Daj cynk
Reklama

Aktualności

ProG4: STI custom gun.

Aktualności, 03.02.2009, h. 23:03, dodał: Promant
28

Firma ProG4 wprowadziła na rynek kolejny bezkonkurencyjny custom. Replika ASG oznaczona jako AR1491 to bezkompromisowy pistolet GBB.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W ofercie firmy ProG4 znalazła się kolejna customowa replika ASG GBB dla wymagających klientów, o zasobnym portfelu. AR1491 to pistolet GBB oferowany na zamówienie. Oparty na systemie Tokyo Marui.

 

 

 

Zamek i szkielet wykonano z aluminium, w technologii CNC.

 

 

 

Większość pozostałych części wykonano ze stali. Jednoczęściowa lufa [z komorą] również jest ze stali - wyprodukowana w technologii CNC. Podobnie stalowa jest lufa wewnętrzna.

 

 

 

Grip z wersji ostrej. Oznaczenia STI. Waga [z magazynkiem]: ok. 1.3kg. Cena: 1923USD.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Źródło:

www.prog4.com 

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Rumcajsev 03.02.2009, h. 23:06 Rumcajsev
Ale brzydota
Guest (ID:6452) 03.02.2009, h. 23:11 Guest (ID:6452)
Jezu, ale piękny...
KWIA_TEK 03.02.2009, h. 23:17 KWIA_TEK
Aluminium, stal, perfekcyjne wykonanie... To powinno być zakazane. Człowiek po takim newsie nie śpi po nocach. Dzięki Promat Stokrotne dzięki!
PvG 03.02.2009, h. 23:18 PvG
Kolejna pochodna Hi-Capy...
KWIA_TEK 03.02.2009, h. 23:22 KWIA_TEK
Tak jak Ferrari jest pochodną Forda T.
Promant 03.02.2009, h. 23:24 Promant
Hehe, taa, hi capa. Tyle, że co najwyżej pod względem pojemności magazynka.
Czozen 03.02.2009, h. 23:33 Czozen
Sam pistolet jest koszmarnie brzydki ale wykonanie za to rekompensuje obciachowy wygląd.
kijek1 03.02.2009, h. 23:45 kijek1
2000$ ? Paradoks airsoftu... Za taką sumę pieniędzy lub niewiele większą można kupić ostre samopowtarzalne m4 od StagArms (jeden z lepszych klonów m4) w nienagannym wykonaniu.

Wiem, wiem airsoft to airsoft. Bez pozwolenia itd. Ale fakt ładny... Choć według mnie przerost formy nad treścią. Podejrzewam, że na zlecenie HAG albo jakiś zapaleniec mógłby pobawić się w zrobienie czegoś podobnego za połowę tej ceny... albo chociaż za 500$ mniej...

Ładny gad nie ma co...
thewojtz 04.02.2009, h. 08:34 thewojtz
Wg. mnie za taką sumę pieniędzy można sobie złożyć idealnego customa z pistoletu i jeszcze starczyłoby na m4 GBB inokatsu

Pozdrawiam Wojdatuz
tytus_5 04.02.2009, h. 09:17 tytus_5
Panowie to nie jest pochodna hi capy - tylko - hicapa wywodzi sie od tego pistoletu - Jest to mocno zmodyfikowany i przekonstrulowany klon starej dobrej 1911 - firmy STI - jedn z pistoletów tej firmy jest protoplastą wlasnie hi capy.

wiecej na $3
Promant 04.02.2009, h. 09:41 Promant
Szczerze wątpię żeby "HAG albo jakiś zapaleniec " był w stanie wykonać ten pistolet na takim samym poziomie.
Można polemizować; piękny czy brzydki, to już kwestia osobistego gustu.

Ceny w asg są jakie są. Porównania do cen ostrej broni są ciut śmieszne. Cenowo asg to taki sam paradoks jak inne drogie hobby. Na szczęście są tańsze alternatywy niż ProG4, a dla najbardziej wybrednych cenowo jest też chińska jakość za chińskie pieniądze. Więc wszyscy mamy w czym wybierać.
HeadcrushCZ 04.02.2009, h. 09:48 HeadcrushCZ
no nie wszyscy muszą wiedzieć że Hi-capa jest pochodną M1911 a Porsche konstruował czołgi. 4 cyfry za M to zawsze rok homologacji czy też wprowadzenia do produkcji dla US Army - nie pamiętam;)
happy 04.02.2009, h. 10:52 happy
Jeżeli już mowa o cenie tego pistoletu, który mnie się nie podoba (wolę klasyczną 1911 A1), to wydaje się, że koszty produkcji replik asg mogą być wyższe od broni ostrej. Pomijając materiały, jest to bardziej skomplikowane od zmontowania kilku stalowych elementów, które zasilone nitro, muszą działać, bo nie mają innego wyjścia. Jak się jeszcze uwzględni, że niektóre repliki wykonane są też ze stali i doda do tego zakup prawa do opisania repliki oznaczeniami oryginału, to się to wycenia na 1- 2 tys. $ i pomimo tej ceny się sprzedaje i jest sold out, jak ta beretta: $3
Prezes_____ 04.02.2009, h. 11:03 Prezes_____
Czasami przesadzają, klasyczne colty lepsze
tytus_5 04.02.2009, h. 11:40 tytus_5
@HeadcrushCZ akurat tu nie masz racji Colt 1911 to model a homologacja?? jak już to rok przyjęcia/wprowadzenia do użycia ale czy aby napewno?
PvG 04.02.2009, h. 11:40 PvG
Jeżeli nie pochodna Hi Capy to powiem pierwowzór. Tego nie wiedziałem, ale widzę podobieństwo, a Promanta nie rozumiem. Grip, kurek, blokady, spust, celownik. To wszystko widziałem już w Hi Capie, jak nie w TM to od WE.
Timonek 04.02.2009, h. 12:16 Timonek
Wszystko pięknie fajnie lodzio miodzio panowie, po za 1 szczegółema mianowicie zakończenie magazynka..to ma być coś w rodzaju "broni obuchowej" czy jak xD..kulek zabraknie to lecimy na żwyioł
scynek 04.02.2009, h. 12:30 scynek
2000 dolarów? Jakby to wymienić na złotówki, to ze 3 ludzi możnaby za to uzbroić. Ale nie w jakąś tam broń z najwyższej półki, tylko w taką dobrej jakości broń. I na kulki by jeszcze zostało.
Promant 04.02.2009, h. 12:38 Promant
PvG:

1. Napisałeś: "pochodna Hi capy". No właśnie nie "pochodna". No ale, że hi capa jest rozwinięciem tego modelu to już zostało wyjaśnione.

2. "Grip, kurek, blokady, spust, celownik" - to, że wystepują w klonach 1911 typu hi capa - nie znaczy, że są dla nich charakterystyczne, bo występują również w innych customach na bazie 1911 z klasyczna ilością ammo w magu więc tu niestety również nie masz w pełni racji.

3. To co łączy pistolet z hi capą to, głównie, pojemniejszy magazynek i magwell.

Ogólnie rzecz biorąc: wszystkie hi capy to późniejsze wariacje na temat 1911, a nazwa bierze się od ilości amunicji/typu magazynka, który jest pojemniejszy. reszta detali zmienia się niezależnie od tego czy to hi capa czy inna wersja 1911, choć faktycznie hi capy są najbardziej udziwnione pod względem wyglądu.
Psycho_Mantis 04.02.2009, h. 12:44 Psycho_Mantis
Takie piękno swoje niestety kosztuje. Wygląd ten pistolet posiada wprost obłędny!
HeadcrushCZ 04.02.2009, h. 13:58 HeadcrushCZ
@tytus_5

Spriengfield M1903
Thompson M1928
BAR M1918

to jest rok wprowadzenia do US Army. I naprawdę nie czepiaj się słówek, tylko podawaj argumenty. Link dla Ciebie specjalnie... bo google.pl to chyba nie znasz...

$3
NFZ Miro 04.02.2009, h. 15:34 NFZ Miro
Połączenie Hi capy,1911,Bren Tena
tytus_5 04.02.2009, h. 15:46 tytus_5
no cóż masz racje nie znam google pl i nie opieram się na wikipedii
PvG 04.02.2009, h. 16:24 PvG
Teraz już wszystko rozumiem. Dzięki Promant za wyjaśnienie. Jeżeli miałbym się wypowiedzieć na temat tej repliki to mam mieszane uczucia. Dla mnie jest jak IPhone. Wyjątkowy, oryginalny i drogi, a najlepiej wygląda jak prezentujesz go przed innymi.
Germ 04.02.2009, h. 20:22 Germ
Tylko przydałoby się inne urządzenie powrotne - kiedyś w BiA było pokazywane.
HeadcrushCZ 04.02.2009, h. 21:06 HeadcrushCZ
@tytus_5

jeśli myślisz że wikipedia nie jest ok i jeśli uzasadnisz że się mylę w kwesti nazywania modeli to przedstaw swoją teorię i poprzyj ją argumentami;)

to że dałem Ci pierwszy link z brzegu to nie znaczy że cała moja wiedza opiera się na wikipedii. bo jeśli się mylę - proszę bardzo możesz mnie wyciągnąć z niewiedzy i będę bardzo rad;) i inne osoby pewnie też
alamakota 05.02.2009, h. 23:03 alamakota
Jak już porównujecie to do analogicznych produktów na rynku broni palnej a nie do zupełnie innej klasy jakościowej, cenowej i zastosowania jak np. pistolet do IPSC i M4. M4 Bushmastera można mieć nawet za $1k. dla porównania podobny produkt na ołów $3. Szarpnij z tego pół tysiąca i masz przeciętny pistolet do IPSC z nieco wyższej półki (takie TM w śród IPSC).
Moszar 06.02.2009, h. 08:22 Moszar
Jak dla mnie cudo... Ten pistolet jest piękny !
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 92091

Ostatnio na WMasg.PL

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane