Daj cynk
Reklama

Artykuły

Wywiad z Kitty Sin, kierownikiem marketingu WGC Shop

Wywiady, 07.12.2008, h. 22:42, dodał: Regdorn , autor: Bukhart
13
Wywiad z Kitty Sin, kierownikiem marketingu WGC Shop. Kilka pytań przybliżających sklep rodem z Hong Kongu.


You don`t know Polish? Check English version

 

Wywiad z Kitty Sin, kierowniczką marketingu WGC Shop, przeprowadzony został częściowo drogą elektroczniną, a uzupełniony osobistą wizytą u "źródła". Zapraszam do lektury.

 

mapka
 Na czternastym piętrze wyróżnia się WGC Shop

 

WGC wejście
Po przekroczeniu drzwi nie ma wątpliwości, że to "to WGC" (zdjęcie dostarczone przez sklep)

 

 

Wmasg.pl: Witaj Kitty, Czy mogłabyś nam powiedzieć coś więcej o początkach WGC? Jak został założony?

 

WGC Shop: WGC został założony w 1998 roku jako portal społecznościowy, nazywany War Gamer Club w tym czasie. W 2000 roku War Gamer Club oficjalnie zaczął działać jako WGC Shop, który stawiał sobie za cel działanie jako przyjazny dla użytkownika sklep internetowy dla maniaków airsoftu z całego świata, umożliwiając im zakupy pożądanych produktów, z możliwością dostarczenia pod same drzwi.

 

 


Ekspozycja

Ekspozycja (zdjęcie dostarczone przez sklep)

 

 

Wmasg.pl: Rynek airsoftowy ma swoje lepsze i gorsze chwile – jak to wygląda z punktu widzenia sklepu zlokalizowanego w Hong Kongu.

 

WGC Shop: Rzeczywiście, rynek airsoftowy jest w tym momencie dosyć nasycony. Ponadto światowa gospodarka i rozwiązania legislacyjne w wielu krajach, wpływają na perspektywy dla rozwoju airsoftu. Mówiąc szczerze, każda działalność może doświadczyć lepszych i gorszych chwil. Nie da się tego uniknąć i nie ma jak takiej sytuacji kontrolować. W przeszłości, mieliśmy duże straty w wyniku konfiskaty dużej ilości towaru w Holandii. Kryzys wywołany zmianami rozwiązań prawnych, doprowadził do upadku wiele sklepów w tym czasie. Szczęśliwie, byliśmy na tyle silni, by przetrwać na rynku.

 

 

pistolety

Część wystawowa - klamki

 

wystawa c.d.

Przekrojowo bez natłoku replik jednego rodzaju

 

 

Wmasg.pl: Niektórzy mogliby stwierdzić, że jesteście najbardziej rozpoznawalnym sklepem zagranicznym w Polsce. Jak to odbieracie ze swojej strony?

 

WGC Shop: Przede wszystkim, chciałabym podziękować, za wsparcie polskich klientów. Dziękuję! :) Regularnie otrzymujemy bardzo pozytywny odzew ze strony polskich odbiorców. Większość z nich, wyraża zadowolenie szybką i niezawodną dostawą oraz zróżnicowaniem oferowanych produktów. Docenianie naszej działalności to zawsze duże wsparcie, które motywuje nas do działania jeszcze lepiej.

 

 

technik

Złota rączka (zdjęcie dostarczone przez sklep)

 

biurko

Mimo najścia bez uprzedzenia, wszystko wydaje się pod kontrolą

 

warsztat

Warsztat

 

 

Wmasg.pl: Czy jest jakaś grupa produktów, którą polscy klienci zamawiają częściej niż inne?

 

WGC Shop: Hm... właściwie nie ma specjalnej kategorii produktów, która występowałaby częściej w zamówieniach. Zamówienia dotyczą pełnej gamy produktów WGC. Być może to dlatego, że w Polsce nie ma specjalnych ograniczeń prawnych dla importowania produktów airsoftowych.

 

 

Obsługa klienta
Obsługa klienta (zdjęcie dostarcozne przez sklep) 
 

Wrażenia naszego zespołu Obsługi Klienta: Polscy klienci są wyrozumiali i mili. Zwykle wybierają opcję zapłaty przelewem i przesyłkę pocztą lotniczą. Ten trend jest dla nas zaskakujący, gdyż może prowadzić do dłuższej realizacji zamówienia. Oczywiście poczta lotnicza potrzebuje więcej czasu na dostarczenie przesyłki, a przelew bankowy wymaga dłuższego czasu na potwierdzenie realizacji. Dla przyśpieszenia, proponujemy wybór UPS lub EMS dla przesyłki, oraz system Paypal dla płatności. Taka opcja może też zmniejszyć sytuację, w której już zamówiony towar po potwierdzeniu płatności okaże się już sprzedany. 

 

Realizacja zamówień

Realizacja zamówień i pakowanie

 

Wmasg.pl: Każdy nowy sklep na rynku, to dla maniaków dobra wiadomość. Czy są jakieś plany w bardziej dosłownym wprowadzeniu marki WGC na polski rynek, otwierając lokalną placówkę?

 

WGC Shop: Myśleliśmy o otwieraniu placówek w innych krajach, ale to wymaga jeszcze czasu aby rozmawiać o detalach. Jesteśmy jednak zawsze otwarci na propozycje współpracy.

 

 

Magazyn

Organizacja tego magazynu to perfekcjonizm

 

Magazyn - korytarz

I jeszcze spojrzenie na magazyn

 

Wmasg.pl: Czy na przestrzeni lat waszej działalności, zdarzyło się coś zabawnego na linii klient-sklep?

 

WGC Shop: Hm... nie przypominam sobie nic specjalnie zabawnego, jednak dział obsługi klienta, wspomina, że zdarzają się propozycje napiwków na “kawę lub piwo”. Oczywiście nie mogą ich zaakceptować. Takie płatności są zachowane na saldzie klienta i zużywane w następnym zamówieniu. Niektórzy klienci są na tyle mili, że przysyłają podarunki aby wyrazić swoją wdzięczność. Zadowoleni klienci to bodziec do lepszego działania.

 

 

Sala zebraniowa

Sala zebrań (zdjęcie dostarczone przez sklep)

 

Wmasg.pl: W ciągu roku, odbywa się wiele targów związanych z bronią, a także produktami airsoftowymi. Czy planujecie być obecni podczas takich wydarzeń? Czy jesteście obecni na jakichś wydarzeniach regularnie?

WGC Shop: Sponsorowaliśmy kilka zlotów w ciągu ostatnich kilku lat. Liczba targów związanych z airsoftem wyraźnie wzrasta. Otrzymujemy wiele zaproszeń i każdorazowo jest to dla nas bardzo trudna decyzja, gdzie zaistnieć jako sponsor. Chciałabym wykorzystać tą sytuację by usprawiedliwić się wobec tych którzy nie zostali objęci sponsoringiem. 

 

 

Biura

Tu też się pracuje

 

 

Wmasg.pl: Na koniec, czy jest szansa na jakąś wiadomość dedykowaną wyłącznie dla czytelników Wmasg.pl ?

 

WGC Shop: Przede wszystkim, mam nadzieję, że zdjęcia które zrobiłeś u nas udały się i były przydatne przy pisaniu artykułu. Jako wiadomość i podziękowanie dla użytkowników Wmasgu, dołączymy do każdego zamówienia waszych użytkowników, ręcznik z logiem naszego sklepu. Wystarczy, że w okienku “Buyer Remarks” wpiszecie “Wmasg.pl member” - a do zamówienia dołączymy ten drobny upominek.

 

 

Zespół WGC Shop

Załoga WGC Shop podczas wycieczki do Japonii - marzec 2008 (zdjęcie dostarczone przez sklep) 

 


 

 

Dla przypomnienia również, użytkowników Wmasg.pl którzy chcieliby otrzymać większe zniżki, zapraszamy do rejestrowania się na łamach AirsoftMail (http://www.airsoftmail.com/mail/index.php?func=signup) . Oferujemy wtedy 5% zniżki, dokonując zakupu przy korzystaniu z skrzynki AirsoftMail.

 

Prowadzimy także program lojalnościowy. Klienci za każdy wydany 1 USD, otrzymują punkt w programie. Zbierając punkty można otrzymać większe zniżki. W sprawie szczegółów programu, zapraszamy do kontaktu z marketing@wgcshop.com.

 

Poza tym Paweł, dziękuję za złożoną wizytę. Było bardzo miło Cię poznać i mam nadzieję, że zobaczymy się wkrótce podczas Twojej kolejnej wizyty w Hong Kongu!

 

Wmasg.pl: Dziękuję za poświęcony czas i bardzo miłe przyjęcie!

 

Z Kitty Sin, kierowniczką marketingu WGC Shop, rozmawiał z ramienia Wmasg.pl - Paweł "Bukhart" Starzycki

 

 

 

 

 

 

Ocena wszystkich (brak, głosów: 0)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
aLBEDo 07.12.2008, h. 23:25 aLBEDo
Mała ta ich załoga jak na sklep na taką skalę
javelin 08.12.2008, h. 01:50 javelin
Ajjj, szkoda że wywiad nie pojawił się tydzień wcześniej, miałbym ręcznik
Wukasz 08.12.2008, h. 06:58 Wukasz
Właśnie na tym się zarabia prowadząc sklep internetowy aLBEDo
Crusher 08.12.2008, h. 09:04 Crusher
Bardzo miły gest z ich strony z tym ręcznikiem
Widać profesjonalne podejście do klienta, niestety w Polskich sklepach ciągle tego brakuje.
Art bardzo fajny, przyjemnie sie czyta. Oby więcej takich!
Besol 08.12.2008, h. 13:08 Besol
Załoga może mała, ale pewnie pracują 3 razy dłużej w miesiącu niż europejczycy
sharku17 08.12.2008, h. 15:03 sharku17
Niezły pomysł z ręcznikiem i "małym upominkiem' miło z ich strony
Darg 08.12.2008, h. 16:07 Darg
o kurde, 5% zniżki, ręcznik, no to wiem gdzie zrobię następne zamówienie
kydrys 08.12.2008, h. 17:22 kydrys
"Niezły pomysł z ręcznikiem i "małym upominkiem'(...)"

To chyba jest tak, że własnie ręcznik jest tym małym upominkiem, a nie ręcznik I DODATKOWO mały upominek. Ale fajnie ciekawe jakie wymiary ręcznika. Może bedzie sie dało przyszpanować na plaży...
lemonzawodowiec 08.12.2008, h. 17:59 lemonzawodowiec
Ręcznik mógłby być w jakimś kamuflażu, ja np. nie mam nic przeciwko UPC . Poza tym widzę, że właśnie ręcznik wzbudził tu największe zainteresowanie...
FishHunter 08.12.2008, h. 18:58 FishHunter
No a jak - rzadko się zdarza by sklep airsoftowy częstował klientów ręcznikami
vip3r 08.12.2008, h. 22:40 vip3r
A ja i tak od tych dwulicowców już nic nie kupię - dwa zamówienie i dwie uszkodzone repliki pod rząd i chowanie głowy w piasek. Jak dla mnie sobie te ręczniki mogą wiećie gdzie włożyć?

(a od 6 lat z nich korzystałem... jak się pojawił problemy to nawet nie raczą na mail odpwiedzieć...)
Ukesu 09.12.2008, h. 01:21 Ukesu
lemonzawodowiec UPC ? chyba UCP xD
Bukhart 09.12.2008, h. 07:01 Bukhart
Ponieważ sklep robi wrażenie dobrze zorganizowanego, mimo że specjalnie nachodziłem ich bez specjalnego uprzedzenia - dla tegoż tematu sprawdzenia - ciężko mi zrozumieć Twoje nastawienie Vip3r. Sklep w którym można przez 6 lat zamawiać sprzęt bez problemów to skarb.

A jeśli brak jest odpowiedzi na mail to ja bym najpierw obstawiał problemy komunikacyjne typu zapory antyspamowe, niewyraźne podkreślenie sprawy w temacie, priorytetu czy wreszcie ludzki błąd w rozumieniu przeoczenia, który jak sam napisałeś zdarzył się po 6 latach (nowy system antyspamowy?).

Jeśli faktycznie było jak pisałeś wcześniej pod felietonem i na privie to cóż - przykre, może wypadałoby napisać maila na skrzynkę ogólną, albo ze skargą na kogoś kto nie odpisuje na maile - ciężko mi powiedzieć. Ewentualnie wyładować swoje oburzenie dzwoniąc do nich korzystając ze Skype'a (8 groszy za minutę zarówno na stacjonarny jak i komórkę).

Sam sporadycznie korzystałem od nich i wiem, że sklep właśnie z racji na cenę, sprawność wysyłki i dobry produkt ma z Polski tyle zamówień "zbiorowych" dla oszczędności na przesyłce. - na pewno nie zarzucałbym 6 lat udanych relacji przez "brak odpowiedzi".

Zarzuciłbym gdyby napisali mi żebym poszedł tam gdzie słońce nie dociera )

Na razie zrobili na mnie bardzo pozytywne wrażenie - mimo, że również ja w przypadku kontaktu mailowego, napotykałem na opóźnienia i nieporozumienia.
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 47896

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane