Daj cynk
Reklama

Aktualności

Video prezentacje

Świat, 23.09.2011, h. 18:57, dodał: Promant
16

RedWolf Airsoft: ARES LMG oraz RedWolf Roulette 1911s 100th ANN. Airsoft GI TV: SAT VVD (Variable Velocity Device). RA-TECH: STEEL 1911 NEW PRODUCT DEBUT.



Najnowsze filmy RedWolf Airsoft: pierwsza prezentacja repliki AEG ARES LMG oraz RedWolf Roulette 1911s 100th Anniversary.

 

 

 

 

 

 

 

Airsoft GI TVSAT VVD (Variable Velocity Device).

 

 

 

 

 

 

RA-TECH: STEEL 1911 NEW PRODUCT DEBUT.

 

 

 

 

 

 

 

Źródło:

www.youtube.com

Ocena wszystkich (6.00, głosów: 2)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Perski102 23.09.2011, h. 19:13 Perski102
Steel 1911 ma niezłego "kopa" .
Matison 23.09.2011, h. 19:25 Matison
LMG bardzo fajnie się prezentuje a batkę to się naprawdę fajnie wkłada.
Erzet-DEMOn 23.09.2011, h. 20:02 Erzet-DEMOn
Ładny ten LMG. Dać pitol grip w stylu HK lub Magpula i będzie wyglądać cacy :D
Hornet 23.09.2011, h. 20:23 Hornet
LMG jest cudny :), 410USD w preorder na eHobby.
karolofic 23.09.2011, h. 21:00 karolofic
Piękny ten LGM ! cudo xD
GrimPilgrim 23.09.2011, h. 21:49 GrimPilgrim
dziwnie mała róznica między CO2 i GG w tym 1911 :s  nie powinno byc więcej fpsów na CO2? Coś mi się wydaje że stalowy zamek jest chyba trochę za ciężki. a co do designu to te scięte ścianki zamka jakoś do mnie nie przemawiają. Colt powinien mieć gładkie półkoliste a tak wygląda jak wyciosany siekierą ;p
Yfronus 24.09.2011, h. 11:12 Yfronus
Czekam, a komuś stalowy zamek wykrzesi iskrę i 1911 wybuchnie w ręku.
Ukesu 24.09.2011, h. 15:02 Ukesu
Yfrons jak nie wiesz co pisać to nie pisz... ok ?
Żeby odpalić GG z repliki to trzeba conajmniej otwartego ognia. Skąd wiem ? robiło się eksperymenty i nawet wtedy wszystko było ok.
Ukesu, jak nie wiesz o czym piszesz to nie pisz ok? GG "z repliki" używam do swoich zapalniczek gazowych od lat co najmniej trzech i odpala się pięknie od iskry, zarówno w zapalniczkach z iskrą elektryczną (piezo) jak i iskrą z kamyczka. Więc zejdź z tonu bo nie jesteś alfą i omegą. A to jakie eksperymenty i jak Ty robiłeś nie ma wpływu na to, że GG zapala się od iskry.
Guest (ID:6452) 24.09.2011, h. 15:32 Guest (ID:6452)
To teraz poczytaj ze zrozumieniem...ok "Żeby odpalić GG z repliki....."
nie pisałem o zapalniczkach omego. Jak odpalisz GG w replice waląc iskre
podczas wystrzału to wtedy będziesz alfą. Bo jak na razie pochwaliłeś
sie nieprzeczytaniem tego co napisąłem.
Ukesu 24.09.2011, h. 17:21 Ukesu
Żeby odpalić GG z repliki, wiadra, kanistra, butli czy balonika potrzebujesz dokładnie takiej samej iskry. GG to GG, jego skład nie zmienia się magicznie w chwili strzału. Specjalnie dla Ciebie nakrecić jak odpalić GG iskrą?
Guest (ID:6452) 25.09.2011, h. 10:26 Guest (ID:6452)
Pritcher 25.09.2011, h. 12:36 Pritcher
Jakoś KSC i KWA nie boją się dawać w swpich replikach zamków z  magnezu... Opiłki z tegoż zamka palą się świetnie. Ale w sumie, na upartego, stalowy zamek + piasek, bardzo gęsty ostrzał, diabli wiedzą, może i odpali. Choć raczej zdmuchnie, zagasi iskrę. Jakoś jestem sceptyczny co do teorii "wybuchu". Bardziej bym się spodziewał chmurki ognia, w większości uciekającej przez lufę i okno wyrzutnika. Czyli groźniejszej dla pistoletu niż strzelca.
I tak BTW, dexterkrak, po kiego napełniasz zapalniczki GG? Z powodu oleju?
Zamki w KSC i KWA są z aluminium z magnezem. Pali się toto (o ile w ogóle, nie sprawdzałem) jedynie w postaci wiórów. Ale co to ma do iskrzenia ewentualnego? Magnez ani aluminium nie iskrzą. Z resztą nie mowa była o tym, czy stalowa replika iskrzy tylko o tym, jakoby iskra nie zapalała green gazu co jest bzdurą.

Po kiego napełniam zapalniczki GG? Bo GG zawsze mam w domu, po kiego miał bym kupować gaz do zapalniczek skoro już mam GG? :D
Guest (ID:6452) 25.09.2011, h. 13:16 Guest (ID:6452)
Ok, stopu magnezowego, nie czystego magnezu. I masz rację, palą się tylko wióry i proszek. Ale robi się flame. GG zapala się of iskry, ale nie uwierzę żeby odpalił od istrzenia stalowej repliki.
Pritcher 25.09.2011, h. 18:38 Pritcher
Ok, stopu magnezowego, nie czystego magnezu. I masz rację, palą się tylko wióry i proszek. Ale robi się flame. GG zapala się of iskry, ale nie uwierzę żeby odpalił od istrzenia stalowej repliki.
Pritcher 25.09.2011, h. 18:38 Pritcher
Ukesu 25.09.2011, h. 15:18 Ukesu
Odpal i udowodnij swoją teze, gaz za szybko opuszcza lufę i sie rozprasza, mi sie nie udało odpalić z iskry gazu wylatującego z repliki. Więc daruj sobie tłumaczenie mi o palności GG bo to już wszyscy wiedzą od x lat.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 55835

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane