Daj cynk
Reklama

Aktualności

Ciekawostki

Świat, 07.03.2011, h. 15:41, dodał: Promant
33

BCBThe Chilly CoolerMadBull: Amplifier PWS Diablo. VFC: tłumik dźwięku do MP7 KSC. Airsoft GI TV: Robinson Arms XCR.



Firma BCB zaprezentowała swój najnowszy produkt: The Chilly Cooler. Upraszczając: jest to przenośna "chłodziarka" do wody, która może się przydać nie tylko miłośnikom survivalu i wszelkiej aktywności typu outdoor, ale też wszystkim, których praca czy zainteresowania zmuszają do przebywania w warunkach gorącego klimatu, w terenie suchym lub środowisku dżunglowym - gdzie łatwy dostęp do chłodnej wody jest "na wagę złota".

 

 

a.jpgb.jpg

 

Firma MadBull włączyła do oferty kolejną wersję licencjonowanych urządzeń wylotowych typu DiabloAmplifier PWS Diablo. Tym razem jest to zatem wzmacniacz dźwięku strzału, oddawanego przez replikę.

 

 

PWS_TAN_OD_SUPRESSOR-620x412.jpg

 

Firma Vega Force Company wprowadziła do swojej oferty tłumik dźwięku dedykowany do repliki pistoletu maszynowego MP7 KSC.

 

 

MP7-SLC-620x292.jpg

 

Airsoft GI TV prezentuje: Robinson Arms XCR.

 

 

 

 

 

 

 

Źródła:

www.youtube.com

www.airsoftnews.fr

www.arniesairsoft.co.uk

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Widmo34 07.03.2011, h. 17:26 Widmo34
tłumik do mp7 na liscie moich zakupów jesli cena bedzie znośna tzn 100-200zł..
69$ na redwolfie. + przesyłka + podatki to u nas wyjdzie 300 zł co najmniej.
Soul reaper 07.03.2011, h. 20:07 Soul reaper
Ano, genialnie wygląda.
hasan 07.03.2011, h. 22:49 hasan
Schwarz_Charakter 07.03.2011, h. 17:37 Schwarz_Charakter
Ciekaw jestem opinii na temat używania tej chłodnicy. Nie jest to rzecz tania, ale zimna woda na imprezach jak zeszłoroczna Basra jest na wagę złota. Ktoś może używał i może kilka słów napisać?
To jest nowy produkt, mało info. Ma być prezentowany na IWA, spróbuję się czegoś więcej o tym dowiedzieć.
Promant 07.03.2011, h. 17:39 Promant
Jedyne co wyczytałem z informacji eksploatacyjnych, to że nie wymaga żadnych części wymiennych (baterii, filtrów), nie wymaga chłodzenia w nocy jak np. wkłady do lodówek tyrystycznych. W zasadzie są to rzeczy oczywiste, ale wspominam gdyby kogoś interesowało.
Schwarz_Charakter 07.03.2011, h. 17:59 Schwarz_Charakter
Kosztuje ~50GBP.
Jeśli to jest to co myślę, czyli bazuje na ewaporyzacji to sprawność układu maleje wraz ze wzrostem wilgotności i rośnie wraz ze wzrostem temperatury.
Dodatkowo musi być przewiew, czyli siedzenie w jednym miejscu odpada.
Wszystko na to wskazuje że jest to otwarty układ czyli dodatkowo część wody nam po prostu odparuje bo nie wszystko uda się skroplić no i na dłuższą metę pozostaje kwestia higieny takiego układu grzybki i inny syf który lubi wilgotność.
Obniżenie temperatury płynu o 25 stopni jest osiągalne praktycznie jedynie w warunkach ściśle kontrolowanych, u nas w terenie może 10 stopni czyli przy 30 stopniach wolał bym już tą wodę lekko osłodzić żeby szybciej weszła w organizm i odparować skórą osiągając ogólno ustrojowy efekt chłodzenia zamiast chłodzenia przełyku.

A jak już komuś tak zależy na arktyczniej wodzie to proponuje wykosztować się na dodatkową batkę, najmniejszy z możliwych układów peltiera, i pokombinować z przepływowym mini schładzaczem.
Kawałek metalowej rurki z przykelionym płaskownikiem na któym mocujemy peltiera z radiatorem lub przyklejamy klejem termoprzewodzącym peltiera z radiatorem bezpośrednio do rurki. Włączamy układ jak pijemy i wyłączamy jak kończymy, żelowy mini włącznik na ustniku czy cuś w stylu pstryczek elektryczek w zasięgu ręki.
Peltier 40x40x3 z radiatorem podłączony do tradycyjnej baterii 9v szybko zamienia cieplutką ślinę w sopelek ;]
Inna sprawa że taki ukłąd to bardzo fajna podstawka pod puszkę w ciepłe dni ;]
shamoth 07.03.2011, h. 21:27 shamoth
Tak, poszukałem i to działa na zasadzie jaką opisałeś.

Wyszperane w sieci:

"Ten genialny produkt działa przez odparowanie i jest w stanie obniżyć temperaturę wody pitnej do 25 stopni Celsjusza. Woda przepływa przez szereg żeberek, które używają mikroskopijnych otworów w celu umożliwienia 3% wody przedostania się na pochłaniające szmatkę."
Schwarz_Charakter 07.03.2011, h. 22:23 Schwarz_Charakter
Jaki nowy ?
W zeszłym roku był już prezentowany na IWA.
Nawet w katlogu BCB jest.
super 07.03.2011, h. 22:26 super
W zeszłym?

DWA lata temu był na Future Soldier w Pradze...

Nawet po powrocie stamtąd kontaktowałem się z polskim przedstawicielem tej firmy i jak dobrze poszukam, to nawet jakieś materiały o tym znajdę.
Królik 10.03.2011, h. 17:15 Królik
PiotrKa 07.03.2011, h. 17:59 PiotrKa
"wzmacniacz dżwieku" - czy bez dostarczenia z zwenątrz energii - do danego akustycznego układu zamkniętego jakim jest AEG - da się wogóle wzmocnić dźwięk? Mnie się wydaje że można nieco zmienić jego barwę i subiektywne odczucie...a może się mylę? Niech nas oświeci jakiś Akustyk!
Dołączam się do pytania :)
lipek12 07.03.2011, h. 18:10 lipek12
Miałem kiedyś taki wzmacniacz - Madbul - kopia Noveske. To, lipa. Były tam w środku zamontowane jakieś blaszki. Nic to nie dawało.
KWIA_TEK 07.03.2011, h. 19:51 KWIA_TEK
Załóż na tłumik płomienia butelkę 0.5 po coli i wystrzel w dnie otwór, masz fajny tłumik.
Teraz obetnij butelkę jakieś 10cm od gwintu i masz końcówkę "wzmacniającą" dzwięk.
Tak na dobrą sprawę chodzi o ukierunkowanie dzwięku i o to ile masz zbędnego powietrza uchodzącego z lufy, które można ew "skompresować" w specjalnej komorze przed układem kiedunkującym.
Tu jeśli dobrze widzę komora ma kształt stożka.
shamoth 07.03.2011, h. 21:06 shamoth
Działa to tak:
http://www.semag.pl/public/images/user/megafon.gif

:)
Dread 07.03.2011, h. 22:41 Dread
Dread linkował tubę megafonu - niestety prawdziwy megafon to zespół mikrofon + głośnik + tuba i oczywiście zasilanie elektryczne. Tylko dzięki dostarczeniu energii można wzmocnić fale dźwiękowe. Tuba inaczej ukierunkowywujw fale dzwiekowe dając pozorny wzrost mocy. Zatem jestem już przekonany że te amplifiery to tylko marketing. Co do dźwieku w ASG jak najbardziej jestem za jak najgłośniejszym!
PiotrKa 08.03.2011, h. 09:05 PiotrKa
Tak, działa to jak tuba. Ukierunkowuje dźwięk i dzięki temu wystrzał jest głośniejszy. A czy pozornie, przezornie, czy wydechowo mnie nie obchodzi. Jak chcesz mieć głośną replikę, to stosuj.
Dread 09.03.2011, h. 10:16 Dread
Jade 07.03.2011, h. 18:03 Jade
Na jakiej zasadzi działa ta chłodnica??
To pewnie zgrabnie obudowna wężownica schładzająca. Będzie trzeba dobrze ciumkać ;) Ale to domysł, chociaż jestem tego na 90% pewny.
Schwarz_Charakter 07.03.2011, h. 18:12 Schwarz_Charakter
poiu007 07.03.2011, h. 18:12 poiu007
Jet Pack xD Dorobić 2 kolanka i będzie space marine:D
Albo taki Bobba Fett. Widziałem gdzieś airsoftowe maski z Gwiezdnych Wojen :)
JuniorStress 07.03.2011, h. 18:27 JuniorStress
HaryWalker 07.03.2011, h. 19:40 HaryWalker
Cóż, wzmacniacze dźwięku wg. mnie to bezsens. Dlaczego? Ano dlatego, że wygląda toto jak tłumik a spełnia przeciwną funkcję. Oczywiście, zdaję sobie sprawę że replika tak czy (...) wydaje dźwięk nijak niepodobny do broni planej.


Wulgaryzmy serwuj w domu, tutaj nie robi to na nikim wrażenia. 
To nie tłumiki. To urządzenia wylotowe.
Frontal 07.03.2011, h. 19:58 Frontal
No tak, ale są też wzmacniacze które wyglądają jak tłumiki. Oczywiście, przyznaję się do błędu w komentarzu.
HaryWalker 07.03.2011, h. 20:03 HaryWalker
Oczywiście z tym że tłumiki pogłaśniające replikę to pomysł mocno nietrafiony, trudno się nie zgodzić. ;>
Frontal 07.03.2011, h. 20:07 Frontal
Wystrzał z tłumikiem z broni palnej w większości przypadków przekracza 100 decybeli. Są nadal na świecie ludzie, którzy chcą, żeby airsoft był realistyczny i którym zależy, żeby replika strzelała głośno.
Dread 07.03.2011, h. 22:46 Dread
volf13 07.03.2011, h. 21:13 volf13
niestety nie wszyscy dążą do wyciszenia swoich zabawek jak to się dzieje w polszcze :-).
Szczerze mówiąc zobaczyć hałaśliwą lub dosyć głośną replikę jest dosyć trudno bo trzeba by mieć jak już jakiś blow back, co prawda wolał bym aby repliki były głośniejsze ale niestety ten tłumik a raczej akcesorium/wzmacniacz to rzecz trochę nietrafiona.
Lutczyn 07.03.2011, h. 21:25 Lutczyn
Już na pierwszy rzut oka pomyślałem że to oddymiacz na pszczoły?! Ludzie to mają hardcorowy pomysł z tym schładzaczem.
gfilipek 07.03.2011, h. 21:43 gfilipek
Hehe... na upały pije się CIEPŁĄ wodę, nie schłodzoną. Ochłoda jest chwilowa, a potem pocisz się jeszcze bardziej.
Dokładnie. Nawet beduini tak robią :)
FanatykAK 08.03.2011, h. 13:02 FanatykAK
...również Meksykanie piją gorące napoje :)
Bradley12 09.03.2011, h. 18:00 Bradley12
DobryDobrodziej 07.03.2011, h. 22:51 DobryDobrodziej
Zgadzam sie z przedmówcą-zwróćcie szczególna uwagę na to że ludy żyjące na pustyniach (np.beduini) piją ,mimo upału ,gorącą herbatę.Pozwala to wyrównać temperaturę ciała z temperaturą panującą w około i znacznie zmniejsza efekt pocenia sie i wyczerpania.

Co do tłumika dżwieku to nie sądzę aby mialo to sens jednak chyba nie o wyciszenie tu chodzi a o mozliwość "kustomizacji" wyglądu MP7 i montaż dłuższej lufy wewnętrznej.

"Wzmacniacz dżwieku" zmienia tylko barwę ale absolutnie nie ma wpływu na moc dżwieku.Swego czasu mocno sie tym interesowałem aczkolwiek mój zapał został ochłodzony niczym woda w opisanym "plecaku odrzutowym Space Marine" ;P
I tak wyglada na długi wiec tak precka dp połowy mogłaby byc... jak bede miał finanse to kupie
Widmo34 08.03.2011, h. 14:13 Widmo34
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 77746

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane