Daj cynk
Reklama

Imprezy

Ingerencja V2 Tryb: znajdź i przechwyć 01.10.17

Strzelanki, Dodał: Sunking , Czas trwania 01.10.2017, h. 09:30 - 01.10.2017, h. 15:00

Informacje o imprezie

Dodał: Sunking
Rodzaj: Strzelanki
Miasto: Żary
Województwo: Lubuskie
Czas trwania: 01.10.2017, h. 09:30 - 01.10.2017, h. 15:00
Strona WWW: https://www.facebook.com/events/2005455906366506/?acontext=%7B%22ref%22%3A%224%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D
Wpisowe: 0.00
Wiek uczestników: brak limitu
Limit uczestników: 80
Liczba zapisanych maniaków: 0
Zapisz się na imprezę!

Opis imprezy

Zapraszamy wszystkich na wymianę kompozytu w klimatach Stalkera obejmującej głównie CQB. Zaczynamy odprawą o godz. 9.30 (z racji tego prosimy przyjechać wcześniej) w dniu 1.10.17r. rozgrywka trwa do godziny 15.00 po czym nastąpi podsumowanie wyników każdej drużyny. Każdy uczestnik chcący wziąć udział w strzelance musi wypełnić i wysłać „zgłoszenie o dołączenie”(patrz punkt 9) i zaznajomić się z całością udostępnionego materiału. Zapisy trwają do dnia 29.09. do godziny 20.00. Nie ma limitów miejsc jednak aby otworzyć zapisy do trzeciej grupy należy zapełnić miejsca w pozostałych. Taśmy oznaczające poszczególne drużyny należy załatwić we własnym zakresie. Dokładny opis poniżej :

1. Zarys fabularny2.. Cele i warunki zwycięstwa każdej z drużyn
3. Lista frakcji i ich specyfikacje
4. Wymagane
5. Zasady rozgrywki
6. Mechanika rozgrywki
7. Dodatki (atrapy granatów i tarcze)
8. Mapka oraz namiary na parking i miejsce odprawy
9. Zgłoszenie o dołączenie na strzelankę
10. Kontakt

1 Zarys fabularny: W różnych miejscach na świecie doszło do bardzo dziwnych zdarzeń które wymykają się pojęciom nauki. W towarzystwie oślepiającego błysku powstały tajemnicze strefy w których po dziś dzień łamane są wszelkie prawa fizyki. Przez wiele lat strefy były kontrolowane przez różne państwa które pragnęły odkryć ich sekrety. Niestety liczne straty i wypadki spowodowały że szybko wycofano się z nich i zaprzestano jakichkolwiek działań na ich terenie. Otwarło to drogi dla różnych najemników oraz organizacji z których największą sławę za swe odkrycia zyskali niejacy „stalkerzy”, najemni poszukiwacze artefaktów i skarbów które powstają wyłącznie w tych miejscach . Strefy z czasem zyskały miano „Ingerencji” za sprawą wypowiedzi słynnego fizyka głoszącej „Wydaje mi się że strefy są swoistą ingerencją sił które przekraczają granicę ludzkich zmysłów a także naszego pojmowania.” W wyniku procesu nazywanego „implozją” strefa w miejscowości Srogna skurczyła się odsłaniając tymczasowo część opuszczonych terenów placówki badawczo-wojskowej. Na ten teren wyruszacie właśnie wy w poszukiwaniu dysków z danymi pozostałymi na terenie kompleksu oraz cennych artefaktów i wszelakich odkryć zanim dojdzie do „eksplozji” strefy do jej poprzedniego stanu.

2 Cel rozgrywki : Grupy poszukujące (stalkerzy, łowcy, firta) mają za zadanie zdobycie dwudziestu dysków danych oraz artefaktów rozmieszczonych na byłym komplecie militarnym w Srognie. Wygra ta drużyna która do 15 po wcześniejszym udaniu się do strefy ewakuacji będzie miała największą ilość dysków oraz artefaktów zaś Wojskowi jeżeli osiągną swoje cele (przekazane dowódcy przez org). Dysk danych ma wartość 1 punktu zaś jeden artefakt ma wartość 6 punktów drużyna która łącznie będzie miała więcej punktów wygra.

3Lista frakcji i ich specyfikacje :
Wojskowi (15 osób) – strzeżenie Ingerencji i jej przedmiotów
Stalkerzy (20 osób ) - poszukiwacze zarobku (członkowie tej grupy mają obowiązek posiadania żółtej taśmy na ramionach)
Łowcy (20 osób) - organizacja najemnych żołnierzy (członkowie tej grupy mają obowiązek posiadania niebieskiej taśmy na ramionach)
Firta (20 osób) – Lista zostanie otwarta po wypełnieniu miejsc w pozostałych grupach. Zleceniobiorcy firm, korporacji oraz różnych państw (członkowie tej grupy mają obowiązek posiadania czerwonej taśmy na ramionach)
„Dotknięci” – spaczeni przez negatywny wpływ ingerencji żołnierze i byli pracownicy ośrodka badawczego. W grupie mogą być maksymalnie 3 osoby które posiadają repliki pistoletów maszynowych lub repliki o sile maks 350 fps.

4. Wymagane :Kamizelka odblaskowa/ czerwona chusta oznaczająca trupa lub rannego , taśma oznaczeniowa na ramionach (w zależności od drużyny w której jesteście), latarka, woreczki z odpowiednią ilością kulek, sprawne radio (jeżeli takowe jest w posiadaniu) , mapka terenu (zalecana), obowiązkowo długopis, maska stalkerka (zalecana dla bezpieczeństwa)

5. Zasady rozgrywki :
- W budynkach oraz na zewnątrz obowiązuje tryb pojedynczy. Repliki powyżej 450 fps (a także repliki snajperskie czy LKM) mają zakaz prowadzenia ognia w budynkach. Wszelkie odstępstwa od reguły należy zgłaszać organizatorom.
- Pirotechnika ZABRONIONA ! Wyjątkiem są granaty dymne których ilość oraz typ należy zgłosić organizatorowi przed lub w trakcie odprawy.
-Zabrania się wszelkiego wybijania szyb podczas trwania strzelanki a także wyraźnego uszkadzania budynków.
- Każdy z uczestników jest zobowiązany do przygotowania woreczków z kulkami w liczbie około 100 (mniej więcej w zakresie od 90-110) i korzystania z nich w celu załadowania magazynków. Zasada ta dotyczy magazynków mid-cap oraz hi-cap, low-cap oraz real-cap nie muszą być sprawdzane. W przypadku replik karabinów snajperskich , strzelb, LKM oraz boczniaków zasada nie obowiązuje jednakże mają one zostać zgłoszone przed strzelanką. Na odprawie oraz w czasie strzelanki będziemy przeprowadzać losową kontrolę stanu magazynków więc przygotujcie z dwa puste woreczki do których zsypiemy wasze kulki. W razie jakiś wątpliwości pytania zgłaszać organizatorowi.
-Zasada „pif-paf” czyli zdjęcie przeciwnika bez strzelania do niego nie działa na strzelance (zasada działa dla graczy którzy mają 400 fps lub powyżej)
- Zabrania się prowadzenia ognia „Na Araba” lub „strzelców kluczników” czyli strzelania wystawiając replikę za róg bez celowania oraz strzelania przez dziurki od klucza czy przez szpary w drzwiach. Dla bezpieczeństwa waszego a zwłaszcza osób do których prowadzicie ogień zabraniamy tego typu zagrań.
-Gracze którzy posiadają repliki o sile 400 fps lub powyżej mają obowiązek oznaczyć lufę repliki jasną kolorową taśmą. Wymagamy także od tych uczestników wzmożonej ostrożności podczas prowadzenia ognia.
- Przypominamy o zasadzie „Trup nie gada”. Po trafieniu i nie uleczeniu przez medyka nie możecie udzielać żadnych informacji kolegą z drużyny udając się na respa.

6. Mechanika rozgrywki :
- Ewakuacja drużyn z Ingerencji wraz z przedmiotami może rozpocząć się dopiero od godziny 14.40. Przyniesienie jakichkolwiek przedmiotów do swoich respów (od 14.40 oznakowanych jako punkty ewakuacji) po godz. 15.00 nie zalicza się do wygranej.
- Respawn dla grup poszukujących działa na wejście (wchodząc w swój respawn od razu wracasz do gry). Marines musza odczekać 2 minuty.
- W rozgrywce biorą udział całe budynki wliczając w to : piwnice, piętra i strych
- Dysk danych ma wartość 1 punktu zaś jeden artefakt ma wartość 6 punktów
- Artefakty będą zawierały przy sobie karteczki i instrukcje do których należy się bezwzględnie dostosować zanim weźmiemy dany przedmiot.
- Dozwolone jest używanie drzwi oraz innych materiałów do budowania barykad, osłon lub przeszkód jednak zabrania się używania ich w postaci mobilnej tarczy. Zabrania się także prowadzenia zza nich ostrzału w wypadku gdy otwór strzelecki jest mniejszy niż wielkość głowy.
- Kiedy dostaniecie zostajecie rannymi czyli padacie na ziemię krzycząc „Dostałem !” i nakrywając się kamizelką lub szmatą. Od tego momentu liczycie na głos do 60 czekając na medyka który was przywróci do rozgrywki. Podczas bycia rannym nie wolno wam się samemu przemieszczać z miejsca w którym leżycie. Możecie także nawoływać medyka lub krzycząc „Ranny !”. Po upływie czasu i nie uleczeniu wracacie na respa. Będąc rannymi możecie zostać odciągnięci, przeniesieni z miejsca w którym leżycie przez innych członków drużyny ale tylko medyk może was uleczyć. Jeżeli jesteście pewni tego że waszego medyka nie ma w pobliżu możecie udać się od razu na respa.
-Medycy zostają wyznaczeni na początku strzelanki w zależności od liczby osób. Nie mogą zostać zmienieni chyba że za zgodą organizatora. Podczas leczenia medyk nie może się bronić, musi trzymać rękę na rannym. Leczenie trwa 60 sekund. (opcjonalna wersja)
-Trafienie w replikę jest równoznaczne z jej zniszczeniem wiec jeżeli nie posiadacie drugiej lub boczniaka zostajecie zabici i wracacie na respa.
-W trakcie strzelanki dozwolone są małe sojusze lub negocjacje między grupami w celu osiągnięcia lepszych rezultatów. Jednakowoż jeżeli grupa z którą negocjowaliście was oszuka możecie mieć pretensje tylko do siebie że jej zaufaliście. Pamiętajcie wygrać może tylko jedna grupa.

7. Po wielu prośbach aby usprawnić walkę na naszym dość ciężkim terenie CQB, postanowiliśmy dodać do rozgrywki opcję korzystania z atrap granatów i tarcz. W razie nie zrozumienia lub jakiś pytań w tej kwestii prosimy o pytanie organizatora. Zasady korzystania oraz porady jak je zrobić poniżej :

Atrapy granatów
-W celu wyparcia pirotechniki dopuszczamy do korzystania z atrap granatów. Atrapy będą działały na zasadzie rzucenia ich i zneutralizowania każdego gracza w ich zasięgu (3m). Atrapa „wybucha” po upłynięciu 2 sekund od zatrzymania się na ziemi. W przypadku małych pomieszczeń (jak łazienki czy małe pokoje) atrapa „zabija” każdego w tym pomieszczeniu niezależnie od tego czy był za ścianą czy jakąś przeszkodą lub nie. Atrapy nie działają na osoby znajdujące się za ścianami lub zamkniętymi ale na osoby kryjące się za jakimiś barykadami owszem (dla pełnego zrozumienia wyjaśnimy to na odprawie).
-Osoby mogące korzystać z atrap granatów i posiadać je są wybierane przez organizatora maksymalnie dzień przed strzelanką i określane na liście jako grenadierzy i przypada ich 2 na grupę. Co oznacza że grenadier nie może przekazywać atrapy innym graczą. Grenadier może użyć atrapy tylko 3 razy podczas całej strzelanki i tylko raz na jedno swoje „życie” (aby użyć jej znowu musi wrócić na respa). W celu wykluczenia oszustw organizator doczepia do atrapy specjalną karteczkę z imieniem i nazwiskiem grenadiera. Osoba która zginęła od atrapy podnosi ją i na karteczce zaznacza ilość jej użycia (np. 1 lub kreska). Przekroczenie 3 wpisów na karteczce oznacza oszustwo i wydalenie grenadiera ze strzelanki.
- Atrapy muszą być wykonane z metalu (np. puszka itd) i ucharakteryzowane na granat, ładunek wybuchowy, adjik itd. Dopuszczamy też oryginalne repliki granatów. Jeżeli zdecydujecie się żeby atrapa była puszką wypełnijcie ją piaskiem dla dodania wagi i nieco realizmu. Zdjęcia atrap proszę wysyłać do organizatora w celu zatwierdzenia ich i przyznania statusu grenadiera.

Tarcze
- Na drużynę przypada jedna tarcza zatwierdzona po wysłaniu zdjęcia do organizatora. Tarcze powinny być wykonane z grubego kartonu (najlepiej kilku warstw) i muszą posiadać uchwyt od strony tarczownika (nie dopuszczamy tarcz trzymanych za boki). Akceptujemy także tarcze z innym materiałów oraz wierne kopie czy repliki ale tylko po wysłaniu zdjęcia i akceptacji przez organizatora.
- Przez czas całej strzelanki możecie korzystać tylko z jednej tarczy a zniszczenie jej oznacza utratę na całą rozgrywkę.
- Zabrania się wszelkiego kopania tarcz, rzucania w nie ciężkimi przedmiotami, czy też uderzania w celu szybszego ich zniszczenia.


8. Miejsce odprawy i zbiórki: https://www.google.pl/maps/place/51°38'14.3%22N+15°10'30.3%22E/@51.6373346,15.1748936,362m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d51.637312!4d15.175084
Namiary na parking (w razie braku miejsca) : https://www.google.pl/maps/place/51°38'16.1%22N+15°10'42.9%22E/@51.6378007,15.1774428,362m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d51.637799!4d15.178579

9. Zgłoszenie o dołączenie na strzelankę – lista zostanie udostępniona w wydarzeniu na FB w dziale „Dyskusja” w linku na samym dole. Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo do przeniesienia uczestnika do innej frakcji jeżeli nastąpi taka potrzeba.
1 Imię i nazwisko
2 Pseudonim (podawany zamiast imienia i nazwiska)
3 Replika/repliki (podać nazwę oraz ilość fps)
4 Przynależność (wymienić dwie frakcje do których chcecie należeć)
5 Drużyna (wymienić nazwę teamu w celu przydzielenia z nim we frakcji)
6 Pirotechnika (czy będziecie korzystać z granatów dymnych, podać ilość)
7 Atrapa granatu / Tarcza (tak lub nie oraz zdjęcie do potwierdzenia przez organizatora)

10. Kontakt : Wszystkie zgłoszenia oraz pytania proszę kierować na FB organizatora. W razie braku możliwości wysłania wiadomości przez FB wysyłać sms z zgłoszeniem z punktu 9 pod numer: 787 413 956 lub na email – sun.sw.king@o2.pl

Wszystkie bieżące informacje takie jak lista członków lub wszelkie zmiany znajdziecie w wydarzeniu na FB w linku poniżej: https://www.facebook.com/events/2005455906366506/?acontext=%7B%22ref%22%3A%224%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D



Komentarze

Nie dodano żadnych komentarzy, bądź pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane