Daj cynk
Reklama

Galeria zdjęc

Konkurs "Wakacje z airsoftem"

Autor: Laureaci konkursu, dodał: Sharpek , 16.10.2005, h. 15:00
Zdjęcia nagrodzone i wyróżnione w konkursie.

Ocena wszystkich (5.25, głosów: 4)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Freestyle 18.10.2005, h. 17:57 Freestyle
Ewolucja maniakow :) no po prostu the best
swamp 18.10.2005, h. 20:11 swamp
koleś z fają = poprostu the best! najlepsze zdjęcie :)
misha 19.10.2005, h. 15:57 misha
nieeee, najlepszy to jest ten goscio przed kompem ;]
Benrey 19.10.2005, h. 18:50 Benrey
S.W.A.T 4 ----> to wciągająca gra :P
PieTrzaK 19.10.2005, h. 20:53 PieTrzaK
łooo... Stockmana zdjęcie z ŁZA ma wyróżnienie ;)
Adrian [Boreas] 19.10.2005, h. 22:30 Adrian [Boreas]
ja leje z gościa przy kompie:>
Babol 20.10.2005, h. 08:58 Babol
koles przy kopmie rzadzi :S
darekfasi 20.10.2005, h. 17:24 darekfasi
MCAT i SWAT wymiatacie
misha 20.10.2005, h. 18:58 misha
A jezeli juz jestesmy przy temacie goscia przy kompie, to kto normalny kupuje orginaly i siedzi w kasku przed kompem??;]
skrent 20.10.2005, h. 19:55 skrent
Ewolucja zajebista poprostu a tek kolo przed kompem też . ale Ewolucja lepsza!!
skrent 20.10.2005, h. 19:57 skrent
a te dwa oszołomy z granatnikiem tez fajne
mlody_one 21.10.2005, h. 11:35 mlody_one
zajebiste jest to na tle nieba, tylko niepotrzebnie wkadrowal sie ten kabel w lewym dolnym rogu... i to M16 w tle drzewa... naprawde fajne..
chalk 21.10.2005, h. 13:43 chalk
granatnik rulez >:) on jest ZLY >:)
Karol_RGASG 21.10.2005, h. 19:28 Karol_RGASG
Moim zdaniem pod wzgledem "artystycznym" najlepsze jest zdjecie rozmytego goscia z M16 (drzewo na pierwszym planie). Drugie miejsce wg mnie to gosc z granatnikiem, jego "sadystyczny" usmiech mnie rozwalil :-)
Andrzej25 23.10.2005, h. 11:51 Andrzej25
Moim zdaniem ewolucja maniaka to porażka;/. Gość przy kompie rządzi:D i gość z granatnikem i fają nie gorszy!! Pozdro dla Moraleza.
MichelCat 25.10.2005, h. 22:39 MichelCat
misha: a to taki ujma dla kogoś kto kupił oryginalną grę? To tak jakbyś w sferze asg napisał, że kto normalny kupuje coś z Classic Army, skoro ma za grosze z Wella - znakomicie pasujący tu przekład :) Konkurs był też na pomysł :) misha: oj zdziwiłbyś się ilu z nas siedzi przed kompem w hełmach ;)
M.J.Sniper 26.10.2005, h. 23:58 M.J.Sniper
pragnę zauważyć, że ten koleś z fają to Assarin z PSS (Moralez to ksywka na jeden scenariusz) i dodam jeszcze coś ciekawszego. On jest na dwóch zdjęciach ;-) - pozdro
Assarin 08.11.2005, h. 22:51 Assarin
Niezmiernie mi miło wlasne ryło pomiędzy laureaty zobaczyć :D
W następnym konkursie obiecuję być jeszcze bardziej ZŁY ;)
kryha 03.01.2006, h. 12:19 kryha
Świetne foty! Zachęcają do wakacji z ASG;)
arekasg 09.02.2006, h. 16:34 arekasg
świetne foty zachęcają do zabaw ASG
arekasg 09.02.2006, h. 16:34 arekasg
świetne foty zachęcają do zabaw ASG
jakubasg 11.02.2006, h. 15:17 jakubasg
Ten kolo przy kompie gdzie można kupić taki struj S.W.A.T prosze pisać jak ktoś wie moje gg to 3322290 !!!!!!!!!prosze
jakubasg 11.02.2006, h. 15:17 jakubasg
Ten kolo przy kompie gdzie można kupić taki struj S.W.A.T prosze pisać jak ktoś wie moje gg to 3322290 !!!!!!!!!prosze
sienio 13.02.2006, h. 21:13 sienio
Spoko zdjęcia, zwłaszcza te z kamuflażem - naprawde zachęcają do spędzania wolnego czasu z ASG.
PFC.HICKS 15.02.2006, h. 19:38 PFC.HICKS
Ciekawe fotki...HYHYHY...a co to za gosciu w sprzęcie z Namu..ten przy rzeczce...to chyba nie Mekong..HAHAHA... Pytam tak bo po fachu jestem...Chętnie nawiąże kontakt. GG- 6003039
mickos35 26.03.2006, h. 11:31 mickos35
Beznadzieja nielubie jak ktoś robi sobie jaja z tego wspaniałego sportu:/:/:/:/!!!!!!!!!!!
Lukigame 16.04.2006, h. 21:35 Lukigame
bardzo fajne zdjecia aby byl kolejny konkurs to wystawimy z drózyna swoje
leszek 11.06.2006, h. 17:35 leszek
ostatni jest fajny taki na luzie

fajka na respie i nara
headshooter 06.07.2006, h. 23:05 headshooter
Oto przykład ludzi którzy wiedzą co to dobry wypoczynek.
trefl [B.o.B.] 14.07.2006, h. 02:14 trefl [B.o.B.]
co to snajper z m16 i do tego z granatnikiem?
No na przykład spotter
pMATEY 24.03.2011, h. 22:02 pMATEY
Samuraj Jack 07.09.2006, h. 21:39 Samuraj Jack
Ta przeprawa przez rzekę!!! Zajebista FOTA!!!
mieciu-saper 01.10.2006, h. 16:11 mieciu-saper
ziom przed kompem jest najlepszy.
kaliv 12.10.2006, h. 21:22 kaliv
przeprawa przez rzekę - świetne zdjęcie
tallulah 30.11.2006, h. 18:44 tallulah
Bardzo fajne fotki najlepsza ta przeprawa przez rzekę -----> prawdziwa wojna
sanitariusz 04.12.2006, h. 10:01 sanitariusz
nie noooooo Moralez to prawdziwy przykład maniaka ASG zadowolony wtedy gdy moze zrobic uzytek z broni i zadumany po walce poprostu... jak dla mnie prawdziwy wzożec pozdrawiam i mam nadzieje że kiedyś spotkamy sie na szczelance
SARDINI 21.01.2007, h. 17:24 SARDINI
swat,zdjęcie w wodzie grupowe(wszyscy wchełmach) i to ze słońcem w tle są naprawde wypasione! reszta.taka sobie widziałem lepsze ci snajperzy z granatnikiem to takie troche.............
ilok 27.01.2007, h. 18:09 ilok
przeprawa przez rzekę to jes najlepsze zdjęcie pozdrowienia dla wszystkich naniaków Asg
Elwood 'Nam Era 30.01.2007, h. 14:32 Elwood 'Nam Era
ZAJEBISTE!!! :D:D:D:D POZDRAWIAM!!!
Burzy 09.02.2007, h. 22:50 Burzy
Jak myślicie, jaki dokładnie kamuflaż mają panowie z "przeprawy przez rzekę"?
GRYZLI17 15.02.2007, h. 10:52 GRYZLI17
zdjęcie przeprawy jest najlepsze i bardzo podobne do komandosów z filmów.fajne
asg73 04.04.2007, h. 20:04 asg73
EWOLUCJA NA 5
NAPEK 19.04.2007, h. 19:25 NAPEK
Przeprawa wymiata oczywiscie 6
konjo8ds 20.06.2007, h. 01:32 konjo8ds
Przeprawa oddaje klimat
Wolako:D 03.07.2007, h. 13:34 Wolako:D
Burzy.Ci goscie mają polskie mundury. Nie poznajesz??????
fang01 16.02.2008, h. 13:42 fang01
Rządzi ziomuś z fają i przeprawa!
Ziel 23.05.2008, h. 00:02 Ziel
Przeprawa jest boska;D Nie znam sie na fotografii ale to potrafi poprawic humor xD
Kewicz132 26.06.2008, h. 09:34 Kewicz132
Przeprawa jest najlepsza.Pozdrawiam.
Yoker47921 24.07.2008, h. 18:18 Yoker47921
Wszystkie są swietne
MjrPreston 23.10.2008, h. 12:03 MjrPreston
Calkiem Ciekawe... ;]
WUZI 17.12.2008, h. 16:23 WUZI
@ misha chyba ironii nie zrozumiałeś. Gra w kasku i z eMką na plecach ma być klimatyczna a nie praktyczna.
PS. Przez takich piratów jak Ty wydaje się mniej gier na komputery.
Goljo_ 23.01.2009, h. 11:17 Goljo_
Ewolucja i Swat najbardziej przypadły mi do gustu
snatch_master66 25.11.2009, h. 19:53 snatch_master66
Świetne ujecia:D
DevO 26.09.2010, h. 12:03 DevO
Kolega przed kompem mnie dosłownie rozwalił ^^, a ewolucja fajna fajna ^^
SWAT4 Syndykat liga ESL ech gdzie te czasy gdzie człowiek godzinami przesiadywał nad tą grą aż mi sie ostrosc rozregulowała i teraz w minusach trzeba chodzic.

Fota naprawde przednia .
Snipernr1 01.04.2011, h. 15:05 Snipernr1
Alexanderexis 28.02.2012, h. 16:26 Alexanderexis
Granatnik (za pozytywne emocje)
Ewolucja (za super pomysl)
"Koles" z fajka (za fajke :P)
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane