Daj cynk
Reklama

Aktualności

Akumulatory Redox w Gunfire

Polska, 04.09.2012, h. 23:01, dodał: Promant
34

Firma Gunfire poinformowała, że została oficjalnym dystrybutorem akumulatorów LiPo marki Redox.



Firma Gunfire poinformowała nas, że została oficjalnym dystrybutorem akumulatorów LiPo marki Redox:

 

 

 

 1a.jpg

 

 

 

Co wyróżnia te pakiety od innych dostępnych na rynku? Przede wszystkim można wskazać na dbałość o jakość i jej kontrolę.

Każde ogniwo jest indywidualnie sprawdzane przed połączeniem z resztą pakietu. Każde posiada także indywidualny numer seryjny. Ten ID może nam służyć do prześledzenia całej historii produkcji i testowania pakietu. W związku z tym, wszystkie akumulatory objęte są gwarancją producenta ze 100% gwarancją wymiany produktu na nowy w wypadku wystąpienia defektu fabrycznego. Producent jednak sam twierdzi, ze nigdy nie zaszła taka konieczność.

Wszystkie te elementy wcale nie powodują, że akumulatory Redox posiadają wysoką cenę – wręcz przeciwnie, marka ta charakteryzuje się bardzo dobrym stosunkiem ceny do jakości. 

Jako oficjalny dystrybutor, posiadamy szeroką ofertę pakietów o napięciu 7,4v i 11,1v i pojemnościach od 850mAh do 2400mAh. W razie braku jakiegoś modelu na magazynie, możemy go sprowadzić w bardzo krótkim czasie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez klienta.

 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

 

 

 

 

Źródło:

www.gunfire.pl

Ocena wszystkich (4.00, głosów: 2)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Shuad 04.09.2012, h. 23:35 Shuad
40 złotych za LiPo 7,4V 1200mAh brzmi nieźle :)
Ceny są tak niskie, że aż nie chce wierzyć się w te kontrolę jakości ;D (nie przeczę jednak, że jej nie ma).
delin0m 05.09.2012, h. 07:45 delin0m
Hornet 04.09.2012, h. 23:50 Hornet
A które będzie pasować do prowadnicy kolby w M4 albo do kolby SF (małej z G&P) ?
Ja mam innej firmy ale pasuje mi ta z trzema ogniwami - wymiary ma w zasadzie identyczne. Jdyny minus jest taki, że masz sporo kabli łączących ogniwa. Nie ma szans żeby je upchnąć do pipy więc regulacja kolby w zasadzie odpada. Albo na maksa rozsunięta albo ewentualnie jedno oczko wskoczy.

Mi to nie przeszkadza, ale jeżeli chcesz mieć pewność, że kolba będzie ci pracować idealnie to w zasadzie musiałbyć zmajstrować coś na zamówienie i połączyć ogniwa kablami z tyłu a na przód wyciągnąć tylko jeden splot z zasilaniem i balanserem. Jest to do zrobienia ale raczej nie samemu.
siloeamistad 05.09.2012, h. 10:00 siloeamistad
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17275
mi te pasują do prowadnicy w:
http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_241_45&products_id=1747&name=G&P_-_M4_Special_Operation_-_COLT
Mogę całkowicie wsunąć kolbę. Kable nie wystaja. Trzeba się pomęczyć chwilę je upchąć, ale daje radę.
RED (Lone Wolf) 05.09.2012, h. 11:19 RED (Lone Wolf)
mam tą: http://redberet.pl/p/83/1152192903/akumulator-power-bean-lipo-7-4v-1200mah-15c--akumulatory-7-4v-akumulatory-i-ladowarki.html
spokojnie mieści się prowadnicy kolby (KWA M4) + kolba CTR
nie można tylko maksymalnie kolby schować (2 pierwsze stopnie-reszta działa)

myślę że
http://gunfire.pl/product-pol-1152198572-Akumulator-Redox-LiPo-1200-mAh-11-1V-20C.html
http://gunfire.pl/product-pol-1152198570-Akumulator-Redox-LiPo-1200-mAh-7-4V-20C.html
też spokojnie wejdą
woypop 05.09.2012, h. 13:28 woypop
Azur 05.09.2012, h. 08:59 Azur
Miałem bodaj 2 baterie Redoxa i ich jakość i wydajność jest po prostu niesamowita. O ile pamiętam są tańsze niż Turnigy, za to działają dużo lepiej. Stosunek cena/jakość jest bardzo dobry.
zbyt 05.09.2012, h. 10:25 zbyt
mam od dawna ich lipola - 2400mAh 7,4V w 2 listkach - pasuje do kolby SF lub do przedniego chwytu MOE - jestem bardzo zadowolony i polecam !
HunterKiller 05.09.2012, h. 10:38 HunterKiller
Macie chłopaki refleks. Te baterie już wiszą na GF od dobrego tygodnia.
Same baterie to ponoć jedne z najlepszych do AS jakie można trafić.
Nie wiem do jakich "chłopaków" się zwracasz, chłopaku, ale u nas nie ma zwyczaju siedzenia codziennie i przeglądania stron sklepów, czy akurat jakąś batke dodali.
GF poinformował, że został OFICJALNYM DYSTRYBUTOREM MARKI i o tym jest news.
Wow. Cały tydzień, no jak my to przeżyjemy? :P
Promant 05.09.2012, h. 12:41 Promant
Zwracałem się do "chłopaków" bo wydawało mi się iż ta wiadomośc pisał jakiś chłopak, ale skoro uważasz inaczej...

Tak po prawdzie to tam miało być "Mają" a nie "Macie"... słownik w mozilli był nadgorliwy a mi się spieszyło i wyszły kwiatki.
Co do mojej wypowiedzi, że batki wiszą tam od tygodnia to była moja luźna uwaga. Nie oczekuję że cały portal będzie siedział 24/7 na sklepach i stronach i dodawał wielkie info, jak tylko jakiś sklep dostanie dostawę kulek 0,23. Moja wypowiedź nie miała nikogo obrazić. A że sklep informuje z opóźnieniem to niczyja wina.
HunterKiller 05.09.2012, h. 13:41 HunterKiller
Ależ spoko, nikt się tu nie obraża. Pisałem na luzie ;)
Promant 05.09.2012, h. 13:50 Promant
lexis 05.09.2012, h. 11:36 lexis
kupilismy z kumplami 3 pakiety, mimo stosowania zabezpieczen informujacych o spadkach napiecia oraz regularnym ladowaniu 2 pakiety spuchly ;/ leza zabezpieczone i na razie ich uzywamy ale zaczynam sie bac coraz bardziej. Nie wiem czy towar wadliwy byl, zaczely puchnac zaraz po przekroczeniu okresu gwarancji ;/ dodam ze 3 pakiet jest w idealnym stanie a ma identyczny przebieg jak te 2 spuchniete.
Zawsze możesz złożyć reklamację. Nie wiem w czym problem. :)
esco 05.09.2012, h. 12:42 esco
nie masz szans na gwarancję. spuchnięcie lipo REDOX świadczy o winie użytkownika(ZAWSZE!!!) - to info z warunków gwarancyjnych AKU REDOXA.
tdc45 29.03.2015, h. 16:36 tdc45
AnR 05.09.2012, h. 12:15 AnR
Oficjalny to znaczy jaki? Że jak inne sklepy sprzedają je to są "nieoficjalnymi" dystrybutorami? Pakiety są dostępne od dłuższego czasu u BlackSword. Specjalnie nie są jakieś fenomenalne, tanie przede wszystkim. Do ASG wystarczy.
Jakby Ci to wyjaśnić, żebyś zrozumiał? Żeby coś sprzedawać, nie trzeba mieć umowy z daną firmą. Można to kupić od innego dystrybutora, pośrednika, przedstawiciela producenta na jakimś obszarze... albo od ciotki ciecia z naprzeciwka, bo właśnie likwiduje swój sklep airsoftowy.

Natomiast żeby być oficjalnym dystrybutorem jakiejś firmy trzeba mieć z nią podpisaną umowę dystrybucyjną, określającą warunki dystrybucji, preferencje dystrybutora itp. i produkt otrzymuje się od producenta bezpośrednio. Umowa dystrybucyjna, przynajmniej w teorii, może zapewniać pośrednikowi korzystniejsze warunki finansowe, co w efekcie daje niższą cenę detaliczną produktu.
Promant 05.09.2012, h. 12:49 Promant
To znaczy że Blacsword ma 3 sztuki 2 modeli które leżą pewnie już od dłuższego czasu a w Gunfire masz świeżynki i więcej modeli. Nie są specjalne ale cenowo biją konkurencję na głowę a dodając bardzo dobrą jakość masz wszystko czego Ci trzeba.
maniek81pl 05.09.2012, h. 12:51 maniek81pl
@Promant

Na prawdę? Cholera jasna. Dobrze, żę stoisz na posterunku i dzielnie pilnujesz, aby sztandar prawdy oraz sprawiedliwości powiewał wysoko i dumnie...
AnR 05.09.2012, h. 13:01 AnR
Nie, ja tylko sprzątam. I czasem pilnuję żeby idioci nie wypisawali bredni. Naprawdę.
Promant 05.09.2012, h. 13:04 Promant
Hehehe... Tak, tak. Jestem idiotą w Twoich oczach, trzeba było tego tak nie ukrywać. Ale schodzimy ostro z tematu. Ja sobie dalej podaruję, bo wiem, że skończy to się ponownym pisaniem do mnie PW od Ciebie, gdzie będziesz mi płakał, żem zły i niedobry. Dziękuję za konwersjację, Idiota się odmeldowuję. ;D
AnR 05.09.2012, h. 13:19 AnR
@AnR: Dostałeś już prace w BlackSword ? Czy jeszcze trochę musisz się postarać ?
Cappuccio 05.09.2012, h. 13:22 Cappuccio
Ależ ja nigdy tego nie ukrywałem. Myślę, że mam pełne prawo do opinii o Tobie, tak samo jak Ty nie ukrywasz opinii o mnie czy o portalu. Szkalujesz mnie, moich kolegów i sam portal, a czasem też okreslone sklepy i firmy - gdzie tylko możesz, używając wszelkich dostepnych Ci nośników społecznościowych, więc odpuść sobie hipokryzję i granie niewinnego pokrzywdzonego :)

Tak, wypisujesz brednie, pomówienia i obrażasz, oczywiście dodając zawsze magiczne zdanie: "ja tam nie wiem jak to jest, ale słyszałem..." żeby zawsze mieć dupochron i jakby co to móc powiedzieć, że Ty przecież nie wiedziałeś, że padłeś ofiarą czyichs kłamstw itp. itd. Biedactwo :)



I nie ukrywałem również swojego zdania o Tobie na PW, gdy dostałes ostrzeżenie. Nie pamiętam zebym "płakał", natomiast twoje infantylne odpowiedzi bardzo mnie rozbawiły, dziękuję. Również kończę. W przeciwieństwie do niektórych - muszę iść do pracy.
Promant 05.09.2012, h. 13:27 Promant
Nie, nie oznacza to, że są "nieoficjalnym dystrybutorem". Nie są po prostu żadnym dystrybutorem, tylko najzwyczajniej sprzedawcą. Nie trzeba być dystrybutorem, żeby czymś handlować...
Borax 09.09.2012, h. 17:03 Borax
Przepraszam za posądzenie sklepu BlackSword o to, że AnR jest ich pracownikiem.
Cappuccio 10.09.2012, h. 10:27 Cappuccio
AnR 05.09.2012, h. 13:07 AnR
@Promant

To oficjalna polityka portalu? Traktować czytelników niedoinformowanych, czasem mówiąych nieprawdę jak bande "idiotów"? Ciekawe, ciekawe...
Dlaczego piszesz o "czytelnikach", skoro zwracałem się do Ciebie? Masz się już za głos ludu? Mówisz w trzeciej osobie?

Lubisz czepiać się portalu, ale nie insynuuj, ze odpowiedź, na bezpośrednie pytanie, które mi zadałeś, ma być opinią portalu. Odpowiedziałem we własnym imieniu - "ja", i choć rozumiem, że zawsze miałeś problemy z percepcją oraz analizą tekstu - nie zniekształcaj mojej odpowiedzi.

W sytuacjach wypowiedzi oficjalnych dotyczących "polityki" portalu dodajemy zdanie "oficjalne stanowisko portalu". Trudno go nie dostrzec.

Ale cieszę się, że przyznałeś iż czasem mówisz nieprawdę.
Promant 05.09.2012, h. 13:15 Promant
Geralt331 05.09.2012, h. 17:24 Geralt331
łuhuhu ale jatka.. starcie gigantów, co za emocje lece po popcorn ^^
adamso 05.09.2012, h. 22:43 adamso
W sumie, to dobry news, chociaż facebook (gdzie lajkowałem gunfire) faktycznie trąbił o tym tydzień temu. Oferta imho dobra, niedługo prawdopodobnie skuszę się na jeden taki aku. Pytanko mam tylko takie, obecnie mam batkę 9,6 GoldenEagle, śmiga aż miło, rof jest zadowalający, czy na lipo 7,4 rof znacząco spadnie? (spring m130)?
Wbrew obiegowej opinii miliony ludzi nadal nie mają swoich kont na facebooku, a większość z nich również nigdy mieć nie zamierza.

9.6 wypada tak pomiędzy 11.1 i 7.4 - przynajmniej tak wychodził rof na aku; które miałem. Więc może być lekki spadek, ale to nie jest reguła. W LiPo ROF zależy od wartości prądu rozładowania. Jeżeli weźmiesz np. aku z 15C, to ROF będzie mniejszy niż na aku z 25C.
Promant 04.10.2012, h. 23:13 Promant
JarSzyn 06.09.2012, h. 03:41 JarSzyn
@Cappuccio

Nie no, Capuccio jesteś lekko nie doinformowany, nie wiem jak to w ogóle możliwe ;) ANR juz dawno pracuje w blacksword i prowadzi dla nich agitacje.

Capuccio, moje zdanie w Twoim kierunku to żart.

AnR, jak widać nic się nie zmieniłeś, potrafisz łgać jak z nut...jak widać życie potwierdza regułę że pewne rzeczy się nie zmieniają, i tak jest w Twoim przypadku.

Co do samych aku, to sam używam takowych od momentu jak tylko się pojawiły i nie narzekam na nie. We Wrocławiu był kiedyś sklep modelarski który je wprowadzał do sprzedaży. Nawet Gunfire od nich bodaj brał, były tez w blackswordzie ale tam zapewne tak jak już ktoś napisał 3 modele po dwie sztuki na magazynie.Ogólnie pakiety polecam, pomijając już temat "oficjalnego dystrybutora"
Olymp 06.09.2012, h. 16:13 Olymp
Ja na nich biegałem, są rewelacyjne ! miałem 11,1 1800 mAh
tdc45 29.03.2015, h. 16:34 tdc45
Wszystko zależy do czego potrzebujesz tych tanich LIPO Redoxa, bo jeśli do poważnych zadań to wierz mi ,że cena wychodzi szybko.
Mój Savage Flux wykończył je po 5 cyklach ładowania i rozładowywania.7000 mAh 35C ,7,4 V 2 s wytrzymały bardzo krótko. Ładowane tak samo jak oryginalne pakiety (Redox to miał być drugi komplet - zapas) ładowarką procesorową HITEC X1AG.Niestety Flux bardzo lubi obciążać aku i potrzebuje minimum prądu 100A , na bateriach jest info ,że wytrzymują 245 A więc spory zapas. Niestety tylko na naklejce , w rzeczywistości Savage spowodował stopienie obu AKU (jednego bardzo) spuchnięcie - zniszczenie celi . W jednym aku napięcie spadło do 3,3 V . Oczywiście REDOX w warunkach gwarancji ma napisane ,że spuchnięcie AKU zawsze ale to zawsze świadczy o winie użytkownika.
Tylko jak REDOX mi wytłumaczy ,że oryginały po 450 pln za sztukę , są używane w tym samym pojeździe z tą samą ładowarką i nic im nie ma? Także cena robi swoje bateria za 150 pln w przypadku tego modelu aku nie ma szans w starciu z Fluxem. Ja już się wyleczyłem z AKU tej firmy.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 63889

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane