Daj cynk
Reklama

Aktualności

Well i A&K - nowości z Chin

Aktualności, 11.03.2008, h. 15:34, dodał: OSKi-SNITF
50

Airsoftnews.eu podało informacje o nowych replikach produkcji Well'a. Będą to: 3 modyfikacje popularnej eMki, MP5 SD6 i MP5 SD5 oraz następujące AEP'y: Scorpion Vz61 (sądząc po zdjęciu wraz z drum magiem) i UZI. Niestety nie znamy jeszcze szczegółów jeżeli chodzi o osiągi, ceny oraz jakość wykonania. Jedyne co jest znane to to, że będą one posiadały metalowy gear box.



 

 

 

 

 

Ten sam portal podał nam informacje o tym, że A&K przygotowuje się do wypuszczenia na rynek paru replik (AEG):

  • M16A4 - szyny robione w technice CNC, laserowe znaczenia, szczegółowe wykończenie, aluminiowe body, solidna jednoczęściowa lufa zew., gear box z włożoną sprężyną M130 i 6mm łożyskami, co ma dać moc ok. 125-135 metrów na sekundę, metalowa komora Hop-Up i silnik o zwiększonym obrocie,
  • SR25 i SR25k - o osiągach takich jak M16A4, ale niestety nie wiele więcej wiadomo,
  • SPR mod.0 shorty i SPR mod.0 - osiągi podobne jak w M16A4, lufa wew. tej samej dł. co w M4A1 czyli 363 mm, górna szyna zrobiona w technice CNC, jednoczęściowa lufa zew., kolba typu CRANE (tylko w SPR mod.0 shorty, w SPR mod.0 kolba stała), mogąca pomieścić baterię na ogniwach typu Large (w zestawie bateria 8.4V 1500mAh), szczerbinka typu A.R.M.S. z białymi oznaczeniami.

 

Termin pojawienia się nowości od Well'a jest nieznany, natomiast A&K pojawi się na rynku w połowie kwietnia.

 

[Powiększ][Powiększ][Powiększ][Powiększ][Powiększ]

[Powiększ][Powiększ][Powiększ][Powiększ]

[Powiększ][Powiększ][Powiększ]

 

Źródło: AirsoftNews.EU


Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Moross 11.03.2008, h. 15:58 Moross
Ciekawe co z tego wyjdzie;)
rostal 11.03.2008, h. 16:01 rostal
Ciekawe, tym bardziej że SR-25 bardzo ładnie się prezentuje =)
OC14Groza 11.03.2008, h. 16:10 OC14Groza
ciekawe kiedy scorpion będzie w polskich sklepach
Lagodkin 11.03.2008, h. 16:19 Lagodkin
hmmm jak by te skorpiony nie byly drogie i dobrze by sie sprawdzały to moze i nawet poboczna dało by z tego zrobic
lemonzawodowiec 11.03.2008, h. 16:24 lemonzawodowiec
Ciekawe, wszystkie komentarze zaczynają się od tego słowa . SR-25 muszę mieć.
lemonzawodowiec 11.03.2008, h. 16:25 lemonzawodowiec
"to moze i nawet poboczna dało by z tego zrobic"

Chyba boczną.
uzi43 11.03.2008, h. 16:47 uzi43
Mnie sie tam UZI bardzo podoba
SoP-PeL 11.03.2008, h. 17:38 SoP-PeL
Problem w tym, że małe mechanizmy chińczykom dobrze nie wychodzą patrz:

MP7 (Well, Galaxy)

Jedyny dobry produkt to glock, który został zrobiony - ale jak wiem. Wtedy Cyma robiła inne repliki. Teraz, żeby pozostać na rynku muszą inwestować w body itp. i to sie odbija na tolerancji części mechanicznych.
Nie liczył bym na cuda....
Demonette 11.03.2008, h. 17:54 Demonette
Było by super gdyby sam metalowy korpus był dostępny w sprzedarzy
Daymon 11.03.2008, h. 18:48 Daymon
chinole atakuja...tragedia,powoli doganiaja renomowane,japonskie firmy...mysle ze niedlugo TM,CA i reszta zaczna popuszczac cen,bo chinczyki zalewaja rynek
penio151 11.03.2008, h. 19:00 penio151
Starsi wyjadacze kulek liczą na perfekcyjne wykonanie body, wygląd to jest jednak coś. Wytrzymałość ponad wszystko, jednak jeśli będzie tanie i silne to mądrzy tatusiowie kupią swoim synalkom broń i będzie kicha... 135m/s to niestety już 450FPS , a może ktoś się skusi ^^, ciekawi mnie jak mod.0 spisze się w porównaniu do Boyi.

Jak to mój kolega powiedział:
"śnił mi się kiedyś świat bez Cymek i Hi-capów"
Wyborowiec 11.03.2008, h. 19:16 Wyborowiec
no skorpion będzie niezłym dodatkiem dla snajpera zamiast ciężkiego ak będzie można mieć malutki automat bardzo mnie to cieszy =) acha i muszę coś napisać do lemonzawodowiec jeżeli sam się nie znasz to nie poprawiaj innych oczywiście że niama takiej rzeczy jak broń poboczna ale niema też bocznej jest tylko BROŃ DŁUGA (główna) i BROŃ KRÓTKA (czyli dla ciebie boczna)
Uber_Soldat 11.03.2008, h. 19:21 Uber_Soldat
No to już tylko czekać na scorpionka mmm tylko ten drumm taki ni nijaki.
Jangi 11.03.2008, h. 19:28 Jangi
Niby masz rację, ale jednak jakoś osoby obeznane z tematem i doświadczone używają określenia "broń boczna" i nikt się o to nie rzuca.
uzi43 11.03.2008, h. 19:37 uzi43
Najlepiej wg mnie mowic bron dodatkowa, i nie ma o co sie przyczepic
A czy do tej pory byl jakis fajny AEG UZI?
_Arczi_ 11.03.2008, h. 19:53 _Arczi_
R12 - kolejny chiński bubel bez muszki...
Moross 11.03.2008, h. 19:55 Moross
Zgadzam sie Uzi:)
Walduś_18 11.03.2008, h. 20:34 Walduś_18
M16A4 <sex>
Gogin 11.03.2008, h. 20:55 Gogin
UZI SMG jako AEG ?? Wyśmienicie
mig 11.03.2008, h. 23:35 mig
Wyborowiec: mistrzu broń długa/krótka to klasyfikacja ze względu na typ, a główna/boczna ze względu na zastosowanie przez użytkownika. Oba podziały oznaczają co innego i oba są poprawne... Następnym razem odstaw Counter Strajka na bok i poczytaj troszkę.

A Uzi w wersji AEG był produkowany przez Marui. Młodsi stażem airsoftowcy zapewne go nie pamiętają
ilian 11.03.2008, h. 23:37 ilian
Nazwa tych mp5-tek jest po prostu świetna "wiesz kupiłem sobie ostatnio MPRXDA1..."
Zachar 12.03.2008, h. 08:42 Zachar
Hehe nareszcie będzie tani Skorpion.
Small_Hunter 12.03.2008, h. 09:34 Small_Hunter
O- w R12 szyny są przekrecone o 45 stopni (nie wspominając już o braku muszki) Co za paranoja.
Co do UZI- skoro to TM było dość wadliwe to z chińczykiem zapowiada się niezła żenada.
Moross 12.03.2008, h. 13:36 Moross
Napewno będzie dużo zabawy:D
kostek123 12.03.2008, h. 13:42 kostek123
boże weźcie pod uwagę ze r-12 to replika m4 SO nawet w replikach producentów takich jak CA czy G&P nie będzie muszki bo trzeba ja dokupić albo kupić kolimator
poza tym jak już widzę Well to mam dość no ale te od A&K się zapowiadają ładnie
Small_Hunter 12.03.2008, h. 13:55 Small_Hunter
W G&P masz flipsiupy i kolimator w zestawie
Dawanie szczerbinki a zapominanie o muszce to jak sprzedawanie auta z trzema kołami- jak bedziesz dobrze balansował albo dokupisz sobie czwarte będzie ok. Dla mnie ta replika to jakies nieporozumienie.
Moross 12.03.2008, h. 15:10 Moross
Dokładnie
Moross 12.03.2008, h. 15:13 Moross
Te mp5 sie zawaliscie nazywaja heheh:P
Wyborowiec 12.03.2008, h. 15:59 Wyborowiec
acha "mig" ja nie gram w Condition Zero a jeżeli nazywasz mnie mistrzem do mi bardzo miło xD
lemonzawodowiec 12.03.2008, h. 19:11 lemonzawodowiec
Nie musisz grać w Condition Zero. Jest również Source.
Wyborowiec 12.03.2008, h. 19:15 Wyborowiec
co masz na myśli ??
Link 12.03.2008, h. 21:57 Link
Welle może jakością body nie są zbyt dopracowane ale znam dużo replik tej firmy, które trzymają się naprawdę dobrze.

Mojemu znajomemu MP5 Well'a to z pierwszej serii rozwaliło się po około 75 tysiącach kulek, a wymienił sprężynę na M110 bez wymieniania niczego więcej.

Awarią był pęknięty GB, no ale przyznacie, że za taką cenę z taką sprężyną przebieg robi wrażenie.

Znam repliki, które kosztowały ponad 1500zł, a już na starcie nie działały.


Well to ciekawa pozycja dla początkujących chcących wydać mniej pieniędzy na początku.
Raczej będą zadowoleni.
lemonzawodowiec 13.03.2008, h. 14:47 lemonzawodowiec
@ Wyborowiec

Eeee... taki żart prowadzącego
ocet 13.03.2008, h. 15:05 ocet
Ciekawe ile będzie kosztował ten skorpion. Ehh piękna "zabaweczka" Na TM nie było mni estać może teraz coś zakupię.
Moross 13.03.2008, h. 20:41 Moross
Najbardziej jestem ciekaw tego jak będzie sprawdzał się uziak:D
Daymon 13.03.2008, h. 23:16 Daymon
Najbardziej mnie smieszy jednak to,ze dzieciaki nie patrza juz na replike pod wzgledem wagi,wykonania,zastosowania czy uzytkowalnosci...teraz liczy sie,komu zrobisz wieksza dziure w pyku,i magiczna liczba zaraz po FPS...najlepiej 450 w mp5...Tragedia,wala te chinole w moc,nic wiecej,taka prawda.MP5 400 fps w budynkach?malo kto sie na to godzi.MP5 w zielonej taktyce? zenada...wykokszone chinole:zenada.Pozdrawiam
glasowigian 14.03.2008, h. 00:08 glasowigian
znowu puscili tandere,a co gorsza skopiowali to bezmyslnie..-szczegolnie R2R13(jak nazwa robocika ze star wars'a)ris w skorpionie?przeciez to nie jest wieksze niz desert eagleTM.srodek ciezkosci lezy dokladnie w chwycie,wiec po co ten caly ris do kompletu z niewygodnym magiem bebnowym?

r13-szyny sa tak ustawione,ze zalozenie przedniej rekojesci przypomni dobre stare czasy stena,no chyba ze kots lubi sie bawic w boba budowlanca i trzymac wiertake w lapach.ma to jeden nimus zadnych zastosowan ergonomicznych

po prostu-skopiowali to bezmyslnie nie zdajac sobie nawet pytania :na co?dlaczego?w jakim celu?co,jesli?
Link 14.03.2008, h. 11:53 Link
Fakt... wielu graczy powinno w końcu zrozumieć, że FPS'y nie dają fragów...

A co do tych replik to nie możecie po nich tak jeździć, są po prostu tańsze i sprawiły, ze o wiele więcej osób może się bawić w ASG.

Każdy koszty finansowe odczuwa inaczej.

Sam zaczynałem od Cymki, a teraz mam P90 TM.

Wielu z Was też mogłoby zrozumieć, że ludzie na początku przygody z asg takie repliki kupują i mogą się bawić. To jest najważniejsze.
Daymon 15.03.2008, h. 00:44 Daymon
O tak,przeciez ja sam nie mam nadal nawet dobrego japonczyka ! poprostu boli mnie to,ze zajebiste firmy sa wypierana przez te masowe produkcje chinczykow...ogladnij dokladnie oferte krakmana...jak zaczynalem tam kupowac,wiekszosc rzeczy byla japonska...popatrz teraz:m4,full metal 390~400fps za 600 zeta,itp. Ledie jakas mp5 CA mozna dojzec.Nie wspomne juz o calkowitym wycofaniu KM'ow CA,chociaz podobno te JG minimi sa zajebite.ASG traci na elitarnosci.Pozdro.
Link 15.03.2008, h. 10:05 Link
Elitarność w ASG?

Czy Ty uważasz, że byłoby dobre, że tylko mała część ludzi może się bawić?

To zalatuje trochę egoizmem. Wielu z posiadaczy markowych replik zazdrości podobnych osiągów tańszym replikom. To bardzo złe zjawisko...

Sam mam guna za przeciętny 1000zł ale nie mam nic i nigdy nie będę mieć przeciwko tańszym replikom.

PS. Miałem Classica przed P90, z nowej serii. Nie są warte tych pieniędzy, za które wiszą w sklepach ale o tym tutaj nie rozmawiajmy.

Markowe repliki na pewno nie zostaną wyparte w całości przez tańsze.
Może zaczną się bardziej starać, np. CA by poprawił ogólną jakość wykonania albo by zeszli z ceną, a G&G mogłoby popracować nad niezawodnością...
Small_Hunter 15.03.2008, h. 11:50 Small_Hunter
Elitarność w ASG? Rewelacja. Jak ja tesknie za tymi czasami kiedy nie było na strzelankach anonimowych debili. Osoby potencjalnie niebezpieczne się wypraszało i banowało. Strzelanki nie opierały się na tym kto komu bardziej dopier***i a wyznacznikiem fajnej giwery nie były FPS.
Bezpośrednio do tanich replik nic nie mam. Pośrenio tak za to że na spotkaniach zaczeły się pojawiać 15-16 latki w dresikach z cymką. Wcześniej poprostu taki element był eliminowany przez próg cenowy. I nie mówcie że eliminowało to też pożadnych graczy- jak komus zależało to dawał rade. Razem z innymi ludzmi zaczynałem od sprężynki a potem pół roku z gazową berettką (kupioną w cenie cymy;] ) biegałem. I jakoś dobrze się bawiłem.
Link 15.03.2008, h. 15:35 Link
Small Hunter,

Zgadzam się z Twoją opinią co do poziomu głupoty co poniektórych... :/ Żal dupę ściska często.

Lecz to nie jest wina bezpośrednio tanich replik, tak samo zdarzają się debile z gunami za 2 czy nawet 3 tysiące złotych i w dodatku są niereformowalni...

A z FPS'ami to wszyscy mogliby przyhamować trochę... Sam mam 275 i jakoś nie narzekam (choć to już jest rzeczywiście troszkę mało).
Daymon 16.03.2008, h. 00:18 Daymon
ASG kiedys bylo sportem elitarnym,poniewaz jak ktos sie juz w to bawil,to wczesniej sie tym interesowal...moze patrze na to z punktu widzenia osoby,dla ktorej Airsoft i militarystyka jest calym zyciem,no ale bez przesady.Jak sie widzi na youtube ludzikow strzelajacych do siebie chinczyczkami bez zadnej ochrony oczu,wala do siebie,i ciesza pyski ze komus sie cos stalo,ze sie typ udarl...czy to wg. Ciebie Link jest egoistyczne myslenie,czy dbanie o estetyke i atrakcyjnosc Polskiego Airsoftu?
Link 16.03.2008, h. 09:29 Link
Nie rozumiecie o czym mówię... : /

Staram się tempić głupie i bezmyślne zachowanie.
Ale jak możecie mówić, że to wina tanich replik?

Czy jak ktoś kogoś zabije nożem, to też byś powiedział, że wina taniego noża ze sklepu?
(taka przenośnia, bo coś kiedyś może się stać z udziałem jakiejś repliki)

No proszę zastanówcie się nad tym... : /


Wcześniej Was nie wkurzało jak jacyś młodzi biegali ze sprężynkami ze sklepu za 10zł? Widziałem nawet jak wtedy policja interweniowała...

Zrozumcie, że to nie wina tańszych karabinów tylko głupota ludzka.
Jeszcze raz napiszę, głupota ludzka.

Po za tym takie gadanie jest obraźliwe dla ludzi, którzy korzystają z mniej renomowanych replik. Powody są różne, albo nie mają pieniędzy albo częściej nie chcą wydawać tyle na ASG i poświęcić na coś innego.

To każdego indywidualna sprawa osobom trzecim nic do tego, a wkraczanie na to pole to naruszanie czyjejś wolności wyboru.

Z Waszego toku rozumowania wynika, że tańsze repliki nie powinny w ogóle istnieć.
To kompletny brak tolerancji.

Nie wiem jak Wy ale ja mam wielu znajomych, którzy korzystają z replik za 400 czy 500zł i naprawdę bardzo lubię z nimi grać.

Daymon, rozumiem Cię żebyś chciał aby ASG było wiernie odwzorowane.
Podoba Ci się to. Oczywiście to nic złego.
Tylko niestety... takie coś sprawdza się w rekonstrukcjach...

Ja np. przedkładam na pierwszym miejscu świetną zabawę, reszta już nie ma takiego znaczenia.

Pozdrawiam
Daymon 16.03.2008, h. 23:24 Daymon
I Ty rowniez Link nie wiesz o co mi chodzi.Pisze tylko,ze te chinczyki to fala,bo tak naprawde jest.Nie chodzi tu nawet o graczy,ale o to,ze chinczyki staly sie tak popularne,ze w mojej grupie ludzie zamieniaja chinola na chinola,zamiast dolozyc do japonczyka.W sumie,to i jakos tak nie odbiega...posiadanie repliki na ktora sie ciezko pracuje nie daje juz takiej satysfakcji,bo nie jest lepsza od polowy tanszego chinczyka,i to jest sedno.To tyle z mojej strony,do nastepnego:)
Johann 17.03.2008, h. 17:46 Johann
$3

już są
Johann 17.03.2008, h. 17:48 Johann
PJ już je przejął więc tylko patrzeć kiedy będzie
PJ 25 urx
Spodziewana dostawa kamizelek z chin będzie koło końca kwietnia, więc może i karabiny też się pojawią
Lord_Viader 17.03.2008, h. 19:27 Lord_Viader
Due to agreement between Gunner Airsoft and manufacturer, I can&#96;t Ship this product to the Following country:

Poland

Cudnie... a cena będzie z pewnością najwyższa z dotychczasowych chińczyków, ja obstawiam coś koło 799zł.
Small_Hunter 18.03.2008, h. 08:24 Small_Hunter
To tylko kilka stów mniej od CA... Biorąc pod uwage że tego guna nie kupuje się po to aby pozostawić w stocku a CA z tego co pamiętam ma całkiem niezłe bebechy w wersji fabrycznej, nie wiem czy chińczyk tym razem wychodzi nawet teoretycznie taniej.
kamilk 26.03.2008, h. 21:36 kamilk
Na crw-airsoft.com mają też się pojawic M16A4 i SPR Shorty, z tamtąd można zamawiać do polski i ceny mają w miare niskie.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 137194

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane