Daj cynk
Reklama

Artykuły

WOŚP 2012: Poznań

Akcje charytatywne, 13.01.2012, h. 21:03, dodał: Promant
24

Sprawozdanie z Poznania nadesłał do nas Mars.



 

Sprawozdanie z Poznania nadesłał do nas Mars.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W tym roku airsoftowcy z Poznania również wzięli udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. Mimo, iż nie udało się wszystkiego tak dobrze zorganizować jak w poprzednich latach, to zebrane osoby stanęły na wysokości zadania, godnie reprezentując poznańskie środowisko airsoftowe, oraz zbierając pieniądze na Orkiestrę.

 

 

 

 

Ocena wszystkich (6.00, głosów: 6)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
Felcenloben 13.01.2012, h. 21:34 Felcenloben
Fajny Filmik wam wyszedł, zdjęcia też są zajebiste ;) 
Brawo!
korwin 13.01.2012, h. 21:44 korwin
Na ostatnim zdjęciu kolega w OLV jakie ma radio czy replikę radia ?
SoP-PeL 13.01.2012, h. 22:59 SoP-PeL
Nie chce tu wywoływac żadnego hardcore'u ALE mi idea WOŚP w Poznaniu w formie ASG zaczeła się nie podobać. Całe to przebieranie i nahalne epatowanie tym zaczęło mnie irytować. Wyskoczyłem w ową niedziele do jednego z supermarketów a tam banda takowa chodziła... Jakby tego było mało mieli 2 czy 3 puszki a ludzi w tej grupie to tam było z 12?  tylko po co to komu? pokazywać i wystawiać pierś do orderu? Bo mam mundur jakąs zabawke która przypomina broń i dlatego mam się z tym obnosić. Chyba nie o to w tym chodziło zeby robić jakieś helołin w pierwszy weekend nowego roku. Dla mnie taka przechadzka jest totalną żenadą.
Kiedyś ekipy i w ,części miast nadal, potrafiły coś sobą zaprezentować zrobic show a nie robić za wieszak na ekwipunek...

Pozdrawiam!
Czy tak czy tak chodzi o to żeby zainteresować i przyciągnąć ludzi i usprawnić zbieranie do puszek, jak dla mnie podczas takiej akcji chodzenie jako "wieszak" ma sens tak samo jak stacjonarny show :)
Stahu 13.01.2012, h. 23:49 Stahu
Cóż, niewątpliwym przywilejem krytyka jest fakt, że może on bezkarnie wyrażać swoją opinię. I dobrze, bo konstruktywna krytyka pomaga. Trzeba przyznać, że w tym roku nie wszystko było zapięte na ostatni guzik, co nie zmienia faktu, że udało się stanąć na wysokości zadania - przyciągnąć wzrok oraz pieniądze do puszek. Bo w końcu to dzieci są tutaj najważniejsze, prawda ?
wasieq 13.01.2012, h. 23:59 wasieq
Moim zdaniem twoja wypowiedz jest troche żałosna, jeżeli ty uważasz że "my" jako grupy,nie potrafimy sobą nic zaprezentowac, to z tobą coś jest nie tak,
co złego jest w tym że ekipa Airsoftowa pokazuje sie na WOŚPie?

Ludzie, a szczegulnie dzieci mają radoche, i mogą się czegoś dowiedziec...,myślę że wiele osób tak właśnie zaczynało swoją karierę w asg.

pozdro.
szczor777 14.01.2012, h. 00:39 szczor777
Okej, na jakiej podstawie twierdzisz że moja wypowiedź jest żałosna?
Bardzo proszę wskaż mi co powoduje tą "żałość" w mojej wypowiedzi.
Ja wskazałem wyraźnie co mi się nie podobało. I jest to wyjaśnione w tekście proszę czytać ze zrozumieniem - to napewno pomoże.
Nigdzie nie napisałem że źle jest że ekipy występują na WOŚPIE ale moim zdaniem tak jak o tym napisałem obnoszenie się z tym jest żenujące bo czy naprawdę WOŚP to jest supermarket? Czy to jest tego idea?
SoP-PeL 14.01.2012, h. 01:12 SoP-PeL
To jest tylko i wyłącznie moja wypowiedź, nie będę się z tobą kłucił, każdy pa prawo wyrażac co myśli.

ale jak dla mnie wtoja wypowiedz właśnie tak zabrzmiała.
proponuje zakończyc te spory ;] bo nie oto tu chodzi.


Ps/ a chłopaki, myślę że spisali się bardzo dobrze, jak każda ekipa na wośpie.
szczor777 14.01.2012, h. 07:12 szczor777
SoP-PeL 14.01.2012, h. 00:32 SoP-PeL
Wasieq właśnie powątpiewam w twoje ostatnie zdanie czy przez takie właśnie zachowanie "dzieciaki były najważniejsze" czy paradowanie i obnoszenie się z tym że się gra w airsoft?
wasieq 14.01.2012, h. 02:06 wasieq
Hmm, możesz mieć trochę racji. Efekciarstwo różni się od efektywności diametralnie. Tylko, że ja i choć nie mam prawa wypowiadać się za innych, myślę, że wszyscy którzy byli tam obecni, przybyli w jednym celu. I bynajmniej nie chodzi o efekciarstwo. Jeśli zaś chodzi o efektywność, to cóż, liczby mówią za siebie. Przyciągneliśmy uwagę i zebraliśmy choć trochę pieniędzy w szczytnym celu.

Czy przedobrzyliśmy z wizerunkiem i zachowaniem? Możliwe. Każdy oceni tegoroczny finał wedle uznania. Jak napisałem wcześniej konstruktywna krytyka jest dobra, więc jeśli miałbyś w przyszłym roku pomysły jak poprawić działanie na WOŚPie, z przyjemnością Cię wysłucham. I na pewno nie ja jeden.

Pozdrawiam. 
Smutas 14.01.2012, h. 07:58 Smutas
Myślę że obaj chłopaki macie rację :P
Czasem odnoszę wrażenie że WOŚP to takie coroczne święto kiedy każdy lanser może wyjść na ulicę w pełnym oporządzeniu i podnieść nieco swoją samoocenę. Faktycznie, takie paradowanie jest żałosne.
Ale z drugiej strony... jeśli taki lanser zwraca na siebie uwagę przechodniów i pozwala to zebrać kilka złotóek więcej to niech ma te swoje 5 minut... byle wstydu nie narobił ;)
Nie należy przekreślać osób które faktycznie zaangażowały się w tą akcję z potrzeby serca... oby było ich jak najwięcej.
Promant 14.01.2012, h. 12:01 Promant
Lans dla samego lansu jest żałosny. Ale w tym wypadku cel uświęca środki.
A nie każdy ma możliwości/zasoby/pozwolenia na zorganizowanie strzelnicy/aukcji czy czegoś jeszcze innego. Nie każdy ma hummera, merca czy choćby Uaza albo quady żeby organizować odpłatne jazdy albo fotki na rzecz WOŚPu. I nie każdy ma możliwości oraz kontakty żeby zorganizować show, pokaz antyterrorki czy cokolwiek innego.
W takich przypadkach - jak dla mnie - to może nawet tańczyć na rynku z giwerą i w mundurze, bo liczy się to co uzbiera dla dzieciaków.

Nie róbmy zatem dyskusji "o wyższości świąt Bożego narodzenia nad świętami Wielkiej Nocy", bo to nie ma sensu.

Nie każdemu musi się podobać, podobnie jak nie każdy cokolwiek zrobił dla orkiestry.
A potępiać to powinno się "lanserów" łażących tak po mieście przez resztę roku, bo niejeden burak tak robi.
S.P.A.P. 15.01.2012, h. 01:53 S.P.A.P.
Popieram kolęgę wyżej, w takiej sytuacji kiedy ktoś zobaczy gości w mundurze i bronią rekacja w może połowie przypadków jest tak "ooo stary patrz co to za wiara choć im wrzucimy do puszki"  po prostu w takiej sytuacji chodzi o to żeby się wyróżnić z tumu. Przez to można zbierać więcej kasy bo jak by nie było to o to tu chodzi. A to czy ktoś sobie tym podbuduje ego to już jego sprawa. Jeżeli zachowa przy tym wszystki możliwe zasady bezpieczeństwa i nikomu ani sobie nic nie zrobi wszystko jest dobrze.
Rocky 15.01.2012, h. 01:54 Rocky
Nie wiem czemu tak negatywnie oceniacie ten "lans". Byłem na miejscu, pogadałem z chłopakami. Spisali się świetnie: rozmawiali z przechodniami, cierpliwie tłumaczyli, pozowali do zdjęć i na dodatek byli czujni (wiadomo lepkie rączki i ciekawskie dzieci). Nawet jak zaczeło paskudnie padać dalej trwali na posterunku lub maszerowali po mieście zbierając pieniądze. Małe nieskoordynowanie nadrabiali po prostu sercem, bo jak kolega wasieq powiedział: chodzi tu o dzieci. 

P.S: Skunks, dzięki że mi wytłumaczyłeś sytuację "geoopolityczną" AS w Poznaniu.
StaryPryk 15.01.2012, h. 18:31 StaryPryk
Mówta co chceta.
Chce ktoś się polansować i dołączyć do naszej akcji nie było problemu mógł przyjść i się przyłączyć. Nie chciał nie musiał ale nie lubię jak ktoś po prostu pociska to co zrobiliśmy na podstawie tego co widział w jakimś super markecie z tego co wiem to ekipa która szykowałą tę akcję włączenia się w zbiórkę na rzecz WOŚP w Poznaniu czy dokładnie tych ludzi których widać na filmie i fotach i paru których nie obięła kamera czy też migawka aparatu, nikt z nas do supermarketu się nie wbijał, przynajmniej nic o tym mi nie wiadomo.
Ponad to kolego Sop - Pel fajnie że wyraziłeś swoje zdanie niejako troszkę chyba przesadziłeś.
Chodzi bowiem o CEL jakim jest pomoc w uzyskaniu funduszu na WOŚP !!!
Tak też do tego podeszliśmy.
Każdy ma prawo do własnej oceny poczynań.

Tylko ja nie wiem czy w szkole nie ucza już czytać ze zrozumieniem. Moja krytyka odnosiła się do supermarketowych przebierańców. I tak widziałem na własne oczy taką sytuacje.

I w ogóle co wy wszyscy tacy drażliwi? Ostra krytyka? Przesada? Prosze mi wskazać w którym miejscu?
SoP-PeL 15.01.2012, h. 21:30 SoP-PeL
Lambert 15.01.2012, h. 20:35 Lambert
We mnie również widok rubasznych "niby-żołnierzy" na ulicach wywołuje co najmniej mieszane uczucia.I pomimo celu, dla którego to robicie nie potrafię się z tym utożsamić.Chcecie pomagać? Doskonale! Jestem za. Tylko dlaczego skoro np. jest się lekarzem nie wypisywać recept za free zamiast udawać kogoś innego? Dlaczego będą mechanikiem nie dokręcać śrubek za darmo albo będąc urzędnikiem nie obsługiwać petentów z uśmiechem np. przez tydzień, w tym celu, co?! Może jestem staroświecki ale inaczej rozumiem wolontariat. Przykro mi ale tak to widzę.Chyba też nie musicie podkreślać oburzenia czyjąś krytyką.Być może airsoft jest bardziej pojemnym pojęciem niż sądziłem.. 
Ril 15.01.2012, h. 23:21 Ril
Nie wiem co to za ekipa wchodziła do tego supermarketu, ale to na pewno nie byliśmy my, albo nic o tym nie wiadomo. Szkoda, że ktoś wyrabia sobie opinię po jakimś incydencie... Niestety dużo tu zależy od ludzi, myślę, że nasze stoisko (ekipy z WMASG) wypadło bardzo fajnie i nie możemy sobie też zarzucić nic złego w działaniu na mieście.

Nie podchodziliśmy do ludzi i nie praktykowaliśmy "żebractwa", kto chciał, to wrzucał. Ludzie bardzo miło reagowali, zalewały nas uśmiechy dzieciaków i dorośli byli też zaciekawieni :)

Mnie osobiście to wali, czy w ten dzień ktoś chodzi po ulicach w mundurach, kostiumach, samych gaciach... jeśli przyciąga uwagę i pozytywnie nastraja, to proszę bardzo :) Cel jest szczytny i warto się starać. Jeśli ktoś krytykuje WOŚP albo różne akcje podczas tego dnia, to przykre to.. Ale pewnie by zmienił swoje podejście, gdyby jego dziecko albo kogoś z rodziny trafiło do szpitala i potrzebowało pomocy WOŚPu... nikomu temu nie życzę, ale warto pomagać tym, których to niestety spotkało.

Pozdrawiam wszystkich uczestników WOŚPu w Poznaniu, dobra robota :) Widzimy się za rok!
A kto Twoim zdaniem krytykuje WOŚP?
Lambert 16.01.2012, h. 01:18 Lambert
Znam takie osoby, ale nie, nie chodziło tutaj o Ciebie czy Twoją wypowiedź. Jeśli odebrałeś to osobićie, to przepraszam ;)

Więcej pozytywnej energii, bo po co się spinać :)
Ril 16.01.2012, h. 09:01 Ril
lukaszkuchowicz89 16.01.2012, h. 06:23 lukaszkuchowicz89
Zamiast czepiac sie chlopakow powinnienes chylic im czola, sam napewno nie ruszyles 4 liter by cokolwiek zrobic na WOŚP. I co ci przeszkadza ten market??? nie wiem czy wiesz ale to takie miejsce gdzie przychodzi sporo ludzi wiec chyba warto tez sprobowac zebrac tam jakies pieniazki dla WOŚP,  
Popieram, chociaż sam nic nie zrobiłem:)
sebazdy 16.01.2012, h. 19:38 sebazdy
hammer91 16.01.2012, h. 20:47 hammer91
A ja popieram Sopla, ale nie w całości. Jestem na zdjeciach i filmie, byłem w tej garstce co się stawila z rana. Owszem, afiszowaliśmy się ale to nie był pokaz stacjonarny. Mieliśmy 3 puchy, jedna w bazie, 2 w trasie w małych grupach (Pozdro Ril, nam się fajnie chodziło i jedyne zgorszenie jakie niektórzy mogliby mieć to to że obściskiwaliśmy się za ojro z Rosyjskimi 'czterdziestkami' co sobie zdjęcia z nami robiły w okolicach rynku). Tam gdzie ja chodziłem chlewu nie było... Do czasu ale to były szczególiki...

Problem jest że było dużo innych ekip które miały swoje puszki (czasem w większej ilości) i chodziły swawolnie w kupach. W marketach żadnych nie spotakliśmy bo tam nie wchodziliśmy ze względów właśnie wizerunkowych ale na św. marcinie i w okolicach rynku było ich sporo. Na samym starcie zaoobserwowaliśmy najazd na McDonalda grupy ~10 osobowej co było już drobną przesadą. Takich szczególików można by wytykać więcej - niestety nie wszyscy umieli się zachować...

Jednakże ja osobiście pokładam winę na pewną formę partyzantki która się odbyła z namiotem i miejscem, dobrej woli i jakiegoś APELU (w sensie że nie ma "nas" i "ich" - że jesteśmy tylko "my" - i niech każda ekipa zawita i pogada oraz się potrafiła zachować) do całej braci by zrobić coś wspólnie a nie każdy sam. Bo niestety do tego się to ostatecznie z lekka sprowadziło, patrząc na ilość ekip mniejszych i większych które obecne były i dopiero od "nas" co przybyli z rana dowiadywali się że miejsce na namiot jednak się znalazło.
Hydex 19.01.2012, h. 08:29 Hydex
ale siupa! ;\ Jakież to pomysłowe! "łał jesteśmy klaunami" Cały ten pomysł by angażować się w wośp i ośmieszać airsoft to jakaś poracha. Nie ma to jak wykorzystać każdą okazję by się pokazać
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 26416

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane