Daj cynk
Reklama

Aktualności

Nowości rynkowe

Aktualności, 25.06.2008, h. 22:31, dodał: Promant
30

Tanaka poinformowała o nowym systemie zasilania replik gazowych. AirsoftGlobal włączył do oferty ciekawą serię optyki custom AG-K. Pojawiły się na rynku części i akcesoria do M249, nowa szyna pod optykę do AK produkcji King Arms i panele na ris MC-Tech. Do sprzedaży trafiła również replika Classic Army M15A4 P.M.C.



 

 

 

 

 

 

 

 

Tanaka poinformowała, że zamierza rozwijać nowy system zasilania w replikach gazowych. System ten, pod nazwą Casiopea, bazuje na wykorzystaniu łusek jako zbiorników gazu. Nie wiadomo jeszcze jak dokładnie ma to funkcjonować, ale z wypowiedzi przedstawicieli firmy Tanaka wynika, że będzie to nowy trend w rozwoju replik gazowych. Dodatkowo firma Tanaka zapowiedziała nowe produkty na lipiec:

Gas gun M500 8.3inch - wersja z łuskami na gaz, w cenie 19,800 Yenów (118.00 EUR).
Łuski do Gas gun M500 / 5 sztuk w cenie 4,500 Yenów (26.81 EUR)
Pistolet GBB SIG P220 w wersji Japan Air Force HW , w cenie 2 22,800 Yenów (135.88 EUR).

W ofercie AirsoftGlobal pojawiły się ciekawe kolimatory z montażami QD, w serii custom AG-K. Pierwsza pozycja to AG-K Custom 1x30 Reflex Military Dot Sight z montażem przesuniętym. Zasilany dwiema bateriami LR44 (w komplecie). Dżwignia QD z blokadą położenia. 30mm tubus, waga 320g. Cena: 90USD.

 

 

Druga pozycja to identyczny kolimator, ale z montażem wysokim, prostym, typu QD. Waga 310g, cena: 78USD.

 

 

I wreszcie: AG-K Custom TA31(A) ACOG z taktycznym montażem QD. Pasuje, obok szyn ris 20mm, również na rączki transportowe M4/M16. Długość: 150mm, waga: 400g. Cena: 218USD.

 

 

Chińscy producenci przyzwyczaili nas już do obecności na rynku tanich wersji replik M249, ale części lub akcesoriów do nich wciąż jest jak na lekarstwo. Na szczęście niektóre firmy od czasu do czasu włączają do swojej oferty nowe produkty dedykowane dla tej repliki. Firma G&P wprowadza na rynek zestaw metalowej komory hop-up do M249. Wprawdzie jest on dedykowany do replik G&P M249 & MK46, ale być może będzie to też baza do własnych przeróbek i adaptacji w innych replikach.

 

 

 

Firma Phoenix Industries zapowiedziała wypuszczenie zestawu lufy zewnętrznej typu Mk46, zawierającego także dodatkowe części, widoczne na zdjęciach.

 

 

 

 

W zapowiedziach firmy King Arms pojawiła się nowa szyna ris pod optykę, montowana na podstawie szczerbiny.

 

 

Sklep WGC włączył do oferty panele ochronne na szyny ris, produkcji MC-Tech, w camo digital. Panele sprzedawane są w zestawach po 4 sztuki, w cenie: 40USD. Dostępne wersje: ABU, desert i woodland.

 

 

 

 

Amerykański dystrybutor replik CA wprowadził na rynek replikę Classic Army M15A4 P.M.C. Replika posiada upgrade na poziomie 400fps dla 0.2BB. Korpus metalowy z laserowo grawerowanymi Armalite. Kolba typu crane. W komplecie chwyt taktyczny na szynę ris i magazynek typu hi-cap.

 

 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Źródła:

www.airsoftglobal.com

www.airsoft-news.eu

www.wgcshop.com

www.spartanimports.com

 

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
ania8224 25.06.2008, h. 23:00 ania8224
No i sie ale ta szyna do ak juz jest;) a te łuski na gas no no:) ale ile te łuski gazu beda miały mało raczej:) i ile ich by musiało byc zeby sobie postrzelac ^^
uzi43 25.06.2008, h. 23:00 uzi43
Fana ta szyna do AK taka troche ak w mini berylu
uzi43 25.06.2008, h. 23:01 uzi43
ania8224 ---> pewnie tyle lusek ile chcesz kulek wystrzelic ;)
Jangi 25.06.2008, h. 23:43 Jangi
CA zaczęło wypuszczać stocki mające 400 fpsów?
Hypki 25.06.2008, h. 23:46 Hypki
Newsów ostatnio bardzo dużo, ale niestety w tym natłoku braknie chyba czasu na korektę: przedstawiona metalowa komora HU G&P jest dostępna nawet w polskich sklepach od NIEPAMIĘTNYCH czasów, a poza tym to zwykła komora od AUG'a/M249G&P - do MINIMI produkcji CA lub A&K jej nie włożymy...
Small_Hunter 26.06.2008, h. 00:11 Small_Hunter
Łuski z gazem też sa już od dawna dostępne- wszystki strzelby serii M870 Tanaki sa zasilane w ten właśnie sposób. Miałem- bardzo fajne... do strzelania w pokoju...
A z komora HU to fakt że to zwykła augowa...
Konwersja na MK46 prezentuje się bardzo ciekawie- w końcu nie trzeba będzie kupować calej repliki G&P
shank 26.06.2008, h. 00:47 shank
hehe już widze ładowanie gazem przez godzine 15 łusek (o łącznej wartości 80,43 euro) żeby puścić serie (trwającą ok. sekunde) i później zbierać je przez 20 minut
Z drugiej strony - fajne na milsimy, poza samym zbieraniem łusek (czemu można łatwo coś zaradzić) naprawde wyglądałoby to niesamowicie
Promant 26.06.2008, h. 01:10 Promant
"Przedstawiona komora hop up" jest dodana na stronie G&P jako nowość 24.06.2008. Jeżeli więc jest identyczna z istniejącą już na rynku to pretensję należy kierować do autorów informacji w G&P.

Co więcej: informacja podana jest także na innych serwisach, tak więc najwyraźniej wszyscy się mylą.
W praktyce błędów nie popełniają tylko ci, którzy nic nie robią.
Tyle korekty.

Co do łusek: fakt - niedokładnie podano tę informację - myślę, że należy ją interpretować w taki sposób, że dotyczy replik broni krótkiej. Stąd kwestia innowacji - łuski do strzelb mieszczące gaz nie są nowością, ale łuski do broni krótkiej to już mniejsze gabaryty i większe problemy konstrukcyjne.
PiterTKD 26.06.2008, h. 08:11 PiterTKD
A w poniedziałek w newsie o Glocku ktoś pisał w komentarzach o pomyśle umieszczenia gazu w łuskach;)

$3

I gdzie można dostać RISa do AK? Będzie pasował do AK47 Cyma?
łosiu 26.06.2008, h. 08:19 łosiu
Jak, dla mnie pomysł z na przykład M4 na łuski jest bajerancki. Po 30 strzałowej seri tylko <dzyn> <dzyn> <dzyn>. Mogliby jeszcze kombinować z M249 na taśmę czy coś w ten deseń. :]

Poza tym, patent na woreczek na łuski już chyba istnieje, więc takie coś na MilSimy jak znalazł
lemonzawodowiec 26.06.2008, h. 09:22 lemonzawodowiec
@ PiterTDK

... o pomyśle, który był już realizowany (Asahi, Brocock).
Promant 26.06.2008, h. 09:27 Promant
Tyle, że na sprężone powietrze.
men3L 26.06.2008, h. 10:19 men3L
M249 zasilany taśmowo Człowieku, wiesz ile by kosztowało 200 łusek? Co najmniej 200... a o samym M249 przystosowanym na takie coś nie wspomnę. I jeszcze zbieranie taśmy rozsypnej, niezły klimacik
Gaurhoth 26.06.2008, h. 10:48 Gaurhoth
Łuski z gazem w takiej cenie byłyby idealny sposobem na wierne odzwierciedlenie warunków panujących na wojskowych strzelnicach w Polsce. Kilka minut strzelania (2x4 strzały do tarczy w odległości 100m), a potem pół godziny poszukiwania łusek.

Moim zdaniem pomysł z łuskami do M4, AK itp jest bardzo nietrafiony. Sprawdziłoby się to może gdyby łuski były od nowości naładowane gazem (bo komu chciałoby się pół dnia poświęcić na ładowanie ich, żeby potem wystrzelić wszystko w kilka minut?) i tak tanie, że nie opłacałoby się ich zbierać i ponownie "ładować". Czyli w zasadzie powinny być robione z jakiegoś biodegradowalnego i taniego tworzywa sztucznego.
Small_Hunter 26.06.2008, h. 11:12 Small_Hunter
No to się okazało o co chodzi- M500 to przecież rewolwer. 0 latających łusek ;]
Jackall37 26.06.2008, h. 12:01 Jackall37
@Gaurhoth

Też o tym pomyślałem, czytając artykuł, nie ma to jak wczuć się w takiego żołnierza WP, bohatersko wyczyścić broń z oliwy, załadować magazynek, wystrzelić go w całości niszcząc (ale nie za bardzo, bo przecież nowych zaraz nie kupią) tarcze i ... pozbierać łuski, bo magazyn zaopatrzeń chce je przeliczyć, ale to nic - czas jest, bo i tak mamy jeszcze dwie godziny na wyczyszczenie i nadmierne naoliwienie broni


I dla mnie ten pomysł z łuskami z tworzywa, albo jakiegoś szitu też jest dobry - coś na kształt kapsuł CO2 - wywalasz, wkładasz kolejną.

Równie dobrze, możnaby fabrycznie pakować do tego kulkensy (ale nie koniecznie, tak samo wykonalne) i sprzedawać jak inną amunicję.

ASG stałoby się wreszcie cholernie realistyczne.


Komu podoba się możliwość zastosowania oryginalnych magów od AK, albo M16 ???
lemonzawodowiec 26.06.2008, h. 12:02 lemonzawodowiec
@ Promant

Powietrze też jest gazem (mieszaniną gazów) .
DrZeRT 26.06.2008, h. 12:27 DrZeRT
@youngee
Tak, chociażby sr25 który w stocku ma 440fps. (To nie plota, w bron.pl na puławskiej kolega zaraz po kupieniu przestrzelał ją na chrono na kuleczkach 0,2g) Pewnie z czasem pojawi się więcej seryjnych replik z taką mocą. Już teraz kilku producentów sprzedaje repliki stockowe z mocą 350-380fps.
Promant 26.06.2008, h. 12:48 Promant
Lemonzawodowiec:

przewidziałem, że tak odpowiesz, ale wiem czym jest powietrze. A teraz zastanów się co piszesz.
Czy skład i własności np rozprężania są identyczne.
Germ 26.06.2008, h. 13:16 Germ
Szyna na podstawę w muszki musi być mocno zamontowana i łatwo demontowalna, jeżeli ma być stosowana w replikach VFC. Wiadomo - pokrywa rury gazowej jest demontowalna...
A nad łuskami z gazem też się kiedyś zastanawiałem. Bardziej by się nadawały do M16 niż do Kałasza - 5,56x51 w porównaniu do 5,45x39 Kałasza to różnica spora w ilości gazu. Ale odpowiadało by to ostrej broni - pociski z M16 mają większą prędkość...
lemonzawodowiec 26.06.2008, h. 13:26 lemonzawodowiec
@ Promant

"Czy skład i własności np rozprężania są identyczne"

Wybacz, ale w ogóle o tym nie wspominałem, więc nie wiem, po co ta dyskusja.
łosiu 26.06.2008, h. 16:21 łosiu
men3L

Wiem, że tanie by to nie było Ale nie było by kozackie, sianie z minimi do innych gdy łuski lecą na ziemie robiąc dzyń?

Jeszcze większy realizm. Targetem raczej są ludzie dla których 200 dodatkowych łusek na MilSima nie jest niczym szczególnym :]

Poza tym napisałem - są te całe woreczki na łuski, akurat nie moge ich znaleźć w sieci.. :/
Germ 26.06.2008, h. 19:32 Germ
Woreczki na łuski odpadają do Kałasza. Wiadomo - przeładowanie...
Panocek 26.06.2008, h. 20:59 Panocek
Chyba najlepsze by były jednorazowe łuski z kulką i gazem. 1000szt 5.56 lub 7.62 za 40zł tudzież taśma 200rds do Minimi za 12zł. Tylko czy to możliwe? Ach marzenia łysej głowy...


Wówczas osiagi repliki by zależały od rozmiarów pocisku (Barret M82?)


Lub zrobić łuski jako proste metalowe wytłoczki do których by sie wsadzało kulkę, a mechanizm repliki by wypychał kulkę z łuski w "komorze nabojowej" i potem sio za okno

Takie wytłoczki powinny być tanie. Powinny
Promant 26.06.2008, h. 21:37 Promant
lemonzawodowiec:

jaka dyskusja? news jest o łuskach ładowanych gazem a nie sprężonym powietrzem.
To Ty piszesz najpierw o sprężonym powietrzu, a później, że powietrze jest gazem.
Jaki sens i celowość mają Twoje komentarze w kontekście news'a?
Redgard 27.06.2008, h. 03:02 Redgard
Ale gdyby zamiast gazu w łusce były ładuneczki takie jak w jarmarcznych petardach? Albo odrobina azydku ołowiu?

@ Panocek: Chodzi Ci o rozmiar naboju, nie pocisku od Barretta?
A takie wytłoczki to genialny pomysł - opatentuj to jak najszybciej,
zbijesz na tym kokosy!


A co do Classic Army M15A4 P.M.C., to paradować z tą pomarańczową końcówą to jak ganiać z wackiem na widoku.
kupolud231 27.06.2008, h. 13:27 kupolud231
Redgard - to już będzie broń - za łatwo to przerobic na ostrą
Panocek 27.06.2008, h. 17:51 Panocek
@Redgard

Tak, chodziło o nabój, pomyliło mi sie.

Z tymi łuskami-wytłoczkami to był tylko suchy pomysł, bez sladu cienia szans na realizację.
volf13 27.06.2008, h. 18:45 volf13
Nieee ten karabin M249 z lunetą.... A co do tanaka to w końcu jakieś nornalne rewolwery a nie po 16 kulek do magazynka
Tony Halik 03.07.2008, h. 18:27 Tony Halik
Nie wiem dlaczego się tak część osób napaliła na te "łuski z gazem", skoro właściwie jedyne sensowne tego zastosowanie widzę w rewolwerach (stąd też podane pierwsze repliki tak napędzane, to właśnie rewolwery); oczywiście sam pomysł nie jest ani nowy, ani odkrywczy, bo w zabawkach pneumatycznych od dawna mamy takie cuś, jak naboje Brocock, dające całkiem niezłą prędkość 110 m/s na śrucie o wadze ok. 1 g (nie 0,1 g!) w przypadku repliki rewolweru 38 Magnum, więc nawet w przypadku mniejszych łusek, moc jak na wymogi airsoftu powinna być dobra.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 165971

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane