Daj cynk
Reklama

Artykuły

Michaił Nikołaj Jeżow - Pojmanie (cz. 1)

Scenariusze, 08.08.2005, h. 20:08, dodał: Cappuccio , autor: Cappuccio
5
Rosja, niedaleko granicy z Ukrainą. Mała placówka wojskowa położona niedaleko granicy z Ukrainą, codzienna rutyna zostaje nagle przerwana, dzisiaj przyjeżdża doradca prezydenta Michaił Nikołaj Jeżow ds. Techniki Wojskowej.


Opis ogólny sytuacji

Rosja, niedaleko granicy z Ukrainą.

Mała placówka wojskowa położona niedaleko granicy z Ukrainą, codzienna rutyna zostaje nagle przerwana, dzisiaj przyjeżdża doradca prezydenta Michaił Nikołaj Jeżow ds. Techniki Wojskowej. Po męczących debatach, które odbyły się w stolicy, postanowił spędzić kilka dni w swojej rodzinnej miejscowości a przy okazji odwiedzić pobliska jednostkę wojskową. Od rana trwają przygotowania do wieczornego przyjęcia na cześć Generała.

Godzina 17:43

Generał wraz ze swoim sekretarzem przyjeżdża do jednostki. Po dokonaniu formalności zaczyna się przyjęcie, na którym nikt sobie nie szczędzi trunków. Po 21 pojawiają się "sanitariuszki" z pobliskiej wioski, powszechnie znane są upodobania Generała. Około północy zabawa dobiega końca, Generał w asyście dwóch sanitariuszek udaje się do przydzielonej kwatery, koniec zabawy, czas na spoczynek.

Godzina 5:01

Zmiana warty. Żołnierze po nocnej zabawie odzyskali już sprawność, zdążyli się już przyzwyczaić do częstych wizyt gości. Generał jeszcze śpi, nikt nie ośmiela się go niepokoić. Na zewnątrz śniegiem skrzypi mróz, zapowiada się kolejny mroźny dzień tej piekielnej zimy.

Godzina 5:12

Padają pierwsze strzały, słychać wybuchy granatów, wszędzie panuje zamieszanie, dopiero po kilku chwilach żołnierze odzyskują zimną krew, ktoś zaatakował placówkę.

Uczestnicy

• Generał Michaił Nikołaj Jeżow - VIP (nieuzbrojony),
• Żołnierze - (uzbrojenie dowolne),
• Bojownicy - (uzbrojenie dowolne).

Proporcje

Równy podział stron z lekką przewagą Bojowników (w broni lub sprzęcie).

Zadania

•Żołnierze: nie dopuścić by Bojownicy porwali/zabili Generała,
•Generał: przeżyć,
•Bojownicy: porwać Generała i nie dopuścić by zginął gdyż posiada cenne informacje.

Informacje dodatkowe


W scenariuszu ważne jest by Żołnierze i Generał wczuli się w swoje role, Generał jest jeszcze pijany ;) i zmęczony nocą, nie jest w stanie się bronić, żołnierze nie spodziewają się niczego nadzwyczajnego w kolejnym dniu służby i nie przykładają się do obowiązków, siedzą, rozmawiają, nie zwracają uwagi na otoczenie.

Żołnierze do momentu pierwszego strzału (ze strony Bojowników) lub zauważenia ich i podniesienia alarmu maja broń zabezpieczoną niektórzy nawet odłożona na bok.

Bojownicy starają się podejść po cichu pod koszary i błyskawicznie przeprowadzić akcje porwania Generała wykorzystując element zaskoczenia, mają jeszcze dodatkowe udogodnienie, jedna z "sanitariuszek" była ich agentką i wiedzą, w którym pomieszczeniu "śpi" generał.

Bojownicy (wyznaczone i "przeszkolone" osoby mogą używać petard jednak służą one jedynie poprawieniu klimatu i nie powodują wykluczenia z gry).

Ocena wszystkich (6.00, głosów: 1)

  • Dodaj do:
  • Facebook

Komentarze

Przejdź na koniec listy komentarzy
matihood 24.07.2006, h. 22:31 matihood
Niezłe ale trudne do wykonania.
Hunter_comeback 09.08.2006, h. 14:00 Hunter_comeback
Dlaczego trudne do wykonania. Potrzebne jest tylko odpowiednie miejsce do tego. Pomysl niezly.
guciekx 05.03.2007, h. 09:25 guciekx
stary pgr sie nada
Czarek321123 02.04.2007, h. 21:06 Czarek321123
miEzłe zrobiliśmy to było swietnie
Andrzej50 26.04.2010, h. 15:35 Andrzej50
Fajne, zwłaszcza pijany generał (kolega kapitalnie udawał).
Przejdź na początek list komentarzy

Aby dodawać komentarze musisz być zalogowany.


Wyświetleń: 30088

Ostatnio na WMasg.PL

Polecamy

Sponsorzy

Action Army (silver sponsor)
Modify (silver sponsor)
Specna Arms (silver sponsor)

Imprezy patronowane

Reklama

Artykuły

Reklama

Wspierają nas

Sklepy:
Gunfire.pl

Współpracujemy


Media:
airsoftnews
equipped
miekkopowietrzni
Przegląd Strzelecki - Arsenał

Lokalne środowiska:
weekend-warriors
kpasg
rus-mil

Wydawnictwa

Nawigacja

Najczęściej poruszane