Daj cynk
Reklama

Aktualności

Kolejne ciekawostki

Aktualności, 07.08.2008, h. 11:28, dodał: Promant
18

Plastikowe magazynki do M4 Systema PTW. Inokatsu: AKS74U w produkcji. Mag Guard: genialny system? Nowe modele replik M500 firmy Marushin.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ciekawa wiadomość dla właścicieli replik PTW M4/M16. DEN Trinity Shop włączył do oferty, wykonane z tworzywa, magazynki do replik M4/M16 Systema PTW. Saber M16 Systema PTW Magazine sprzedawane są jako box. W zestawie 5 magazynków. Cena za box: 61USD. Nie jest znana jakość wykonania magazynków, ale biorąc pod uwagę cenę jednego magazynka Systemy - oferta DEN Trinity Shop jest bardzo atrakcyjna. Wprawdzie gracz stawiający na podstawową cechę PTW czyli realizm zapewne nie zaakceptuje plastikowych magazynków, ale być może znajdą się chętni, aby uzupełnić w ten sposób dodatkowe ładownice ;). Pojemność: 120BB.

http://www.dentrinityshop.com/pr_details.jsp?pid=13216

 

 

Kolejne fotki z produkcji replik Inokatsu Masterwork T.W. Tym razem AKS74U:

 

 

Zainteresowanie maniaków na zagranicznych forach wzbudził prosty acz genialny produkt: Mag Guard. Pasuje na wszystkie chwyty pistoletowe i zapobiega zgubieniu magazynka podczas gry. Jak widać można zbijać kasę na wszystkim. I pomyśleć, że robiliśmy kiedyś takie coś z dwóch, zszytych ze sobą, kawałków elastycznej taśmy kupowanej w pasmanterii... :D No ale nie mieliśmy naszytego takiego profesjonalnego logo.

 

 

Marushin zapowiedział dwa nowe modele replik: 8mm Gas gun Mossberg M500 Wood Stock Ver. 46,800 Yen (278.48 EUR) oraz 8mm Gas gun Mossberg M500 Cruiser 39,800 Yen (236.83 EUR). Trudno jednak wróżyć im dużą popularność, biorąc pod uwagę, że chińczycy produkują już podobne repliki. [Choć nie 8mm.]

 

 

 

 

 

 

Źródła:

www.airsoft-news.eu

www.dentrinityshop.com

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Benchm4de 07.08.2008, h. 11:45 Benchm4de
AKS74U fajny
Kondor220V 07.08.2008, h. 13:01 Kondor220V
A co za różnica? To tylko kaliber. Kulki 8mm są ogólnie dostępne, a shotguny w realu też mają o wiele więkrzą średnicę lufy niż karabiny.
eso 07.08.2008, h. 13:17 eso
mają w sumie większą masę i bezwładność więc teoretycznie powinny dalej lecieć przy tej samej prędkości początkowej jak kulka 6mm z drugiej strony są większe i stawiają większy opór. Podsumowując bardziej boli
hellmans 07.08.2008, h. 13:47 hellmans
Podsumowując to nie masz racji. Jako, że skóra ludzka jest elastyczna to kulka 8mm działa na większą jej powierzchnię niż 6mm więc kulka o takiej samej energii kinetycznej (do wystrzelenia kulki 8mm z energią X potrzeba tyle co do wystrzelenia kulki 6mm + Y a więc tracimy) będzie mniej bolała gdyż uderzenie rozłoży się na większą powierzchnię.
FishHunter 07.08.2008, h. 14:00 FishHunter
Podsumowując wasze rozważania:
I tak będzie boleć
dixon 07.08.2008, h. 14:23 dixon
<!--quoteo--><div class='quotetop'></div><div class='quotemain'><!--quotec--> chińczycy produkują już podobne repliki.$1<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
NIE PRAWDA! Produkują 8mm - nawet 3y kulkowe! (jeden strzał =3y kulki!)
Kondor220V 07.08.2008, h. 14:54 Kondor220V
Jeśli chodzi o realizm to tak jest dobrze. 6mm bardziej zblizone do kalibrów karabinów, a więkrze do shotgunów. Poza tym w shotgunie nie chodzi chyba o zasięg, więc osiągi takiej kulki mają mniejsze znaczenie.
Shadow 07.08.2008, h. 16:51 Shadow
Zacznijmy od tego, że w realu strzelby są na zupełnie inna amunicję, więc nawet nie ma co porównywać.
Kondor220V 07.08.2008, h. 19:21 Kondor220V
Ale nie koniecznie to musi być śrut, można też czymś takim
$3
Sorry za offtop;)
Gogin 07.08.2008, h. 19:34 Gogin
Trafna uwaga, albo mój ulubiony pocisk Brenneke'a
$3
Na tej brenece ostra strzelba ma osiągi, a nawet i lepsze jak wypasione snajperki ASG, więc nie mów kondor, iż osiągi nie mają znaczenia. A co do kulek 8 mm to nie są wcale tak ogólno dostępne i są drogie...
BTW. Co do replik Inokatsu na CO2 to będą tego jakieś info co do ceny ?
melon 07.08.2008, h. 19:45 melon
moim zdaniem plastikowe magi do PTW to porażka. skoro kogoś stać na samą replikę PTW to raczej stać go też na metalowe magi i nie widzę powodu by miał kupować plastiki...
Kondor220V 07.08.2008, h. 21:04 Kondor220V
Gogin, miałem na myśli oczyszczanie pomieszczeń przy użyciu strzelby, nikt o zdrowych zmysłach nie weźmie strzelby do walki w otwartym terenie. A pocisk bardzo....miły:D
Promant 07.08.2008, h. 21:16 Promant
Co do chińskich strzelb: może i robią, ja widziałem te konkretne modele tylko na 6mm.

8mm to fajny patent i szkoda, że kulki drogie i mało takich replik, bo chętnie bym się przestawił na ten kaliber; miałem, strzelałem i bardzo fajny patent. A gdy obrywałem to nigdy nie bolało tak mocno jak czasem zaboli grochem 6mm.
Nie mówiąc o tym, że np w Mauser'ze te 8mm jest bardzo bliskie do oryginalnego kalibru, a zdekowane ostre naboje można z oryginalnej łódki ładować do Kar98 Marushin bez żadnego problemu.

Ceny MTW będą jak je poda Inokatsu, a raczej jakiś sklep, który pierwszy to wprowadzi.
Xie 08.08.2008, h. 09:20 Xie
melon: zgadzam sie w zupelnosci.
Od razu mnie to porazilo. Co Wiecej... PTW ma oddac maximum realizmu, wagi bla bla bla. No wiec... po grzyba plastikowy mag!!! Podobalo mi sie porownanie, ktore ktos kiedys rzucil w komentarzach, wiec troche przystosuje - to tak jakby do markowego samochod z bajerami i pozlacanymi klamkami dokupic szyby z plexi kupione taniej w warsztacie Pana Stasia....
Foka 08.08.2008, h. 10:26 Foka
melon, Xie, co Wy chrzanicie? Co to za rozumowanie "jak kogoś stać na A to stać go na B"? Może ktoś przez 3 lata odkładał kasę, albo wziął na raty, żeby kupić sobie replikę... To, że ktoś kupuje coś drogiego nie znaczy, że jest milionerem.

Magazynek PTW kosztuje 150 zł, 8-10 magazynków to 1200-1500 zł, wybaczcie ale przy takich sumach to te magazynki mają duży sens.
marian 08.08.2008, h. 19:15 marian
Foka zawsze można z zagranicznych sklepów sprowadzić. Wyjdzie dużo taniej. Chcieć to móc.
KARMA_Alex 12.08.2008, h. 02:15 KARMA_Alex
albo sie kupuje PTW dla "realizmu" - wtedy taka osoba nawet ich patykiem nie dotknie
albo sie kupuje PTW dla "spokoju" - wtedy za cene 1/2 magazynkow ma sie ich cale wiadro.

poprostu dla kazdego cos milego.

s/h z den - 60USD za 10 magazynkow. czekam na pierwsze review i sie zobaczy.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 124660

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane