Daj cynk
Reklama

Artykuły

R5 (MP5A5)

Pistolet Maszynowy, 06.12.2005, h. 18:30, dodał: Regdorn , autor: Czoper
58

R5 (MP5A5)

Dane repliki

Producent: Well
Prędkość wylotowa: 250 fps na 0,2
Bateria: 8,4V 1100mAh
Hop-up: regulowany
Zgodnie z zapowiedziami na Forum zwarłem zwieracze i dołożyłem wszelkich starań, aby zainteresowanym dać jak najszybciej SUBIEKTYWNĄ recenzję pistoletu maszynowego MP5 prod. firmy Well. Pistolet udostępnił mi do testów sklep internetowy www.taiwangun.com. Zanim zacznę – jeszcze jedna sprawa porządkująca wiele rzeczy, które napisano na Forum na temat tego modelu. Pisałem o tym także tam, ale powtórzę również tutaj: model prod. Wella jest identyczny, a w zasadzie tożsamy pod względem konstrukcji i zastosowanych podzespołów z szeroko opisywanym na sieci modelem UTG. Tak naprawdę jest to ten sam model produkowany przez firmę Well na zlecenie UTG z oznaczeniami UTG i pod własną marką producenta z oznaczeniami Well. Jedyne różnice polegają na zawartości „zestawu handlowego” – jako UTG pudło zawiera 2 krótkie hi-capy (podwójne, identyczne jak TM) oraz 2 kolby – wysuwaną oraz stałą. Wg mojej wiedzy posiadacze modelu „UTG” ze świata – w Polsce jeszcze nie jest dostępny – i tak skazani są na baterię „small” umieszczoną w przednim chwycie. Zestaw Wella dostępny na www.taiwangun.com zawiera 1 krótkiego hi-cap’a, pistolet z wysuwaną kolbą, baterię, ładowarkę do baterii, pas nośny, małą paczkę kulek, wycior i papiery. Na początek – wygląd Miałem w rękach całkiem sporo różnych replik i myślę, że umiem już jako tako ocenić ich wygląd na pierwszy rzut oka. Zatem moim zdaniem – na wygląd Well (dalej będę konsekwentnie posługiwał się tą nazwą) wygląda „very well”! Celowo we wszelkich dalszych porównaniach będę odnosił się głównie do produktu Marui – modele CA i ICS ze względu na metalowe body stanowią odrębną kategorię. Tak naprawdę nie patrząc na oznaczenia na korpusie nie sposób odróżnić go od modelu Tokio Marui. Jak zwykle – zrobiłem test. Wziąłem Welle wczoraj (13.11.2005.) na cotygodniową strzelankę na Pasternik w Krakowie i pokazałem kilku/kilkunastu osobom. Efekt zgodny z moimi przewidywaniami – nikt nieuprzedzony nie zorientował się w pierwszej chwili, że to nie jest produkt TM! Na wygląd są identyczne! Konstrukcja – elementy zewnętrzne Wygląda na to, że Chińczycy z Wella pożyczyli od TM formy wtryskowe i szczegółowe plany konstrukcyjne modelu MP5. Identyczne jest niemalże wszystko. Różnice są (poza oznaczeniami) trzy: szczerbinka, zespół muszki i tłumik płomienia – w modelach TM wykonane z metalu - u Wella są z tworzywa. Szczerbinka mimo „ekonomicznego” wykonania posiada ten sam zakres regulacji co „pierwowzór”. I znowu – wiem, że to plastik, ale wyglądowi nie można absolutnie nic zarzucić. Pozostałe elementy z grupy „widocznych gołym okiem” są wykonane z podobnych materiałów i z porównywalną dokładnością do modelu TM. Warto zaznaczyć, że szyny wysuwanej kolby są metalowe, oraz że w żadnej pozycji nie chwieją się przesadnie. Pewien luz w pozycji maksymalnego wysunięcia jest po prostu pewną wadą samej konstrukcji i występuje w modelach wszystkich producentów, ekstremum osiągając w modelach CA. U Wella jest dobrze. Drugą dość istotną rzeczą związaną z „zewnętrzem” jest tłumik płomienia – wydaje mi się, że aby zamontować do Wella tłumik dźwięku trzeba się będzie zaopatrzyć w specjalną przejściówkę, montowaną w miejsce fabrycznego tłumika płomienia. Ale w TM chyba jest podobnie. Jedynie niektóre modela TM fabrycznie zaopatrzone są w tłumik płomienia z gwintem zewnętrznym na tłumik dźwięku. Konstrukcja – wnętrze Głównym powodem, dla którego wiele osób na świecie z niecierpliwością czekało na premierę MP5 Wella/UTG była zapowiedź zastosowania wewnątrz standardowego gear boxa w wer. 2 i wszystkich części zgodnym z obowiązującym standardem. I faktycznie – Well posiada metalowy (ze stopu aluminium) gear box wer. 2 – identyczny z tymi stosowanymi przez innych producentów do replik MP5, G3, M16/M4 (oczywiście wyjątek stanowią repliki MP5 PDW i K prod. Marui oraz rodzina M16/M4 ICS). I tu niespodzianka – o ile w przypadku konstrukcji zewnętrznej ze względu na zastosowane materiały logiczne wydawało mi się porównywanie Wella do TM, o tyle gear box, a dokładniej: zębatki Wella należy chyba raczej porównywać ze stalowymi zębatkami CA i ICS-a. Oczywiście nie dokonując wyrafinowanych analiz nie stwierdzę jednoznacznie z czego wykonane są zębaki Wella – niemniej mając na koncie „ileśtam” wykonanych serwisów, upgrade’ów i reanimacji mam wrażenie, że można się po nich spodziewać trwałości znacznie przekraczającej trwałość fabrycznych zębatek TM. To bardzo dobrze szczególnie dla osób planujących wszelkie upgrade’y – w zakresie rozsądnych i bezpiecznych sprężyn odpada konieczność wymiany zębatek. Podobnie wygląda silnik (typ długi) – sprawia wrażenie, jakby był porównywalny z silnikiem CA (moim zdaniem lepszym/mocniejszym niż EG1000 Marui). Pozostałe części wewnętrzne – prowadnica sprężyny, listwa odsyłacza, tłok i głowice tłoka i cylindra oraz tuleje ślizgowe (łożyska  - 6mm) wykonane są z tworzywa. Sprężyna – inaczej niż w modelu Marui nie jest zintegrowana z tłokiem – dużo łatwiej ją wymienić. Warto przy okazji zauważyć niezwykłą dokładność spasowania głowicy cylindra i cylindra właśnie – z podobną dokładnością spotkałem się jak na razie jedynie w M14 G&G. Nie robiłem żadnych zdjęć elementów gear boxa – we właściwym wątku na Forum jest link bodajże do Arniego, a tam zdjęć od groma. I jako ostatnia rzecz – kompatybilność z częściami innych producentów Jeśli ktoś uważnie przeczytał chociażby ostatni akapit to z pewnością zrozumiał, że wszelkie części wewnętrzne, a w szczególności części gear boxa są w Wellu w pełni kompatybilne ze wzmocnionymi i fabrycznymi częściami innych producentów. Mam nadzieję, że tego wątku nie muszę rozwijać. Natomiast jeśli chodzi o elementy zewnętrzne – zrobiłem tylko 3 próby, ale bardzo uważnie przyglądałem się całemu modelowi i gotów jestem zaryzykować – wszelkie części zewnętrzne również są kompatybilne. Nie ma więc problemu, aby zastosować metalową szczerbinkę, body, lufę zewnętrzną czy cokolwiek innego producenta. Ja sprawdziłem uchwyt przedni CA z latarką (TLF) – pasuje idealnie – żadnych luzów czy kłopotów z montażem. Strzelałem też ze zwykłego (długiego) hi-capa CA – żadnych problemów. Założyłem również na próbę stałą kolbę z miejscem na baterię large – wszystko grało. A przy okazji… Taki pomysł… Po zdemontowaniu wysuwanej kolby w tylnej części body widać standardową małą wtyczkę łączącą gear box z kablami idącymi do przedniego chwytu – do baterii small. Przy odrobinie wprawy można rozpinać tę wtyczkę i łączyć z „zapasowym” kablem idącym do dokupionej osobno stałej kolby (i baterii large). Taka mała, łatwa i szybka „konwersja” nie wymagająca trwałego przelutowywania kabli. Niby tak samo jest w modelach innych producentów, ale jakoś nigdy wcześniej nie przyszło mi to do głowy. Edit 15.11.2005 Dzięki Panowie za sprostowanie dot. modelu UTG - jeśli faktycznie w zestawie jest dodatkowy kabelek do przepięcia zasilania na baterię ze stałej kolby to znaczy, że dobrze kombinujemy (UTG i ja :)). Podsumowanie Jako człowiek regularnie strzelający jestem zainteresowany rozwojem rynku, pojawianiem się nowych modeli i producentów, a w konsekwencji także stałemu spadkowi cen. Dlatego bardzo podoba mi się fakt, że pojawił się kolejny model za zupełnie akceptowalne pieniądze, a za takie właśnie uważam kwotę rzędu 450 – 500 złotych za replikę z baterią, ładowarką i hi-capem. Warunkiem jest oczywiście przyzwoita jakość i trwałość – ale w przypadku Wella moim zdaniem nie powinno być z tym problemu. PS W testowym egzemplarzu wymieniłem samą sprężynę na SP 110 Guardera – wszystko chodzi jak należy. Wynik 335 fps na 0,2g. Sprawdzę bebechy po kilku tysiącach kulek – dam znać. Ściskam, Czoper Do testów modele dostarczył sklep:

Ocena wszystkich (4.00, głosów: 2)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
greloGPZ 14.11.2005, h. 18:19 greloGPZ
A JAK EJST Z OSIAGAMI :| BO BARDZOBY SIE PRZYDALO TO ANPSIAC BO TO TEZ PRZEDEWSZYSTKIM WCHODZI W SKALD TAKEIGO OPISU W ZBROJOWNI :D CZEKAM Z NIECIERPLIWOSCIA
POZDRO
soq 14.11.2005, h. 18:49 soq
Magi do tej repliki sa kompatybilne z magami CA i TM ?
homik 14.11.2005, h. 22:20 homik
przecierz pisal ze dziala mu mag z CA
ciorko 14.11.2005, h. 22:39 ciorko
z niecierpliwoscia czekam na foty, i opis osiagow, mam nadzieje ze pochodzi dluzej niz pol roku
v1 17.11.2005, h. 15:50 v1
Broń naprawde bardzo ładnie wykonana, osiągi: 40-45 m skutecznie-nie trzeba brac poprawki. Polecam :D
Biper 18.11.2005, h. 15:33 Biper
Jeżeli ten gun okaże sie dosyc niezadondy, to moze sie nam zrobic mala rewolucja na rynku. no i napewno zwiekszy sie grono maniaków:P
I dobrze:)
troll30 18.11.2005, h. 17:32 troll30
na http://www.airsoftguns.pl/ [airsoftguns.pl] jest MP5 i
M4A1 Well. wszystko dobrze tyko cena dziwna (< 400zł).
homik 18.11.2005, h. 21:54 homik
nie dziwna tylko tyle kosztuja.
krzysiek1 20.11.2005, h. 15:25 krzysiek1
Mam pytanie gdzie można dostac albo chociaż obejżeć tą broń???
tofik___ 21.11.2005, h. 15:53 tofik___
&quot;Broń naprawde bardzo ładnie wykonana, osiągi: 40-45 m skutecznie-nie trzeba brac poprawki. Polecam :D&quot;
A może 100 ? Weź Ty człowieku jakąś miarkę do ręki i zmierz, a zobaczysz te swoje 45 m.

Pozdrawiam
v1 21.11.2005, h. 19:08 v1
Zasięg porównywany do rugera carabine mk1 oraz mierzony(40m spokojnie przeleci bez poprawki). Kogoś tu trzeba uświadomić, że to jest normalny AEG i ma stockowe osiągi TM. Jeżeli się myle, proszę mnie poprawić.
kastor 22.11.2005, h. 23:27 kastor
własnie miałem okazję postrzelać ( bo kupiłem to cudo tak zachwalane) z tej maszynki i ... i coś dziwnie.. bo najpierw kulki wypadały tuz za lufą a jak ruszyłem hop-up w skrajne położenie do przodu to jakoś szło , ale oj daleko mu było do stockowego ICSA M4A1 mojego kolegi. Mam pytanie ,bo to dopiero mój pierwszy AEG. CZY NA PREDKOŚĆ WYLOTOWĄ MA WPŁYW USTAWIENIE HOP-UP'a, CZY TEŻ MOŻE DA SIE COŚ ZROBIĆ PRZY POMOCY TEJ ŚRUBY IMBUSOWEJ W CHWYCIE. CZY PO PROSTU TRAFIŁ MI SIĘ TAKI ?
v1 23.11.2005, h. 19:37 v1
Tak oczywiście że hopup ma wpływ na prędkość.

Ale najpierw naładuj baterię (3h 50 min). Nie ustawiaj hop upa na max bo wtedy słabo strzela. W moim wypadku najlepiej działa ,(na 0.20) na ustawionym w połowie (potem już za bardzo podkręca do góry). Musisz spedzić troche czasu nad prawdłowym ustawieniem, a nie narzekać że coś słabo strzela i daleko mu do ICS'a :)
zdroja8 25.11.2005, h. 21:36 zdroja8
Mój brat ma MP5 kupił ją w www.airsoftguns.pl dał za nią 160 zł. CZY TO DOBRA CENA CZY NIE. Bo zamiaruje kupić MP5 za 450zł . CO BARDZIEJ SIĘ OPŁACA. ODP.
v1 26.11.2005, h. 08:50 v1
Ta replika kosztuje w granicach 450 zł. Twój brat kupił prawdopodobnie tzw &quot;tanią replikę&quot; Nie należy porównywać tych dwóch modeli do siebie (well produkował-produkuje również tanie, niezbyt dobre elektryki) Zapraszam do tematu na forum, temat o tej MP5 (UTG/WELL)

http://wmasg.pl/forum/viewtopic.php?t=15269 [wmasg.pl]
Kinko 01.12.2005, h. 18:18 Kinko
Polecam wszystkim, to jest dokładna kopia marujca
arkeen 06.12.2005, h. 10:13 arkeen
kupiłem wczoraj mp5a5 wella i naprawde bardzo fajna bron dla ludzi takich jak ja ktorzy nie maja zbyt duzo kaski . jedyna tandetna rzecz jaka rzuciła mi sie w oczy to atrapy naboi w hicapie ale mozna je odkrecic co natychmiast uczyniłem ;] ogólnie QL!!
kamciocz 03.01.2006, h. 09:24 kamciocz
YYYYYYY :D A sprawdził ktoś czy pasują do niej magazynki STAR'a na 30 kulek :)
arkeen 10.01.2006, h. 19:17 arkeen
pisze kolejna informacje na temat pistoletu maszynowego mp5 firmy well poniewaz mam od ponad miesiaca i rzecza ktora napewno w niej wymienie jest magazynek poniewaz ten hi_cap (grzechotka) jest jednym słowem do D*** lepiej naprawde zainwestowac w magazynek metalowy np na 30 BB . Co do zasiegu i celnosci tej broni to przy moim ustawieniu(amatroskim) hop-up'u bron z 25 m trafiała tam gdzuie chcialem (czyli w karton po soku i jeszcze w nim zrobiła dziure ;D ) tym bardziej ze lezała wczesniej na mrozie ponad 4h poniewaz chcialem sprawdzic jak sie bedzie strzelac po pobycie w takich warunkach ;] jak rzuci mi sie cos w moje marne amatroskie oczy to jeszcze cos napisze poniewaz mysle ze taki spostrzezenia od uzytkowanika moze sie przydac przyszłem nabywcy . jak narazie jest OK [; POzdrawiam
arkeen 10.01.2006, h. 19:22 arkeen
pisze kolejna informacje na temat pistoletu maszynowego mp5 firmy well poniewaz mam od ponad miesiaca i rzecza ktora napewno w niej wymienie jest magazynek poniewaz ten hi_cap (grzechotka) jest jednym słowem do D*** lepiej naprawde zainwestowac w magazynek metalowy np na 30 BB . Co do zasiegu i celnosci tej broni to przy moim ustawieniu(amatroskim) hop-up'u bron z 25 m trafiała tam gdzuie chcialem (czyli w karton po soku i jeszcze w nim zrobiła dziure ;D ) tym bardziej ze lezała wczesniej na mrozie ponad 4h poniewaz chcialem sprawdzic jak sie bedzie strzelac po pobycie w takich warunkach ;] jak rzuci mi sie cos w moje marne amatroskie oczy to jeszcze cos napisze poniewaz mysle ze taki spostrzezenia od uzytkowanika moze sie przydac przyszłem nabywcy . jak narazie jest OK [; POzdrawiam
arkeen 10.01.2006, h. 19:22 arkeen
pisze kolejna informacje na temat pistoletu maszynowego mp5 firmy well poniewaz mam od ponad miesiaca i rzecza ktora napewno w niej wymienie jest magazynek poniewaz ten hi_cap (grzechotka) jest jednym słowem do D*** lepiej naprawde zainwestowac w magazynek metalowy np na 30 BB . Co do zasiegu i celnosci tej broni to przy moim ustawieniu(amatroskim) hop-up'u bron z 25 m trafiała tam gdzuie chcialem (czyli w karton po soku i jeszcze w nim zrobiła dziure ;D ) tym bardziej ze lezała wczesniej na mrozie ponad 4h poniewaz chcialem sprawdzic jak sie bedzie strzelac po pobycie w takich warunkach ;] jak rzuci mi sie cos w moje marne amatroskie oczy to jeszcze cos napisze poniewaz mysle ze taki spostrzezenia od uzytkowanika moze sie przydac przyszłem nabywcy . jak narazie jest OK [; POzdrawiam
esco 18.01.2006, h. 18:32 esco
mam takie pytanie: czy opisana powyzej replika jest ta sama która mozna kupic na stronie www.airsoftguns.pl? podaje link http://sklep.airsoftguns.pl/projector.php?product=1133179899 [sklep.airsoftguns.pl]
zastanawiam sie nad kupnem tej wlasnie podanej w linku. prosze o fachowa porade, gdyz mam watpliwosci. autor pisze ze ta kosztuje ok 400 a ta w linku niecale 100. jesli mozna to piszcie tez na maila ghilli@poczta.fm
esco 18.01.2006, h. 18:32 esco
mam takie pytanie: czy opisana powyzej replika jest ta sama która mozna kupic na stronie www.airsoftguns.pl? podaje link http://sklep.airsoftguns.pl/projector.php?product=1133179899 [sklep.airsoftguns.pl]
zastanawiam sie nad kupnem tej wlasnie podanej w linku. prosze o fachowa porade, gdyz mam watpliwosci. autor pisze ze ta kosztuje ok 400 a ta w linku niecale 100. jesli mozna to piszcie tez na maila ghilli@poczta.fm
esco 18.01.2006, h. 18:39 esco
mam takie pytanie: czy opisana powyzej replika jest ta sama która mozna kupic na stronie www.airsoftguns.pl? podaje link http://sklep.airsoftguns.pl/projector.php?product=1133179899 [sklep.airsoftguns.pl]
zastanawiam sie nad kupnem tej wlasnie podanej w linku. prosze o fachowa porade, gdyz mam watpliwosci. autor pisze ze ta kosztuje ok 400 a ta w linku niecale 100. jesli mozna to piszcie tez na maila ghilli@poczta.fm
esco 18.01.2006, h. 18:39 esco
mam takie pytanie: czy opisana powyzej replika jest ta sama która mozna kupic na stronie www.airsoftguns.pl? podaje link http://sklep.airsoftguns.pl/projector.php?product=1133179899 [sklep.airsoftguns.pl]
zastanawiam sie nad kupnem tej wlasnie podanej w linku. prosze o fachowa porade, gdyz mam watpliwosci. autor pisze ze ta kosztuje ok 400 a ta w linku niecale 100. jesli mozna to piszcie tez na maila ghilli@poczta.fm
Mick000 19.01.2006, h. 16:55 Mick000
Mick000 19.01.2006, h. 16:55 Mick000
pablos 03.02.2006, h. 15:50 pablos
mam to i strzela niezle na 25 metrow strzela w drzewo prawie zawsze czasem minimalne skreci...ale wydaje mi sie ze kulki 0,2g to malo bo hopa mozna duzo podkrecic a ta kulka 0,2 troche skreca.Mysle ze 0.23g bylyby idealne.musze sprawdzic
POZDRO
maka 19.02.2006, h. 20:49 maka
Witam
Kulek 0.2 przestałem używać, były za lekkie. Teraz jade na 0.23 i jest dobrze. Mp-5 wygląda dobrze, choć mam zastrzeżenia do kolby.Mam wrażenie , że jest zbyt delikatna. Jak ustukam to kupuje stałą.
Pozdrawiam
sienio 23.03.2006, h. 19:26 sienio
a ja mam takie pytanie czy metalowe 30 niejakiego JG też pasują??
arkeen 29.03.2006, h. 15:04 arkeen
W niedziele (26.03) byłem na kolejnej strzelance ze swoim wellem i bardzo ładnie mi sie sprawował na poczatq uzywałem kulek 0.2 ale potem ktos mi dał troche 0.25 i ładniej chodził dalje strzelał nawet zdobyłem fraga ;] u mnie wszystko jest dobrze i ładnie leca kulki z lowcapa CA. Po tej strzelance zdecydowalem sie ze bede robił mu upgrade ;] ogolnie ql i polecam wszystkim włozy sie ze 150 pln do niego i bedzie cacy ;] POzdrawiam
cromat 06.04.2006, h. 19:20 cromat
matko od tego macie FORUM!!!! Co za bajzel...
Spirit 09.04.2006, h. 22:21 Spirit
opyla sie go kupić za 390zł?????? ps.Gdzie mozna kupić jakieś tanie magazynki do niego??????
Spirit 09.04.2006, h. 22:21 Spirit
opyla sie go kupić za 390zł?????? ps.Gdzie mozna kupić jakieś tanie magazynki do niego??????
Randol07 15.04.2006, h. 10:35 Randol07
Dobre sobie te wasze osiągi. Ja też mam tą replikę, na razie nic nie wymienialem i zasięg skuteczny (na otwartym terenie) to 15m. Lobem można trafić nawet z 30metrów. Dodam, że z 50m człowiek na muszce jest bardzo mały i nawet wiatrówki nie mają takiej celności. (oczywiście te >1000zł i bez lunety)
Spirit 20.04.2006, h. 13:57 Spirit
SENSEY 29.04.2006, h. 11:32 SENSEY
czy można kupić taką małą sprężynke z gearbox-a popychającą zapadke od zębatek?? jak tak to gdzie??
SENSEY 29.04.2006, h. 11:43 SENSEY
już znalazłem dzięki:]
Yanas 07.06.2006, h. 14:56 Yanas
Mam tą MP% juz od jakiegos czasu i powiem jedno : cena/jakość 10/10 :) można spokojnie człowieka z 40m trafić, broń jest szybka, celna i niezawodna :) Bateria starcza na długo (2-3 dni strzelanek po 7h) Jedyną wadą jest chyba tylko dźwignia do regulacji hop-up, lubi sie czasem przestawic, ale mozna temu łatwo zaradzic ;) ogólnie karabinek bardzo polecam ! A co do Randola: nie wiem jakie masz okulary, ale czasem je załóż i spróbuj postrzelac :P 50m dla wiatrówki to nic, z qzynem waliliśmy z takiej odległości do puszek ze zwykłej Norconi za 100zł i trafialiśmy :P a jak masz ta replika zasieg 15m skuteczny to wyślij ja do servisu... Pozdro for All
oldy 03.08.2006, h. 16:53 oldy
co tu dużo pisać . dobry znajomy zakupił ów sprzęt , nie nowy ale z tzw. drugiej ręki. obejrzałem to-to - naprawdę solidna replika , szyje kulami aż miło i , z niewielkiej odległości , zostawia urocze krwiaki ;) magazynek hi-cap ma jedną jedynie zaletę - jest pojemny. ale nakręcanie go to już wielka upierdliwość. broń celna , wygląd - dla fanów mp5 - jak znalazł. bateria solidna , moc również , sprawdza się w budynku. jak w terenie zalesionym - nie mam pojęcia. zielonego - w dodatku ;) pozdrawiam
mejdej 13.08.2006, h. 00:03 mejdej
Mam tą replike od końca czerwca. Wystrzeliłem narazie ok 6000 kulek i wszystko ładnie chodzi, no może oprócz selektora ognia (wajchy do zmiany rodzaju ognia) która niestety odpadła :P

jest naprawde fajna, przynajmniej według mnie :D
Czolg 27.08.2006, h. 21:31 Czolg
Widze ze spore zamieszanie panuje na temat tego pistoletu maszynowego :) Osobiście posiadam tę replike jakiś czas jedyne co jest wymnienione to lufa na precyzyjną i naprawde przy dobrym wyregulowaniu hop up'a osąga 45m na kluach 0,25g . Jak narazie mója replika przeżyła pare ulew nie będąc zabezpieczoną i działa :) Co do części to wszystkie dodatki innych firm pasują jak najbardziej :) Jedni twierdzą ze odległości 40-45m to przesada ale robiłem test porównawczy z innymi aegmi np:m15 CA i tu miałem przewage w zasięgu (sprawdzaliśmy odległość ) tak więć polecam tego aega
Rzuf_ 29.11.2006, h. 08:59 Rzuf_
krotko:
moje mp5 well'a ma juz przebieg prawie 20000 kulek, w tym ok 12000 z zalozonym ftk hurricane M100 i ciagle dziala.
Zasieg sprawdzany na strzelnicy: na 45m 5/10bbs w tarczy 30cm (a reszta bardzo blisko). Zasieg maksymalny ok 55m.
kulki 0,25 (blaster i extreme precision)
Magazynki ktore uzywam (zadnych problemow na auto, czasami podwojne strzaly na semi) - midcap MAGa, lowcap CA, hicap CA
Albert 25.12.2006, h. 15:56 Albert
Wiedze że wiele ludzi myli tę bron z różnymi tanimi chińczykami za ok.100zł....Ja posiadam tę mp5 i jest to wierna kopia TM-wykonana świetnie ,cena to ok.400zł.Do uzytku polecam kulek 0,2-0,25g. Skuteczny zasięg to ok 40m.Replika działa bez zarzutów na magazynkach innych producentów które polecam bo hi-cup wella jest średniego wykonania. Pozdrawiam
Dj Deep 16.02.2007, h. 09:27 Dj Deep
Ja posiadam wlasnie mp5 wella i jestem srednio zadowolony z tej broni.nie zanam sie naAEGzabardzo Ale: bron jest lekko zawodna gdyz lubi miecdenerwujacelekkieusterki aleogolnie jest bronia dobra
Sztyft 12.04.2007, h. 18:21 Sztyft
Mój spisuje się dobrze... Pożera kulki jak smok... 6000 kulek już wystrzelonych a działa tak jak na początku. Jedyne problemy jakie miałem to zacinający się i grzechoczący hi cap. Broń na 5 :]
Rzuf_ 15.06.2007, h. 14:44 Rzuf_
Mojemu R5 na czasie przeleci 1 rok używania, z czego z 10 miesięcy na FTK100 + precka CA 300mm + silikon guardera. Wystrzelonych ok 75000 kulek. Strzelałem praktycznie co tydzień, a jeśli nie ja to ktoś inny. Jeden problem to selektor (po którymś złożeniu nie mam semi). Moje mp5 jest celniejsze niż moja eMka z 6,04 363mm systemy.
Cód miód i maliny
Kacper14 25.06.2007, h. 21:50 Kacper14
Mam to mp5 i jedyna wada to trzeszczący plastik:)
hikossi 29.09.2007, h. 19:59 hikossi
ja mam to mp5 jednak po malym tuningu bo 250 fps to malo
wsadzilem do niego :
Spring 120M
Prowadnica lozyskowana (system)
Tlok wzmocniony i glowica (system)
Zebatki wzmocnione (CA)
Dysza uszczelniona (G&G)
Precka
Wzmocniony stalowy cylinder typ 2 (system)
Aluminiowa Głowica Cylindra Ver. 2 (system)
Tuning dajacy 400fps:)
smiga jak cacko hehe
jeszcze zamieniiony aku z 8.4 v na 9.6 v intellecta 1400 ( +wzmocnione zebatk)
cacko cacko i jeszcze raz cacko
zasieg celny mysle ze okolo 30 metrow
Gruu0101 14.02.2008, h. 17:06 Gruu0101
mam ta replike i nagle przestala strzelac . strzelam i nagle cisza..... bateria full kable na zewnatrz sa dobre i bezpiecznik tez . nie wiem co robic pomocy ;/
Raks 04.04.2008, h. 22:26 Raks
siema , to będzie bardzo nobowskie pytanie ale gdzie można kupić taką mp5 ke od well ? . wiem , że były z tanich military za 270 zł ale juz nie ma .
pelus 06.04.2008, h. 00:07 pelus
Co do pytania Raksa to tu jest jedna aukcja

$3
Zbych 19.11.2008, h. 19:49 Zbych
$3
Tutaj bron kosztuje niespełna 250 zł.
Rosomak15 16.04.2015, h. 18:55 Rosomak15
Po tylu latach, aż miło powspominać, jak się o niej marzyło :]
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 123136

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Survival Force Expo 2018
Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane