Daj cynk
Reklama

Imprezy

Jeńcy "Asir III" Czerwona Zasadzka

Strzelanki, Dodał: privateszaman , Czas trwania 13.01.2018, h. 08:30 - 13.01.2018, h. 14:30

Plakat

Jeńcy "Asir III" Czerwona Zasadzka

Organizator

Szaman

Informacje o imprezie

Dodał: privateszaman
Rodzaj: Strzelanki
Miasto: Malbork
Województwo: Pomorskie
Czas trwania: 13.01.2018, h. 08:30 - 13.01.2018, h. 14:30
Strona WWW: http://www.blackwatermalbork.pun.pl/index.php
Wpisowe: BRAK
Wiek uczestników: 18+/16 z pozwoleniem
Limit uczestników: 100
Liczba zapisanych maniaków: 4
Zobacz listę wszystkich
Zapisz się na imprezę!

Opis imprezy

Miejsce rozgrywki
Malbork Las Wielbark
Zjazd uczestników godz. 8.30
Rozpoczęcie godz 9.00
MAPA SYTUACYJNA

WSPÓŁRZĘDNE PARKINGU
54°00'07.0"N 18°59'44.4"E
54.001954, 18.995655

Scenariusz Rozgrywki:
Podział na 3 grupy Niebiescy, Zieloni i CzerwoniZadania:
Zadaniem drużyn niebieskich i zielonych jest jest wzięcie do niewoli jak najwięcej jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy. Czerwony jeniec punktowany jest jako x2 osoby

Drużyna Czerwona
Ma za zadanie udaremniać próby transportu jeńców przez drużyny zielonych i niebieskich, bronić jeńców w miejscu w którym się nimi staną. Oraz odbijać jeńców z baz drużyn niebieskich i czerwonych.

Zasady:
1. Jeńcem zostaje osoba, która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie.
2. Statut jeńca jest ściśle określony. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiąść lub uklęknąć na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę (i krzyknąć "jeniec!"). Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika. Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie, aby się odróżniał od osoby eskortującej go.
3. Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie - klepnięcie przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika w ciągu 10 minut od dotarcia jenca do bazy (również dotknięcie przez swojego gracza).
4. Po 10 minutach pobytu jeniec którego nie odbiją wpisuje się na listę przybitą do drzewa i wraca z czerwona szmata lub karabinem nad głowa na swój resp i wraca do gry. Jeniec czerwony wpisuje się jako x2
5. Jeniec nie zabrany przez eskortę wroga jest oswobodzony przez klepniecie przyjaznej jednostki i wraca do gry.
6. Wygrywa grupa która o godz 14.00 Będzie Miała największa ilość jeńców na karcie w bazie
7. Za bazami będą wyznaczone pkt RESPA resp co pelne 10 minut badz 3 osoby na respie

UWAGA Dopuszczalny maksymalny limit 450 FPS dla broni szturmowej i wsparcia, strzelamy w trybie "auto"Powyżej 450 FPS uznajemy broń jako tzw "snajperkę" która obowiązkowo strzela w trybie "semi" (pojedyncze strzały)



Komentarze

Nie dodano żadnych komentarzy, bądź pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.

Ostatnio zapisani

Rast87 Rast87 Malbork (Pomorskie)
Hioksiu Hioksiu Malbork (Pomorskie)
Thor BW Thor BW Malbork (Pomorskie)
privateszaman privateszaman Malbork (Pomorskie)

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane