa: 570fps. Tutaj również zastąpiono podzespoły stockowe częściami tuningowymi PDI Japan. Pojemność magazynka: 30BB. Długość: 973-1070mm. Długość lufy: 455mm [precyzyjna MadBull 6.03mm]. Waga: 2000g. Cena: 1999PLN.

 

 

L96 - Sniper Set to zestaw zawierający replikę wykonaną na bazie karabinu Warrior I firmy Well. W komplecie celownik optyczny 3-9x40 z montażem dwuczęściowym oraz składany dwójnóg.

 

 

W karabinie zastąpiono chińskie części stockowe częściami tuningowymi najwyższej jakości, produkcji PDI Japan. Pojemność magazynka: 25BB. Długość: 1150mm. Długość lufy: 500mm [precyzyjna JBU 6.03mm]. Waga: 4000g. Prędkość początkowa: 650fps. Cena: 1850PLN.

 

 

VSR10 - Sniper Set to zestaw zawierający replikę wykonaną na bazie karabinu VSR11 firmy HFC oraz celownik optyczny z montażem dwuczęściowym i osłonami: BFT 3-9x40. Łoże w kolorze forest green.

 

 

W karabinie zastąpiono części stockowe częściami tuningowymi produkcji PDI Japan. Pojemność magazynka: 30BB. Długość: 1082mm. Długość lufy: 465mm. Waga: 2950g. Prędkość początkowa: 520fps. Cena: 1249PLN.

 

 




 

 

 

Źródło:

www.specshop.pl

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Marek Kiljan 21.08.2009, h. 23:43 Marek Kiljan
Niezłe podkrętki:P, mam nadzieje że nooby ich nie będą kupować tylko doświadczeni snajperzy...
ziolo69 21.08.2009, h. 23:48 ziolo69
Nooba nikt z takim czymś do rozgrywki nie wpuści.
W.Zajcev 21.08.2009, h. 23:52 W.Zajcev
Ta bo "nooba" rozpoznasz z kilometra i od razu go wyrzucisz i zbanujesz na wszystkie strzelanki w Polsce...
Ravenkan 21.08.2009, h. 23:53 Ravenkan
Jaaaa Cięęęęęę!

Od dzisiaj ubóstwiam SpecShop. 650fpsowe, gotowe do konkretnego strzelania po wyjęciu z pudła M24 za 2200zł?! Marzenia zaczynają się spełniać

Przyczepiłbym się tylko do luf. Moim zdaniem (podkreślam, to tylko moja opinia), MadBulle są kiepskie, szczególnie do "snajperek".
radzio2k 22.08.2009, h. 00:04 radzio2k
OO fcuk- juz nie trzeba wylozyc 3k zlotych by miec karabin snajperski asg
Fragile 22.08.2009, h. 00:46 Fragile
aha buehuehue nooba nooba ? a po czym poznac nooba? maja naszywke na mundurze czy jak?

odnosnie replik to sa swietne.
rucznoi 22.08.2009, h. 00:55 rucznoi
Zajcev - Nooba się od razu pozna - po tym, że będzie biegał bez noża, a wiadomo, że w szybciej biega się z
Flybrother 22.08.2009, h. 01:00 Flybrother
hmm 650 fps z m160? Sporo, nawet jak na japońskie części
zordrak 22.08.2009, h. 01:13 zordrak
Wszystko pięknie ładnie ale "Z czasem zalecamy montaż słabszej sprężyny lub wzmocnionego zespołu spustu PDI" - cytat z ich sklepu. I to mnie zdemotywowało. Ciekawe co to dla specshopa " z czasem" I kto kupuje taką snajpę z takimi fpsami aby potem słabszą sprężynę wkładać. Czy ten sklep zakłada, że zespół spustowy się po 5k rozsypie i umywa ręce czy to tylko taka ich polityka. L96 za droga w stosunku do M24
I ja bym się tak ceną nie podniecał. PDI się ceni ale wszystkie te repliki ściągane są przez nich za grosze. Precyzyjna obróbka metalu to jedno ale te repliki częściami wahadłowca nie są. Na szczeście wszystko idzie w dobrym kierunku
Promant 22.08.2009, h. 01:26 Promant
To jest snajpa, a nie AEG. Tu nie siejesz, więc zespół spustu nie padnie ot tak sobie. 5k? Niby w jakim czasie?
zordrak 22.08.2009, h. 01:33 zordrak
Wiesz, ja lubię mieć świadomość, że produkt który kupuję, przy normalnej eksploatacji będzie działał poprawnie. Normalna eksploatacja to dla mnie strzelanie z tej repliki A o 5K można wysypać jak się ma ogródek tarczę, brata i się na strzelani jeździ. Rozumiesz mnie ? tu nie chodzi o to czy to będzie 600 kulek czy 5k. To jest dla mnie pójściem na łatwiznę z ich strony. Cena jak na "nasze" realia na pewno klientele przyciągnie, jak by wsadzili ten zespół to cena skoczyła by w górę, szału by nie było, Ale można wtedy powiedzieć Mamy tu wszystko co wymaga się przy takiej sprężynie, a tak jest bubel. No dobra skoro 5K to za dużo to ile powinna wytrzymać twoim zdaniem ?
maxpayne3000 22.08.2009, h. 06:43 maxpayne3000
M24 chętnie bym zakupił, kolega posiada ten że model, w prawdzie innej firmy, ale sprawdza się wyśmienicie
Martine 22.08.2009, h. 09:46 Martine
W sumie fajne cacka, ale jak ona mają po 650 FPS, to zastanawiam się jak się będzie takie cudo naciągać na leżąco... :>
Filipoo23 22.08.2009, h. 10:08 Filipoo23
Opierasz o ramię i jedziesz:D Tylko radzę nałożyć coś na ramię, np. poduszkę, aby mniej bolało.
Promant 22.08.2009, h. 11:44 Promant
Zordrak, normalny snajper, a nie kamper strzela max kilka trafień w ciągu gry i to zwykle dłuuugiej.
Nawet biorąc pod uwagę strzelania treningowe do tarczy, to 5K zajmie sporo czasu.
Moim zdaniem zespół spustu powinien przy normalnym użytkowaniu i konserwacji więcej wytrzymać.

Porównaj sobie jak jest z innymi replikami np aeg - to norma, że przy maksymalnych tuningach części wymienia się co jakiś czas. Owszem mogli dać wyższą cene i od razu wzmocniony zespół spustu, ale pewnie mniejsza ilość chętnych byłaby na droższą replikę. A nie ma niczego dziwnego w tym, że sklep chce towar sprzedać i zarobić, to nie jest działalność dobroczynna.

Chętny z zasobniejszym portfelem zapewne od razu sobie zamówi z jeszcze mocniejszymi częściami.

Natomiast kupowanie takiej repliki do banglania w ogródku to jakaś pomyłka, chyba, że masz spory ogródek, biorąc pod uwagę zasięg replik 650fps. I to nie jest replika do strzelań rekreacyjnych.
ziolo69 22.08.2009, h. 13:10 ziolo69
Co do osób z mniejszym doświadczeniem, to każdy szanujący się klub/stowarzyszenie ASG ma ograniczenia dotyczące doświadczenia i wieku. Wiadomo kto ma jakie rozeznanie w ASG i w jaki sposób zachowuje się w boju. Jeśli jest niebezpieczny lub ma syndrom szybkiego palca, to nikt takiej osoby nie wpuści na strzelankę ze sprzętem który mógłby komuś wyrządzić krzywdę w większym stopniu niż dużo słabszy AEG.
To tak gwoli wyjaśnienia, bo widzę że co po niektórzy próbują być zabawni na siłę.
Cortes_ 22.08.2009, h. 13:38 Cortes_
A niby czemu nie jest do strzelań rekreacyjnych ?? Bo za droga ?? Owszem można do ogródka kupić wiatrówkę, ale nie każdemu wiatrówka się podoba. Co kto lubi i na co kogo stać. Nie ma podziału na "prawdziwa zabawki do nieprawdziwych wojen asg" i "zwykłe zabawki do prostego strzelania w ogródku".
A M24 bardzo ładnie się prezentuje.
wajser 22.08.2009, h. 13:39 wajser
No wiesz Promat ja mam działkę o długości 80m ( i mogę wykorzystać całą jej długość ). Można się także wybrać na jakąś łąkę lub coś w tym stylu( oczywiscie mówa o przedmieściach i wioskach ). Tak więc można w jeden dzień naprawdę dużo kulek wysłać na takikm "treningu" co nie zmienia faktu, że zespół spustu raczej wytrzyma więcej jak te 5k kulek, a w tym czasie można uzbierać piniundzów na wzmocniony...
grzesio93 22.08.2009, h. 13:40 grzesio93
pozatym niektóre KMY mają powyżej 500 fps... więc napewno więcej mogą szkody wyrządzić niż jednostrzałówka.
Trzynasty 22.08.2009, h. 20:15 Trzynasty
"pozatym niektóre KMY mają powyżej 500 fps... więc napewno więcej mogą szkody wyrządzić niż jednostrzałówka. "... znasz takie powiedzenie"1 shot 1 kill"???? dodaj do tego dezorientację ponieważ nie wiesz skąd padł strzał... i masz w oddziale 100% stratę jednej jednostki, dezorientacje i na 100% panikę w śród ludzi.

"... normalny snajper, a nie kamper strzela max kilka trafień w ciągu gry i to zwykle dłuuugiej. " hmmmm czym różni się normalny snajper od kampera? Przecież o to chodzi że dobry snajper kampi i stosuje się do metody o której pisałem wyżej...

...

Co do M24... piękna xD
Promant 22.08.2009, h. 21:19 Promant
Oczywiście, że można sobie strzelać z czego się chce, i z M24 gdzie się chce również.
Można także walnąć sobie w ogródku z armaty, granatnika M204 albo kalichlorku - co kto lubi.
Faktem jednak pozostanie, że jest to przerost formy nad treścią - tak samo jak dać snajpę piechociarzowi i kazać mu iść z nią do szturmu.

I nie neguję niczyich pragnień czy możliwości finansowych, sam mam repliki, które nie są mi niezbędne ani ekonomicznie opłacalne; ale i tak bym ich nie kupił do banglania w ogródku; być moze mam inne spojrzenie na kwestie przydatności lub celowości - i tyle.

Co do określeń: semantyka - my mówimy "kamper" pogardliwie na kolesi, którzy bawią się w modne ostatnio "kampienie", żeby zdobywać jak najwięcej fragów. Tyle, że taki fragles to nie snajper i na pewno nie kieruje się zasadą one shot - one kill.
grzesio93 22.08.2009, h. 21:32 grzesio93
Trzynasty@

Chodziło tylko o te biadolenie o fpsach w snajperce
wija99 22.08.2009, h. 22:38 wija99
650fps siły potrzeba jak do naciągnięcia kuszy
Cena dostosowana moim zdaniem.
pytanie brzmi: Czy nie taniej kupić replikę i osobno podzespoły?
Promant 23.08.2009, h. 08:53 Promant
lemonzawodowiec 23.08.2009, h. 10:22 lemonzawodowiec
Dziwię się, że do tak podrasowanych karabinów dodali takie $1 lunety (sam mam taką - zero militarnego wyglądu + po półtora roku użytkowania krzyż odstaje od pionu o jakies 3-4 stopnie). Na tej m24-ce widziałbym jakąś kopię M3-ki, np. KA.
Gumatron 23.08.2009, h. 17:12 Gumatron
Guarder M160 naciągany ręcznie w pozycji leżącej? Wole moje 530fps ale na gaz...
Co nie znaczy że propozycja nieciekawa, nareszcie zaczeli sprzedawać gotowce - bedzie mniej OT w zielonych ^^
Unnamed Hero 23.08.2009, h. 17:18 Unnamed Hero
wie ktoś może ile wyniosłaby cena takiego zestawu kupowana osobno (m24)?
dtkrakow 23.08.2009, h. 18:41 dtkrakow
Poszli w FPSy. Same części nieraz tyle kosztują. Wstawić sprężynę, lipną lufę i pare drobiazgów i pchnąć za 2200zł. A i tak to nadal tylko baza do tunningu.
dtkrakow 23.08.2009, h. 18:43 dtkrakow
"650fps siły potrzeba jak do naciągnięcia kuszy icon_biggrin.gif "

Bzdura, naciągałem mocniejsze repliki i na leżąco bez problemu. Pleciesz kolego.
Promant 23.08.2009, h. 20:45 Promant
@dtkrakow

Sam pleciesz bzury. Zastanów się 2x nim napiszesz komentarz - tu nie onet.


Części PDI sa w ofercie SpecShopu - poszukajcie i policzcie sobie ile to wynosi kupując osobno.

Lemonzawodowiec: masz dokładnie tę samą lunetę, tej samej marki co podana przez sklep, czy tylko porównujesz do chińskiego produktu z allegro?
lemonzawodowiec 23.08.2009, h. 21:15 lemonzawodowiec
Promant:

"sam mam taką"
Napisałem niewyraźnie? Ok, kupiłem bez flip up-ów, czy to ma wpływ na samą optykę?

"(...)czy tylko porównujesz do chińskiego produktu z allegro"
To jest chiński produkt (i allegro i z paru airsoftowych sklepów) brandowany przez 1001 firm.

EDIT
$3
Promant 23.08.2009, h. 22:08 Promant
OK. Pytałem z ciekawości, co do jakości. Sam mam kilka drobiazgów BFT i nie było problemów z jakością. A chińszczyzna też jest różna.

Bo produkowana po chińsku i dla odbiorców markowych.

I lepiej nie twierdź inaczej, bo zaraz zakrzyczą Cię na śmierć
dtkrakow 23.08.2009, h. 22:08 dtkrakow
Promant, co Ci znów nie pasuje? Skomentowałem newsa, po to jest ta opcja.

A jeżeli Ty masz problemy z naciągnięciem repliki (bo nie wiem do czego pijesz) to nie jest to moja wina.

Zastanów się zanim coś napiszesz, to nie onet.
Promant 23.08.2009, h. 22:19 Promant
Kolego @dtkrakow:

$1
Genialne. Komentował nie będę.

$1
Sam pleciesz kolego.
1.Nawet jeżeli Tobie nie sprawia to większych problemów, to nie znaczy, że innym również. W tym kontekście piszesz bzdury. Naciąganie replik sprężynowych pow. 500fps, zwłaszcza na leżąco - nie odbywa się "bezproblemowo".

2.Bez problemu to naciągasz jednym paluszkiem, a nie używając końskiej siły. I nieraz była mowa o replikach 500fps np Atoz, i tym problemie, a Ty piszesz o ponad 650fps.
Kolejny nastoletni specjalista.
dtkrakow 23.08.2009, h. 22:25 dtkrakow
Co do pierwszego: Specshop podaje jakie części są wymienione. Zainteresowałem się tylko warriorem i m24. Brak komory HU PDI (stockowa wniosek z tego), kupowata gumka HU, stockowy mechanizm spustowy, chińska badziewna lufa. Nie komentujesz? Szkoda, no chyba że nie bardzo masz co powiedzieć.


Co do kwestii drugiej: Poczytaj o warriorku Griszy. A najlepiej sam go zapytaj. Zarówno Grisze jak i tego chlopa co tunningował dla Griszy karabin.

Następny specjalista...




EDIT: nie zauważyłeś pewnie dlaczego ATOZa naciąga się tak źle. Podpowiem: bo ma króciutką kolbę oraz bardzo wąską rączkę przeładowania.
Promant 23.08.2009, h. 22:38 Promant
Tak, masz absolutną rację, przy krótkiej kolbie naciąga się gorzej, co nie zmienia faktu, że przenosząc własne doświadczenia na ogół graczy - piszesz bzdury, bo każdy jest inny.
I nie ważne jakiego warriorka ma Grisza, Misza, czy inny Sasza oraz reszta Twoich kolegów.

Tak, SpecShop podaje wymienione części i są to te bardziej krytyczne, a w kwestii Twojej oceny w stosunku cena/jakość to faktycznie nie ma co komentować.
Jak pisałem poniżej: powinni wsadzić wszystko co się da i wycenić, pewnie wyszłoby 3500 i wtedy dopiero oferta byłaby ciekawa.
Co do luf madbulla to można wiele o nich napisać, ale na pewno nie, że są chińskie i badziewne.
Nie wiem co wstawili w warriorze, ale guzik mnie to obchodzi, gdyż jest to ogólnie gówniana replika.
A Twoje uwagi również miały wcześniej charakter ogólny, a nie tylko o warriorze, więc teraz nie zawężaj i nie zmieniaj sensu wypowiedzi.

I nie będę więcej odnosił się do uwag kolegi omnibusa, bo zabijasz mnie swoim doświadczeniem w airsofcie, w ogóle o czym ja piszę. Miałem tylko 42 repliki sprężynowe. Dobranoc chłopcze
dtkrakow 23.08.2009, h. 22:46 dtkrakow
Guru przemówił. Ale nadal nie zechciał zapoznac się z tym o czym mówię (i mówi). Szkoda. Dobranoc chłopcze.

W swoich snajperkach montujesz madbulle? No to pięknie
Promant 23.08.2009, h. 23:04 Promant
Nie, a napisałem coś takiego, że montuję? Czy lubisz nadinterpretacje?

Zapoznałem się, ale Ty chyba nie bardzo.
Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy komentarz i go przeanalizuj. A później Twoje odbieganie od wypowiedzi byle mieć ostatnie słowo. Więc miej. Tyle.

I nie. Nie jestem guru.
Ale Ty najwyraźniej czujesz się niedowartościowany, typowe, więc możesz się tak nazywać.
Ziomek08 23.08.2009, h. 23:33 Ziomek08
@dtkrakow uspokój się, Promant ma trochę większe Doświadczenie, opisywał nie jedną replikę czy części, taką gadkę możesz prowadzić z kumplami z teamu, a nie w komentarzach, wiec kończcie już, a Promant, wyraźnie napisałeś "$1 " więc nie wiem po co dalej ciągniesz tą polemikę. A moim zdaniem te konstrukcje to dobry pomysł, składanie tego osobno wychodzi pół raza drożej, a tu mamy idealną konstrukcje (m24) aby miło zacząć zabawę w snajpera, lecz z tą mocą trochę źle będzie zacząć, jak ktoś wcześniej latał z elektrykiem, może krzywdę komuś zrobić, chyba że (myślę że są jeszcze na tym świecie tacy) ma ktoś trochę oleju pod kopułą i nei będzie strzelał do ludzi z odległości 20m (może mi nie zabierze możliwości komentowania xDDD )
GunneR2oo6 23.08.2009, h. 23:42 GunneR2oo6
Drodzy Panowie, spokojnie
A jeżeli chodzi o repliki. Gdybym akurat dysponował kwotą 2200 złotych na pewno wziąłbym M24
Promant 24.08.2009, h. 01:02 Promant
Nudziło mi się
A OT wczęsniej było OT bo nie było związane z samym przedmiotem newsa, jakby nie patrzeć kolega wypowiadał się w temacie.
FragleS 24.08.2009, h. 13:14 FragleS
@Promat... masz coś do FragleS'ów??
Promant 24.08.2009, h. 13:27 Promant
Nie mam. Ale to są Fraglesy, przez duże "F".
A ja pisałem o fraglesach.
bobi_bb 24.08.2009, h. 20:49 bobi_bb
oj tam Fragles czepiasz się szczegółów
Swoją drogą to m24 chodzi mi już od jakiegoś czasu po głowie... ale chłopaki ze Speca troszkę wybiegli mi na przód z tym customem - myślałem, że podłubię sam sobie na takie cacuszko ale tym razem chyba za parę miesięcy polecę na łatwiznę...
Promant 25.08.2009, h. 14:07 Promant
Nie mogę stwierdzić czy dane sklepu są prawidłowe, albo że nie są zawyżone.

Ale przy odpowiedniej szczelności układu i częściach PDI - myślę, że jest to możliwe. Sam nie miałem styczności z repliką w takiej konfiguracji części, ale miałem styczność z replikami na częściach tuningowych teoretycznie gorszych niż PDI, a uzyskano w nich 600fps.

Jest prosty sposób żeby się przekonać - przetestować w sklepie, nie kupować przez net. To uciążliwe, ale ja np. nie kupuję tak drogich replik bez "obmacania".
dtkrakow 26.08.2009, h. 14:54 dtkrakow
"Czy uważasz że uzyskanie 650 fps przy m160 i tych częściach jest możliwe czy to tylko "chłit marketindody""


Jak najbardziej możliwe ale nie jestem w stanie uwierzyć że wycisnęli tyle bez komory PDI i na tych częściach (nota bene PDI nie są jakieś rewelacyjne, zwłaszcza spusty do vsr i tłoki).
Filip92 27.08.2009, h. 10:45 Filip92
To może powiesz nam jakie części byłyby lepsze, jeżeli PDI są raczej przeciętne( to można wnioskować z twojego komentu ).
dtkrakow 27.08.2009, h. 15:02 dtkrakow
No tłok bym dał inny na pewno. Montowałem kilka tłoków PDI w snajperkach (chyba 2 sztuki) i nie są takie dobre: mają luz w cylindrze (acz nie taki jak tłoki laylaxa) a i przykręcana końcówka to pomyłka. Ich masa też nie zadowala a y-ring w niczym lepszy od o-ringa nie jest. Nie wspominając już o ich prowadnicach sprężyny głównej które nawet łożyskowanie mają jakieś lipne a i odpolerowane są dość nędznie. W prawdzie prowadnica LL też ma łożysko cierne słabej jakości (przynajmniej do APS, w VSR jest kulowe) i debilną, skręcaną konstrukcję ale łożysko jest przynajmniej z odpowiedniej stali. I LL jest lekko lepiej wykonany niż PDI (prowadnica bo tłoki LL są denne).
ramiel 30.08.2009, h. 15:45 ramiel
O kurde może sie pomylił ktoś i zamiast 650 miało być 560, ludzie wrzućcie na luz.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 93453

Ostatnio na WMasg.PL

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane